isch bestimmt so. aber "mached doch eifach kurzy singleplayer spiel" isch biz en eifachi lösig füre komplexes problem.thaeye hat geschrieben: ↑16 Mai 2025 05:04problm isch, de plan gat halt nöd immer uuf und villi i de videospielindustrie sind wohl inere rechte bubble au ideologisch und drum nömm fähig d richtig z ändere, das wird jetzt halt gsprengt mitem bewiiis "clair obscure".evo hat geschrieben: ↑15 Mai 2025 15:45ich dänk mir do halt immer, es isch unbestritte dass si alli möglicht viel gäld verdiene. meinsch nit dass die ganze "expärte" wo sich mit däm tag für tag usenandsetze und au die interne zahle zur verfüegig hän das besser chönne ihschetzte was nach plan mehr gäld bringt als irgendwelchi gamer wo in dr mittagspause grad biz ind tastatur haue? überspitzt gseit
wenn bi ubisoft en idee häsch, gats sicherlich zerst zum "innovation manager" , de wiidrum muess zum "creative fuzzi", de widrum zum creative director und de frögt den als erst wo s monetarisierigskonzept segi. inere chline bude sind d entscheidigsweg eifach chürzer und en "vision" chan besser is lebe gruefe werde, es werdet au "unkonventionelli" sache schneller usprobiert. villi vo dene videospielbudene sind doch eifach fängs moloch.
do kömme jo no tusigi witeri entscheidige dezue. Ich weiss nit obs automatisch besser wär wemme dr master G, oder mich dört inne posizion mit viel entscheidigsmacht würd setze