Switch 2
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
in any case, finds es einigermasse dumms konzept.
seinzige wo defür spricht isch, dass mer sich die x-fach patchti version vome spiel chan ufd charte save und denn archiviere chan, statt die halbfertig version ufeme modul zha, wo denn ohni online update nöd richtig funzt.
seinzige wo defür spricht isch, dass mer sich die x-fach patchti version vome spiel chan ufd charte save und denn archiviere chan, statt die halbfertig version ufeme modul zha, wo denn ohni online update nöd richtig funzt.
Re: Switch 2
Was händ mer no als Chind für de SNES oder Mega Drive müesse zahle ... 300 für dKonsole. I de hütige ZIt wärs wieviel 600 oder me
Also Korrektur eusi Eltere .. de Onkel hät mier und am Brüeder de Sega Master System kauft, isch die erschd Konsole gsi und mit em zweite Gampad und 1 oder 2 Spieli hät er no rächt viel zahlt gha. Chan mich no erinnere für es SNES Spieli im Glatt hät dMueter für eus Fr. 149 zahlt.
Und jetzt verdiened mer einigies me ... guet händ bestimm viel grösseri Usgabe und de Wohlstand isch gstiege, aber dLüt sind glich nöd bereit 459 für den Switch 2 szahle ... verstahni nöd ganz, aber guet jedem das Seine.
Weiss no wo de Brüeder für dPS3 glaub 899 zahlt hät. Und über PC's müend mer scho gar nöd rede da fang ja alles ersch ab wieviel a 1,5k
... und wänn mer sich e Switch 2 chauft, hät mer sie dänn wieder 8 Jahr wie die alt Switch

Also Korrektur eusi Eltere .. de Onkel hät mier und am Brüeder de Sega Master System kauft, isch die erschd Konsole gsi und mit em zweite Gampad und 1 oder 2 Spieli hät er no rächt viel zahlt gha. Chan mich no erinnere für es SNES Spieli im Glatt hät dMueter für eus Fr. 149 zahlt.
Und jetzt verdiened mer einigies me ... guet händ bestimm viel grösseri Usgabe und de Wohlstand isch gstiege, aber dLüt sind glich nöd bereit 459 für den Switch 2 szahle ... verstahni nöd ganz, aber guet jedem das Seine.
Weiss no wo de Brüeder für dPS3 glaub 899 zahlt hät. Und über PC's müend mer scho gar nöd rede da fang ja alles ersch ab wieviel a 1,5k

... und wänn mer sich e Switch 2 chauft, hät mer sie dänn wieder 8 Jahr wie die alt Switch

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Gseni ou so. Huere Jammerlappene überall. Söue si halt meh schaffe oder spare fürne Konsole. Grad die
si ja mega am hüüle wägem Priis. Guet, dört hockt ou d Hälfti im Bürgergeld. 
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
damals: NeoGeo ca 800.-, Saturn Korea bim release 999.-, 3DO Goldstar (de günschtigeri) OHNI Fifa 799.-... nur so als bsp.
DMueter hät eus dNeo Geo Konsole (Pal) im Jelmoli kauft mit 1 zuesätzliche Stick und Fatal Fury für 1200 glaubs ... isch es Highlight gsi ... häts eifach am Vater nöd dorfe säge 

Für de Dreamcast hät de Brüeder bi Playasia glaubs 700 zahlt und ich für de Mister Q (Panasonic Gamecube) 850
Zoran hat geschrieben: ↑28 Apr 2025 21:51 Was händ mer no als Chind für de SNES oder Mega Drive müesse zahle ... 300 für dKonsole. I de hütige ZIt wärs wieviel 600 oder me![]()
Weiss no wo de Brüeder für dPS3 glaub 899 zahlt hät. Und über PC's müend mer scho gar nöd rede da fang ja alles ersch ab wieviel a 1,5k![]()
... und wänn mer sich e Switch 2 chauft, hät mer sie dänn wieder 8 Jahr wie die alt Switch![]()
du findsch scho für jede mist en rechtfertigung, muemme au chöne.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Mier gahts überhaupt nid ume vergliich mit fruener.. Sondern aktuell.... Logisch koschtet en PS5 mit meh Power als en Switch 2 öbe gliichvill.
Nintendo Grätli sind no nie günstig gsii... Und nomal, hender wirklichg meint Nintendo verchauft de Switch 2 für 349 oder so... Klar, jede wett weniger zahle, ich au.... Klar, han au ghofft es wird 399 oder so sii, aber wäge 70 Stutz meh jetzt es huerä Drama go mache...
UND wenns denn halt settis ztüür sii, denn möndsnen halt denn günstiger aabiete und de Priis isch a Wiehnachte denn 399 oder so . Au guet
Nintendo Grätli sind no nie günstig gsii... Und nomal, hender wirklichg meint Nintendo verchauft de Switch 2 für 349 oder so... Klar, jede wett weniger zahle, ich au.... Klar, han au ghofft es wird 399 oder so sii, aber wäge 70 Stutz meh jetzt es huerä Drama go mache...
UND wenns denn halt settis ztüür sii, denn möndsnen halt denn günstiger aabiete und de Priis isch a Wiehnachte denn 399 oder so . Au guet
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- Grisu
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
220
Würd jetz unbedingt wäge zwe haters mit luxusproblem es büro ufmachä.
Üs gohts definitiv zguet
Üs gohts definitiv zguet

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ich glaub alli lüt i dem topic interessiert dä Priis eh nöd
:groel: Aber für gwüssi Familie scho chli tüür! 

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Nintendo isch Nintendo.
Zuletzt geändert von Zoran am 03 Mai 2025 23:44, insgesamt 2-mal geändert.
Es hät Zite ge wo mer 300 bis 400 für es Neo Geo Game zahlt händ, aber dLüt wänd nöd 100 für es game zahle wos e Viertel Milliard investiert händ oder vilicht au me.
Und ich red nöd vom ne Nintendo Game.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Tja, meh cha nid en BMW M5 und en Switch 2 kaufe. Muesme Prio. setze…
Oh Banana…!
Ich glaub gwüssi lüt vergässed das d Switch 2 no en Bildschirm hätt. De chostet au no öppis.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
47 Tollar
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer: