Ja eh, chönt sii, alles bricht zäme, geilthaeye hat geschrieben:was btc uf 30k? vistra isch energy play.
GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Re: GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Zerscht muen dä Priis under dä 200 Daily MA oder dä 50 MA uuf em Weekly schlüsse, vorhär gits kein Bäremärt. Aktuell wär das en abgschlosseni Weekly-Chärze under 74K. Dä Priis wird härt verteidigt werde, dä tschadderet wahrschiinli nöd eifach duure.
Bin nöd so uuf MAs uusgrichtet aber bis jetzt isch dä Priis no über beidne und historisch isch dä Bäremärt under dänne MAs losgange.
Bin nöd so uuf MAs uusgrichtet aber bis jetzt isch dä Priis no über beidne und historisch isch dä Bäremärt under dänne MAs losgange.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Das muen er unbedingt schaffe, will dänn isch dä Priis wieder im ursprüngliche Range, was dWahrschiinlichkeit wür extrem erhöhe, dass dä Priissturz e Normabwiichig vom Range gsi isch und kei eigentlichi Korrektur.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
in was füreme zithorizont mues er das schaffe?
Eigentlich hätt er scho müesse, dPriisaction isch grad huere schwach, was sehr untypisch isch für e Normabwiichig. So en Abwiichig passieret üblicherwiis schnäller, insofern Obacht. Wür em no en Tag gäh, evtl. sogar bis zum Wocheänd, falls dä Priis zwar langsam aber stetig uufegrinded (ohni schnälle Zwüschedstürz, wo en stunde- oder tagelange Uufwärtsgrind wieder uusradiered).
bäh, nächscht Halt wahrschiinli 79K.
Wänn ich so dZiitabschnit vergliich (Top-Top und Start vom Bullrun bis Top) würked all Ziitduure öppe ähnlich. Beruhend uuf däre Regelmässigkeit chönnts durchuus si, dass dä Bullrun fertig isch. 200 Daily MA und vor allem 50 Weekly MA müend zerscht nahgäh aber bitzli beunruhigend isch die Regelmässigkeit scho.
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Freie fallVyse hat geschrieben: ↑26 Feb 2025 20:35 Wänn ich so dZiitabschnit vergliich (Top-Top und Start vom Bullrun bis Top) würked all Ziitduure öppe ähnlich. Beruhend uuf däre Regelmässigkeit chönnts durchuus si, dass dä Bullrun fertig isch. 200 Daily MA und vor allem 50 Weekly MA müend zerscht nahgäh aber bitzli beunruhigend isch die Regelmässigkeit scho.
30k
Nehmemer scho
nachbörslich nvidia zahle, das wird alles bewege morn.
wenn was schlechts gfunde wird, z.b de outlook, gits morn härt minus für alles lol, momentan isch härts brot esse agseit.
gloub das ganze 50er series graka debakel schadet momentan meh, als dr ganz AI teil ufe zieht...
langfristig aber wohl scho wieder ufwärts...
hoffe ufe herte dip, da ig alles verchouft ha und choufe mi denn wieder i...
langfristig aber wohl scho wieder ufwärts...
hoffe ufe herte dip, da ig alles verchouft ha und choufe mi denn wieder i...

nix mit dip! 
die idiote chöi e grafikcharete launch verkacke vom oberfeinsten und d'aktie stiege trotzdem...

die idiote chöi e grafikcharete launch verkacke vom oberfeinsten und d'aktie stiege trotzdem...

That's the Spirit. Millione werdet im Bäremärt gmacht!!
200 Daily MA hät vorerscht mal ghebet. Mal luege, wür mi nöd verwundere gäbs nomal en Retest oder sogar abe uuf 74K zur 50 Weekly MA.
Wobii, je nöcher dä Priis zrugg zu 70K gaht, desto höcher dWahrschiinlichkeit, dass dä Bullemärt verbii isch und dä Priis nur no tüüfer gheit. Generell, wänn so en riese Move wieder vollständig uusradiert wird, isch das es Zeiche für extremi Schwächi im Märt. Miine Meinig nah, dörf er nöd under 74K gheie, am beschte jetzt wieder uufe und fortsetze, alles andere fändi rächt suspäkt.
200 Daily MA hät vorerscht mal ghebet. Mal luege, wür mi nöd verwundere gäbs nomal en Retest oder sogar abe uuf 74K zur 50 Weekly MA.
Wobii, je nöcher dä Priis zrugg zu 70K gaht, desto höcher dWahrschiinlichkeit, dass dä Bullemärt verbii isch und dä Priis nur no tüüfer gheit. Generell, wänn so en riese Move wieder vollständig uusradiert wird, isch das es Zeiche für extremi Schwächi im Märt. Miine Meinig nah, dörf er nöd under 74K gheie, am beschte jetzt wieder uufe und fortsetze, alles andere fändi rächt suspäkt.
Gamer sind für Nvidia dä Pöbel, rüehred all paar Jahr paar Brotstückli in Form vonere neue Grafikcharte häre zum sie bitz bi dä Stange zhalte 

ja scho... krass dä shift...
aber dass dür dä ganz AI Kack gaming unbezahlbar wird, isch zum chotze!!
definitiv!
die lächerleche prise, die pinlechi leistigssteigerig und denn no mit generated frames gah blöffe...

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
pc gaming isch verbii
hüt werdet widrmal "zöllängst" gspielt, also na wiiter abwärts, kei halt i sicht.
ja genau!

eher konsole-gaming isch verbi! vorallem im highend berich... dr PC isch eher im ufwind!

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Rofl mir doch schnurz egal solang ich chan game

ich mein die nvidia zahle sind hervorragend gsi und trotzdem-8%

Was mich scho siit Möned stresst isch SP500 Chart. Jedes Mal, woni sie ahgluegt han, isch mier bitz schlächt worde. Ich känn mich mit däre Chart nöd so uus aber im Krypto wär das absolut undänkbar, dass die Struktur lang hebet. So e Trendlinie hebet niemals über so e langi Ziit, NIE! Das isch übrigens es total legitims Trading-Setup: du shortisch dä Shit, will dä Liqudity Grab chonnt fascht zu 100%.
Dä Warren Buffet hät übrigens en Drittel Trillion grad in Cash, nöd es super Zeiche.
Schwurbelidee: was wänn dä Trump und all die andere Finanzheinis sich scho lang abgsproche und ihri Positione liquidiert händ i dä Abmachig, dass dä Trump dä Märt bitz figgt, demits nacher chönnt go iichaufe? Nur so en Gedanke.
Und da no en Spruch vom Tag:
Dä Warren Buffet hät übrigens en Drittel Trillion grad in Cash, nöd es super Zeiche.
Schwurbelidee: was wänn dä Trump und all die andere Finanzheinis sich scho lang abgsproche und ihri Positione liquidiert händ i dä Abmachig, dass dä Trump dä Märt bitz figgt, demits nacher chönnt go iichaufe? Nur so en Gedanke.
Und da no en Spruch vom Tag:
Institutions are gonna create an environment, where you can't resist clicking buy and you gonna click buy at the top and the person, who will sell you that coin will be the institutional trader.
Zuletzt geändert von Vyse am 28 Feb 2025 09:10, insgesamt 3-mal geändert.
klar möglich, 4000 sp500 haend momentan villi ufem schirm. ding isch aber au scho jetzt uf extreme fear.
halt den namal paar billigi burggrabe aktie chaufe. uf jede fall isch jetzt grad "risk off".
halt den namal paar billigi burggrabe aktie chaufe. uf jede fall isch jetzt grad "risk off".
- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
i behaupte krypto chunt erst wieder in 6 monat... solang gahts jetzt langsam abe.....