The Witcher IV
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: The Witcher IV
De 2 Teil vo Octopath gfallt mer nöd.
Gopf, mich nervt sDesign vo dä Ciri, grad gmerkt, döt, wo sie es Schmunzle im Gsicht hät, würkt sie bitz wie e typischi Disney-Prinzässin. Sie würkt eifach chli generisch, vergliche zum Geralt, wo es unverchännbars Gsicht hät. Hoffentli passets das no bitz ah.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es isch aber das, was sich all nachem erste uftritt gwünscht händ. da händ no all reklamiert, will sie so "komisch" ugseht... und jetzt sind schiints all happy, zumindest ghört mer uf socials nume guets zum "neue look"
Aber es isch das, was dä Ahfang vom Undergang vomene guete Studio chönnt bedüüte. Me hät sich nöd dä Mängi zbüüge, es isch keis Wunschkonzert, die gross Mängi hät kei Ahnig vo Gsamtdesign imene Videospiel oder eme Film etc. Drum fiirt me ja au Indie-Titel hüüfig so sehr, wills ebbe nöd äre Publikumserwartig entspräched, sondern kompromisslos ihri Vision umsetzed und Mänsche das als authäntisch, muetig, ehrlich und vor allem stimmig empfindet.
Wänn Designentscheidige eme demokratische Prinzip underworfe werdet, chasch die Bude grad vergässe, will sie einersiits kei Rückgrat meh bewiist und anderesiits offebar wankelmüetig und unsicher worde sind i ihrem Designprozäss. Wärds nämli i däm Beriich sälbschtsicher und überzüügt, hättets nüüt ah ihrem ursprüngliche Design gänderet.
Wänn Designentscheidige eme demokratische Prinzip underworfe werdet, chasch die Bude grad vergässe, will sie einersiits kei Rückgrat meh bewiist und anderesiits offebar wankelmüetig und unsicher worde sind i ihrem Designprozäss. Wärds nämli i däm Beriich sälbschtsicher und überzüügt, hättets nüüt ah ihrem ursprüngliche Design gänderet.
Zuletzt geändert von Vyse am 04 Jun 2025 13:39, insgesamt 4-mal geändert.
Drum gahts ja Disney so guet. Well die sich nid de Mängi anpassed und immer ihri wertvolli Message dinne hend.
Hey Röne wie isch das im Marketing? Ich han es Produkt, söll ich das so usrichte, das es möglichscht vielne gfallt oder nur anere chline Grppe?
Vyse ich troll dich nur es biz.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich säge nur:
sWitcher-Universum isch nöd heiter, sondern düster, voller Leid, Verlust und Reui. Jedi Entscheidung, egal wie guet dAbsicht mag si, füehrt zu fragwürdige Ergäbnis, für das du immer irgendwie zahle muesch. Die moralische Dilemmas sind charakteristisch fürs Witcher-Universum. Es söll nöd lässig si, es isch e rauhi, unversöhnlichi Wält, i däre Mänsche uuf all Arte gschändet werdet und i däre en allgägewertigi Bedrohig über jedem Läbe schwebt. Ihres Uusehe würkt nöd, als ob sie duure so e Wält gschlagge und gformt worde wär, sondern würkt, als ob es Disneyprinzässli plötzlich uus em Elfebeiturm erschune wär. Fucking Herdemänsche müend eim au alles vermiese.
Und wälles Gsicht passt jetzt besser zu däre Beschriibig?

Und wälles Gsicht passt jetzt besser zu däre Beschriibig?
Opportunischte ebbe, wie es Fähnli im Wind. Hoffentli droht CDPR nöd sgliiche.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das isch ironisch gmeint gsi im fall

aber mir isch das so lang wie breit wie die usgseht, solangs spiel geil isch.

wenni aber wähle chönt, würi au die rechts näh.
sorry gäll

Alles guet, bin nöd hässig uuf eu, ich bin enttüscht vo CDPR, dass sie em Druck nahgäbed. Ich check Ironie, kei Sorg.
dFolgerig isch ja besorgniserregend. Wirds dänn es guets Spieli, wänns nur scho bi so chliine Sache nahgäbed? Wo gönds suscht no Kompromiss ii bezüglich dä Integrität vom Inhalt/Lore? Wo passets sich suscht no ah, wo sGame ebbe nümm bsunders, sondern generisch und disneymässig mache chönnt? Die Entscheidig, sDesign zändere, wirft so Folgefrage unuuswiichlich uuf.

dFolgerig isch ja besorgniserregend. Wirds dänn es guets Spieli, wänns nur scho bi so chliine Sache nahgäbed? Wo gönds suscht no Kompromiss ii bezüglich dä Integrität vom Inhalt/Lore? Wo passets sich suscht no ah, wo sGame ebbe nümm bsunders, sondern generisch und disneymässig mache chönnt? Die Entscheidig, sDesign zändere, wirft so Folgefrage unuuswiichlich uuf.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich mach mer da wenig bis kei sorge. grad im storytelling und world building sind CDPR praktisch konkurränzlos unterwägs...
es hätti ja au schlimmer chöne cho ...

es hätti ja au schlimmer chöne cho ...

das chunt uf d strategie druff aa, du chasch au miteme "nischeprodukt" guet chohle mache wenn zielgruppe guet kennsch. mängisch bisch den au de einzig und häsch en USP.Buccaneer hat geschrieben: ↑04 Jun 2025 13:29Drum gahts ja Disney so guet. Well die sich nid de Mängi anpassed und immer ihri wertvolli Message dinne hend.
Hey Röne wie isch das im Marketing? Ich han es Produkt, söll ich das so usrichte, das es möglichscht vielne gfallt oder nur anere chline Grppe?
Vyse ich troll dich nur es biz.
Zuletzt geändert von thaeye am 04 Jun 2025 14:39, insgesamt 1-mal geändert.
Diese wott immer diskutiere lol. Klar wirds nid guet. Siehe Ubisoft... en Formle gfunde wo vielne gfallt: Copy & Past immer wieder. Killt d Inovation.
Trotzdem sött mer uf d Fanbase lose, well das sind die Mongos wos chaufed.
Aber mer chan au voll sini Vision durezieh... siehe Veilgard, Concord und ähnliches. Hemmer ja viel Spieli gha wo d Devs dänkt hend: Mir hend n Message und paked die jetzt ines Game. Scheiss uf d Lüt, well mir hend de moralischi High Ground. Alli abgstürzt.
Ich chan mich erinnere, das i im Witcher 3 zimli viel umegfogled han. Und das sind alles heissi Babes gsi. Guet, d Zauberinne tüend sich ja schön zaubere. Aber d Shani isch kei Zauberin gsi... und die isch au nid leid...
Und d Ciri isch ja au en super hübschi gsi... die isch halt guet galtered. Wie alt isch sie denn im neue Spiel? 25? 35? 45? 55?
Aber mer chan au voll sini Vision durezieh... siehe Veilgard, Concord und ähnliches. Hemmer ja viel Spieli gha wo d Devs dänkt hend: Mir hend n Message und paked die jetzt ines Game. Scheiss uf d Lüt, well mir hend de moralischi High Ground. Alli abgstürzt.
Ich chan mich erinnere, das i im Witcher 3 zimli viel umegfogled han. Und das sind alles heissi Babes gsi. Guet, d Zauberinne tüend sich ja schön zaubere. Aber d Shani isch kei Zauberin gsi... und die isch au nid leid...
Und d Ciri isch ja au en super hübschi gsi... die isch halt guet galtered. Wie alt isch sie denn im neue Spiel? 25? 35? 45? 55?

the message haet aber au villi externi faktore, wie ESG Score und Blackrock förderig etc. sind ja au sicherlich fördergelder gsproche worde wenn THE MESSAGE ibausch oder was ähnlichs.Buccaneer hat geschrieben: ↑04 Jun 2025 14:39 Diese wott immer diskutiere lol. Klar wirds nid guet. Siehe Ubisoft... en Formle gfunde wo vielne gfallt: Copy & Past immer wieder. Killt d Inovation.
Oh ich bruche au fääördergälder. Wo cha mi bewärbe?

Finde, es chann sogar en guete Mittelwäg gäh, uuf däm me über dFanbase chann zuesätzlichi Ideeä finde und integriere, ohni dass die ursprünglich Vision beiiträchtigt. Subnautica fallt mier ih, wo im early Access sabgstürzte Ruumschiff nöd begehbar gsi isch, sie händ dänn sWrack uusmodeliert und druus öppis gmacht, wo beriichernd isch fürs Game. Anyway, will da nöd ummenörgle, dä Master hät ja nöd unrächt. Wänne me z.B. sDesign vo dä wiibliche Hauptcharaktere im Witcher 3 ahlueged, gsehnd all bitzli wie Goth-Prinzässine oder Insta-Wicca-Meitli uus und inhaltlich ischs ja trotzdem überragend worde.