zur konsole:
- kamera/chat netts feature, wirds wohl aber kaum nutze. han nur wenige kontäkt uf de switch und die sind nie online. für jüngeri sicher spannend.
- bildschirm kei OLED für de pries isch schad
- muus feature interessant, v.a. aber minigame sache. zum glück hani s jamboree nonid kauft, isch ideal zum mal chli usprobiere. zum game wird ichs eher nid nutze, bin au kein pc gamer und de pc gamer wird dadurch sicher au nid agsproche.
- pries ztüer, chauf en aber trotzdem
- wireless gamecube controller isch kauft
- game share schön, dass meh nid beidi s spiel ha muess.
zu de games:
- endlich gamecube library, warte scho lang druf
- mario kart gseht guet us, open world isch interessant. hoffentlich gits viel z entdecke
- switch games nomal chli apasse und abschröpfe, tendenz gat leider au bi de andere i die richtig (definitive edition usw.). regt mich uf.
- wieso sött öper ps4 games ufde switch 2 spiele welä, wenns dete immer no schlechter usgseht? chum nid drus, dass meh die jez all bringt. bi gspannt ufd zahle.
STeFF hat geschrieben: ↑02 Apr 2025 16:48
Wow… das isch dick… 500.- für en Nintendo Konsole mit uralter Hardware. Das isch mega pokeret und miner meinig scho fascht fräch. Au dGame priesä… Ich glaub das ziehnts en schueh usä. Wenn denn wenigstens en Pro Controller debi wär…
STeFF hat geschrieben: ↑02 Apr 2025 16:48
Wow… das isch dick… 500.- für en Nintendo Konsole mit uralter Hardware. Das isch mega pokeret und miner meinig scho fascht fräch. Au dGame priesä… Ich glaub das ziehnts en schueh usä. Wenn denn wenigstens en Pro Controller debi wär…
Master(G) hat geschrieben:Akkulaufzeit: ca. 2 - 6,5 Stunden...
Game-Key: Spiele downloaden aber nur mit einer speziellen, leeren Cartridge spielen können....
LCD Screen
...das sind so die Sache wo ich persönlich bitz schad find.
'schad' das isch en tritt in arsch vom konsumänt
Gesendet von meinem motorola edge 50 fusion mit Tapatalk
Master(G) hat geschrieben: ↑03 Apr 2025 10:06
Akkulaufzeit: ca. 2 - 6,5 Stunden...
Game-Key: Spiele downloaden aber nur mit einer speziellen, leeren Cartridge spielen können....
LCD Screen
...das sind so die Sache wo ich persönlich bitz schad find.
Sind alles sache wo Nintendo sich leiste kann ohni Konkurrenz!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Grad hüt sMario Kart bundle reserviert bi Interdiscount. Han irgendwo gläse, dass dKonsole in Japan für ca. Fr. 310.-- abote wird also Normalpris ... falls es stimmt, aber dSprach blibt uf Japanisch