Shadow Drop!
Chunt im Verlauf vom hüttige Tag use!
Für Xbox Series X|S, im Game Pass und PC und PS5!
Remake uf Basis vo de Unreal Engine 5
Mit Verbesserige und Features us em Ninja Gaiden Sigma!
hey, es gseht wunderschön us mit de unreal engine 5
und es isch ultra-brutal. was für en sauerei grad nomal azoge händs. gitt au paar neui schauplätz oder sie gsehnd so viel andersch us, dass ich sie nüm erkänne?
lauft mit 4k/60 oder mit 1080p/120fps uf de Series X
Dateianhänge
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
jup, es gitt 3 Schwierigkeitsgrad und en neue, optionale "Hero" Playstyle extra für Afänger! Ich weiss zwar ned wie "eifach" de isch, ich spiele uf "Normal". Das isch aber au ned sonderlich schwer findi jetzt. Bin in 2 Stund 3x gstorbe und has bim 2. Alauf jewiils gschafft. Gitt gnueg Heil-Items und Revive-Charms. Es isch definitiv eifacher als jedes Soulslike.
Bluet und Zerstückelig chamer übrigens im Optionsmenü deaktiviere, wemmers "grusig" find
I ha ganz vergässe wie scheisse die Games si
Dr flügend Ändboss mit dr Blonde Muschi isch ja nume behinderet, dases früecher sone Dräck mit derä Kamera überhoupt je ines Game gschafft het.
gseht das krass us! Mir isch z 2 damals zu überlade gsi. Alles isch grösser besser funky gsi. Aber irgendwie seelenlos. Kei Ahnig. Ninja Gaiden Black 1 isch aber immer no i mine Top 10 Games of All Times!! Das dörfte si mou so Remake. Mit UHD Cutscenes!!
Hahaha! Nintendo alles jede immer und überall! Vermuetlich hätts ou niemerd gmerkt, aber mir isch das grad wine Streifschuss vomene Wurfstern dür mis Shinobi Shozoku gsi.
Wie gseit, z glich itz mitem Black 1, das wär ä Traum
neus update hetts gäh mit new game+, foto-modus und diverse apassige ade spiel-balance.
und mer chan jetzt fernschuss-waffe ufem rugge usblände via options.