Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild
Moderator: Avenger
Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild
sora jetzt releast worde, aber nur mit chatgpt pro account nutzbar bis 1080p uflösig.
Spannends viseo gsi

schad na kein code für manus.ai überchoh. das muen scho sehr starch siii.
https://manus.im/
codes werdet scho für tüürs geld verchauft grad
chynaaaa git scho au recht gas grad.
https://manus.im/
codes werdet scho für tüürs geld verchauft grad

Apropos. KI suckt so gwaltig für zum Programmiere. No kei einzigs Modäll gfunde, wo nöd total verblödete Scheiss zämmecoded hät. Kei Ahnig, obs die Programmiersprach nöd beherrsched oder generell eifach Katastrofe sind.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
ah au nöd vergesse, google büttet jetzt gratis s AI STudio tool aa. scho na geil zum chli teste.
https://aistudio.google.com/
https://aistudio.google.com/
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
edith - wrong topic
und btw claude sonnet het 3.7 released, isch ziemli based
und btw claude sonnet het 3.7 released, isch ziemli based

Hani no wälle uusprobiere, neui Regischtrierige sind nöd möglich.
lueget das ihr de shit i oiri arbetsworklflows ibauet. ich spar pro tag sicherlich scho ca. 2 stunde arbet (track de shit).
jede wo das nöd macht, isch ines paar jahr tschüssli.
Für Resumées vo kampagne, für GL Präsentatione, für ersti Werbemittel A/B testing strukture , text für konvertierendi Ads, SEA azeige etc.
immer na drüberluege natürli und namal mit em input vergliche. das isch wichtig.
jede wo das nöd macht, isch ines paar jahr tschüssli.
Für Resumées vo kampagne, für GL Präsentatione, für ersti Werbemittel A/B testing strukture , text für konvertierendi Ads, SEA azeige etc.
immer na drüberluege natürli und namal mit em input vergliche. das isch wichtig.
Ich han kein Workflow. Ich chomme iis Büro, trade bitz, lueg youtube videos, mal glägentlich es Ticket beantworte und gahn wieder hei 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Was motzisch denn immer über Lohnarbet lolVyse hat geschrieben:Ich han kein Workflow. Ich chomme iis Büro, trade bitz, lueg youtube videos, mal glägentlich es Ticket beantworte und gahn wieder hei
au guet, den eifach luege das während de arbetsziit dich selber wiiterbildisch

ich han relativ gnaue tagesablauf wo mir sötigi tools scho vill ziit isparet. ebe bisher nach tracklog ca. 2 stund pro tag.
Ich hass es siit em Chindergarte, dass mier vo Usse Strukture uuferleiht werdet under Ahdrohige vo Konsequänze, wänn ich mich dänne Strukture nöd füege. Ich hass es. Siit em Chindergarte, Under- und Oberstufe, dä Lehr und dä fucking Lohnsklaverei. Verstahsch!? Niemert hät drüber zvefüege, wänn ich miin Körper, wo iizfinde han, das entscheide ich sälber, nöd irgend e tummi, vergfiggti Dräcksfotze. E Läbensstruktur und e Läbensfüehrig hät nur dänn en Wert, wänn sie sälbscht- und nöd Fremdbestimmt isch.
Zuletzt geändert von Vyse am 20 Mär 2025 11:19, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Aber wenn nüd machsch im büro und grad wieder gasch hesch ja kei Strukture?
Lol immer no de glich jammeri.

Doch. Ich han miin physischi Erschiinig zunere fremdbestimmte Ziit ah dä Koordinate X, Y, Z iifinde zlah. Also, um e vorgegebeni Ziit uufstah, mich, entäge miim gsamte Wille, imene Metalltransporter vo A nach B fahre lah, umgäh vo tumme Arschlöcher, wo viel zdicht ahnenddrängt sind.
Zunere fremdbestimmte Ziit Mittagspause mache, dänn nomal in en beschissene Ruum hocke mit Lüüt, dänne ihri Gsellschaft ich nöd sälber uusgwählt han, nach miine Kritierie. Metalltransporter mit tumme Arschlöcher vo B nach A fahre und zunere indiräkt fremdbestimmte Ziit iis Bett, zum dä Dräck wiederholle. ALLES isch entweder diräkt oder indiräkt fremdbestimmt und du behauptisch, me häg kei uufzwungeni Strukture? Dude! Nach all dä Jahre, immernonig checkt. Jetzt chonnt dänn entweder
- Mach doch öppis anders (Inhalt isch anderscht, dStrukture immer no die gliiche)
- Mier sind immer irgendwelche Strukture underworfe (Tag/Nacht Zyklus blahblah. Ja, no shit Sherlock, ich rede über Strukture, uuferleiht duur en andere Wixer-Homo Sapiens )
- Beliebigi anderi Verchännig vo däm Ungemach und däre Tatsach.
Immerhin das nur no zwei Mal i dä Woche, immer no zwei Tag zviel.
Zunere fremdbestimmte Ziit Mittagspause mache, dänn nomal in en beschissene Ruum hocke mit Lüüt, dänne ihri Gsellschaft ich nöd sälber uusgwählt han, nach miine Kritierie. Metalltransporter mit tumme Arschlöcher vo B nach A fahre und zunere indiräkt fremdbestimmte Ziit iis Bett, zum dä Dräck wiederholle. ALLES isch entweder diräkt oder indiräkt fremdbestimmt und du behauptisch, me häg kei uufzwungeni Strukture? Dude! Nach all dä Jahre, immernonig checkt. Jetzt chonnt dänn entweder
- Mach doch öppis anders (Inhalt isch anderscht, dStrukture immer no die gliiche)
- Mier sind immer irgendwelche Strukture underworfe (Tag/Nacht Zyklus blahblah. Ja, no shit Sherlock, ich rede über Strukture, uuferleiht duur en andere Wixer-Homo Sapiens )
- Beliebigi anderi Verchännig vo däm Ungemach und däre Tatsach.
Immerhin das nur no zwei Mal i dä Woche, immer no zwei Tag zviel.
Ich gib erscht Rueh, wänn ich mich ganz freikauft han.
Zuletzt geändert von Vyse am 20 Mär 2025 11:37, insgesamt 3-mal geändert.
häsch scho recht, es isch fängs en sklavemarkt. bliib dra.
Wird ich. Ich bin zueversichtlich. Obs das Jahr no langed, weissi nöd aber die langsam, kontinuierlich stiigend Profitkurve han ich vor es paar Jahr nonig gha.
noist trick vo vorgsetzte: immer sege: Mach Du en Vorschlag
so chame d arbet eifach is team abschüüfle obwohls en leitigsufgab wär. (z.b arbeitsprozess im team ifuehre). d chefe gönd den chli a meetings und tuend listeli fuehre und s team versuuuft i de arbet.
glaub das lernets au i dene glichströmige wiiterbildige. positiv kommuniziere lolz, de mitarbeiter abhole und "involviere"
so chame d arbet eifach is team abschüüfle obwohls en leitigsufgab wär. (z.b arbeitsprozess im team ifuehre). d chefe gönd den chli a meetings und tuend listeli fuehre und s team versuuuft i de arbet.
glaub das lernets au i dene glichströmige wiiterbildige. positiv kommuniziere lolz, de mitarbeiter abhole und "involviere"

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
das hesch allerdings immer inere Gsellschaft, Grund isch: E Gsellschaft funktioniert Hand in Hand, wenn 100% frei wetsch sii, musch halt irgendwo in Wald go wohne und dini Tier go jage und Pflänzli züchte und ässe, denn hesch nix (oder fasch nix) meh mit de Gsellschaft ztue.
Dass nöd wetsch 8-10h vo dim Tag für irgend e Schiss-firma schaffe wo eim entlad wenns ihne grad passt und dur en viel düümere aber tüürere ersetzed, verstani völlig, würi au nöd wele, wer will das scho.
Ich stah uf, lah mir en Kaffi use und sitz mal uf de Balkon, denn lahni irgendwenn de PC a und schäfferle chli am Morge.
Tönt super, aber in Tat und Wahrheit hani natürlich no 100 side hustles und bin insgesamt meh igspannt, als im 8to5 Job, allerdings machi halt gröschte teils Züüg für mich wo mich persönlich oder mir persönlich was bringt und nöd irgend ame schiiss Konzern.
Geilscht isch ja d'PK ide Schwiiz, mega wichtig, susch hesch kei Gäld im Alter lol. die gröscht Lüüg.
1. langeds de meischte vermutlich au mit PK nöd will
2. s'Gäld zuenehemd a Wert verlüürt und
3. wenns jetzt würsch useneh chöntsch s'gäld aktiv schaffe lah und VERMEHRE.
aber de Schwiizer (Dütsch, Östriicher usw) hed ja immer Angscht, sicherheit blablablabla und denn beklage dass s'Läbe nöd so lauft wiemer will. musch halt sälber id Hand neh, aber das machsch ja glaub.
Falsch. Wänn ich öppis bruuch, han ich sGäld, zahl dich und du machsch dä Job. Isch doch ok, viel Lüüt findet ja Schaffe geil. Miini Biitrag ahd Gesllschaft isch, dass ich Dienstleischtige und Stüüre zahle, defüür wird ich in Rueh glah. Bruucht es paar Millione defür, aber sZiel isch nöcher als au scho. Drum heissts ja: Fuck you money.zeromeier hat geschrieben: ↑20 Mär 2025 13:47
das hesch allerdings immer inere Gsellschaft, Grund isch: E Gsellschaft funktioniert Hand in Hand, wenn 100% frei wetsch sii, musch halt irgendwo in Wald go wohne und dini Tier go jage und Pflänzli züchte und ässe, denn hesch nix (oder fasch nix) meh mit de Gsellschaft ztue.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wenn dich (ide schwiiz) denn komplett willsch losriise vo allne gsellschaftliche "zwäng" zahlsch aber einiges, musch nämlich au no de ha wo dini stüüre macht, für dich ufs strasseverkehrsamt gad usw usw. aber ja klar, ab so 50 millione isches vermuetlich möglich, viel spass bim grinde.Vyse hat geschrieben: ↑20 Mär 2025 13:50Falsch. Wänn ich öppis bruuch, han ich sGäld, zahl dich und du machsch dä Job. Isch doch ok, viel Lüüt findet ja Schaffe geil. Miini Biitrag ahd Gesllschaft isch, dass ich Dienstleischtige und Stüüre zahle, defüür wird ich in Rueh glah. Bruucht es paar Millione defür, aber sZiel isch nöcher als au scho. Drum heissts ja: Fuck you money.zeromeier hat geschrieben: ↑20 Mär 2025 13:47
50 Millione bruuchsch niemals ii dä Schwiiz, niemals. Es gaht um Sälbstbestmmig und Freiheit nöd um Luxus, Saus und Braus.
Ich chomme mit 3.5K im Monät easy uus.
Ich chomme mit 3.5K im Monät easy uus.