[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Äh sie aber sorry, kondom für hamas findi ez üsserscht sinnvoll. Wüsst da no gaaaanz viel, wo sich nid unbedingt sötted vermehre...

Meh würd besser de extrem linke sowie extrem rechte e vasektomie zahle... 

wo sind die extrem rechte wo? ich gseh sie eifach nöd. meinsch de sellner? oder wer isch "extrem rechts"?
trump extrem rechts? musk? wer?
trump extrem rechts? musk? wer?
Extremismus, i miim Verständnis, bedüütet, dass fürs Umsetze und Uufrächterhalte vo diine (politische) Ideologie, Mänscheläbe aktiv in Chauf nimmsch, also bereit bisch, für diini Ideologie körperlichi und somit potentiell tödlichi Gwalt ahzwände.
Ich gseh Extremismus somit uuschlüsslich uuf linke Siite und zwar i zwei Forme:
Einersiits die offesichtlich Form (siehe Antifa-Demonstratione), i dänne Partizipante e sehr höchi Gwaltbereitschaft händ und die au realisiered (ungindert desse, obs öpper mit ihre Gwalt chönnted umbringe) und anderersiits nämmeds Mänscheläbe indiräkt in Chauf, indäm sie sich aktiv gäge dUrsach für die zunähmende Mord und Greueltate vo bestimmte Bevölkerigsgruppe stelled und somit die Mord halt eifach zum Kollateralschade vo ihre achso moralisch überlägene Ideologie mached.
Ich gseh Extremismus somit uuschlüsslich uuf linke Siite und zwar i zwei Forme:
Einersiits die offesichtlich Form (siehe Antifa-Demonstratione), i dänne Partizipante e sehr höchi Gwaltbereitschaft händ und die au realisiered (ungindert desse, obs öpper mit ihre Gwalt chönnted umbringe) und anderersiits nämmeds Mänscheläbe indiräkt in Chauf, indäm sie sich aktiv gäge dUrsach für die zunähmende Mord und Greueltate vo bestimmte Bevölkerigsgruppe stelled und somit die Mord halt eifach zum Kollateralschade vo ihre achso moralisch überlägene Ideologie mached.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
s rechte spektrum haet sich dur die geil medial dauerberieslig eifach extrem verschobe. hüt gilt ebe en musk oder en trump als extrem rechts. debii sinds eifach libertär (und das nöd mal volle pulle, den libertäri möchtet gar kein staat). so wirds hüt halt gmacht und den seisch das 4 jahr lang und den glaubets halt die meiste schöfli und schwups chasch d rassistecharte immer spiele.
isch de tommy robinson eigentlich extrem rechts?
isch de tommy robinson eigentlich extrem rechts?
geili gsellschaft den, na besser formbar mit so würst. d mitti produziert vorallem cucks und opportuniste ohni ideal. gsesch ja jetzt wie beidi lager zulauf überchömet /rechts und links/ d mitti wird immer chliner, wenns härt uf härt chunt, sinds hanswürst

Wenn du rechtsextremi idiote i Schutz nimmsch, het sech eh jedi Diskussion erledigt. Wie mit lüt wo antifa in schutz näme...
I rede vo EXTREME u nid vo bürgerliche rechte...
Und nei, für mi isch e trump und musk ganz sicher nid rechtsextrem...
Aber wenn du dr meinig bisch, die gäbis gar nid.. ja denn...
Aber wenn du dr meinig bisch, die gäbis gar nid.. ja denn...

segmer en bekannte rechtsextreme? wer isches? ich weiss nöd wieso das wort so ufchoh isch?
ich nimm gar niemert in schutz will ich 99% vo de lüüt mongos mit iq hirnamputiert find egal ob miiti (guet die meistens am ehste)/rechts/links.
ich tendier halt eher druf das sich s rechte spektrum für villi verschobe haet dank de dauerberieslig.
ich nimm gar niemert in schutz will ich 99% vo de lüüt mongos mit iq hirnamputiert find egal ob miiti (guet die meistens am ehste)/rechts/links.
ich tendier halt eher druf das sich s rechte spektrum für villi verschobe haet dank de dauerberieslig.
Jones hat geschrieben: ↑05 Feb 2025 17:56 Wenn du rechtsextremi idiote i Schutz nimmsch, het sech eh jedi Diskussion erledigt. Wie mit lüt wo antifa in schutz näme...
Aber wenn du dr meinig bisch, die gäbis gar nid.. ja denn...![]()
Ich glaube, niemert rächtfertigt Extremismus oder nimmt Fanatiker/Extremischte in Schutz (wobii, eigentlich scho: dMedie nämmtes in Schutz). Es gaht eher dahdrum, dass sUusmass vo Rächtextremismus, wies vo dä Mainstream-Medie dargstellt wird, gar nöd existiert und in Tat und Wahrheit es sich grad umgekehrt verhaltet: dä Linksextremismus isch überall feschtzstelle, währenddem dä Rächtsextemismus praktisch nöd vorhande isch (mier sind zumindescht kei Gwaltdelikt oder Akt vo Vandalismus duur Rächtsextremi bekannt uus dä letschte Woche, Mönet oder gar Jahr) währenddem die Linke überhall huere Chaos ahstelled. Lueg mal all die Linksdemos in Deutschland ah. Gwalt und Sachschade, nöd immer aber hüüfig aber uuf jede Fall e riese Gwaltbereitschaft vonere immer stiigende Zahl vo Linksextreme.
oh fugg doch ich han letschti de clu clux clan chef wizard imene youtube video gseh (irgendswo im usa trump land), de isch sicher extrem rechts, aber de macht eigentlich nöd vill uuusert dumm schnorre.
de tom, so guet
isch en guete. orangs hemd immer guet und stümmelzäh. haet sich sogar usepützlet fürd de award vom jidion
Quelle
de tom, so guet

Quelle
Du triffsch dr nagel ufe chopf. z'mediale schönrede isch zum chotze.Vyse hat geschrieben: ↑05 Feb 2025 18:09
Ich glaube, niemert rächtfertigt Extremismus oder nimmt Fanatiker/Extremischte in Schutz (wobii, eigentlich scho: dMedie nämmtes in Schutz). Es gaht eher dahdrum, dass sUusmass vo Rächtextremismus, wies vo dä Mainstream-Medie dargstellt wird, gar nöd existiert und in Tat und Wahrheit es sich grad umgekehrt verhaltet: dä Linksextremismus isch überall feschtzstelle, währenddem dä Rächtsextemismus praktisch nöd vorhande isch (mier sind zumindescht kei Gwaltdelikt oder Akt vo Vandalismus duur Rächtsextremi bekannt uus dä letschte Woche, Mönet oder gar Jahr) währenddem die Linke überhall huere Chaos ahstelled. Lueg mal all die Linksdemos in Deutschland ah. Gwalt und Sachschade, nöd immer aber hüüfig aber uuf jede Fall e riese Gwaltbereitschaft vonere immer stiigende Zahl vo Linksextreme.
Würd mal behoupte niemer da inne het meh erfahrig mit linksextreme als ig...
Und dennoch...
Wer seit...
... verneint quasi d'existenz vo dene vollpföste. Egal ob die üs weniger Problem bereite als die linksextreme...
Dämfau ganz?
Wottsch di nid oute?
Wottsch di nid oute?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

https://news.sky.com/story/trump-signs- ... k-13307012
Trump signs order reversing US move to ban plastic straws as he declares paper ones 'don't work'

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Gschiid!
Quelle
krass, en vp wo mal dütlich red und weiss um was es gat. mal europa chli d levite lese. d vonderleyen weiss wahrschinlich nöd mal was es llm isch.
aber säg itz oug, bisch tatsächlech dr meinig, es gäbi keni rechtsextreme?
i rede ja nid vo rechte politiker womer viellech dr name würd kenne oder vome musk sondern vo rechtsextreme gruppierige mit hirnamputiertem gedankeguet...
gits die nid? isch das e erfindig vo de medie? bezieh mal stellig du "wischiwaschi mitti rechtsextreme"

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
meinsch die mit springerstiefel, viel zchurze jeans-hose, glatze und baseballschläger? 

so richtigi oldschool skindheads meinsch?

so bruderschafte, gwüssi chlist-parteie kampfsport-gruppierige z.b...
klar wird das dür d'medie ufpusht und im verglich zu de linksextreme völlig übertriebe behandlet...
z'behoupte, es gäbi sie nid (i gseh sie nid) isch hingege genauso gaga...

Was für en Ahsag. Truurig, dass es fascht unmöglich isch, sich so en EU-Politiker vorzstelle, wo so e düütlichi und entschiedeni Richtig vorgitt.
Jones hat geschrieben: ↑12 Feb 2025 07:52
aber säg itz oug, bisch tatsächlech dr meinig, es gäbi keni rechtsextreme?
i rede ja nid vo rechte politiker womer viellech dr name würd kenne oder vome musk sondern vo rechtsextreme gruppierige mit hirnamputiertem gedankeguet...
gits die nid? isch das e erfindig vo de medie? bezieh mal stellig du "wischiwaschi mitti rechtsextreme"![]()
![]()

es sind amel nöd die wo sie ois jede tag i de ziitig zeiget.
Dä Björn Höcke, will, ähm, will DÄ VERFASSIGSSCHUTZ hät gseiht, dass er gsichert rächtsextrem säg. Oh, wait, wie isch das mit dä Unabhängigkeit vom Verfassigsschutz gsi? Hät dä Stephan Kramer nöd entlaschtendi Bewiismittel vorsätzlich underschlage bzgl. Rächtsextremismusvorwürf vo dä AFD?
da meh ja weiss das politologe und allgemein supergstudierti lüüüt (wills ebe ja so intelligent sind) eher links wählet will sie im studium das "lernet", isch au klar was bi sötige studie passiert.Radikale Rechte nutzen gezielt Fake News – Linkspopulisten wählen andere Mittel
Politologen haben 32 Millionen Tweets Europäischer (und Schweizer) Politiker analysiert. Das Ergebnis: Rechtspopulisten nutzen Falschinformationen als Werkzeug, um Demokratien zu destabilisieren.
RADIKALE RECHTE --LINKSPOPULISTEN (geils framing)
hey ja im fau! ha itz sicher 3 nächt nid gschlafe wiu du dini ussag nid chasch spezifiziere...

Vor em schlafe eis hoble hilft!