[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

de tagi haet die schlimmst kommentarspalte. unglaublich.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 24 Jun 2025 11:34 de tagi haet die schlimmst kommentarspalte. unglaublich.
bisch scho mau bi watson gsi? dänkes nid, süsch würsch das nid schriebe... :mrgreen: :mrgreen:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Wenn ich so Kommentarspalte aluege, stell i immer wieder s gliche fest:

- die meiste glaubed würkli: Üsi Chriege = guet. Chrieg vo allne andere = schlächt
- viel chönnd mit Freiheit nüt afah und wünsched sich meh Kontrolle - wahrschindli Lüt wo Helikoptereltere gha hend oder so.
- es gaht nur no um Ideologie und somit hend Fakte gar kein Ifluss uf d Meinigsbildig.

Crazy.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Diini Pünkt stimmed völlig und die Chriegsobsession anstatt Friedenshaltig in letschte Ziit, findi extrem besorgniserregend.

UND en wiitere, sehr uufällige Punkt isch die total, aber TOTAL Verwirrig im Verständnis vo dä politische Begrifflichkeite Links und Rächts. Viel (bsunders die Düütsche aber au immer meh Schwiizer) händ sGfühl, es gäch um Guet und Bös und politisch Rächts säg unuswiichlich dä Wäg zum dritte Riich (ich übertriebe würkli nöd mit däre Beschriibig), anstatt, dass me Links-Rächts als es dynamischs Verhältnis vo gstalterische Chräft innere Gsellschaft verstaht, mit dänne en Status Quo uusghandlet wird. Was isch bewahrigswürdig? Was isch überfällig und sött reformiert werde? Das isch en dynamische Prozäss und muen mit dä gsamte!!! Gsellschaft uusghandlet werde.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

die entwicklig isch scho siit es paar jahr so und isch jetzt halt ufem höhepunkt und isch medial au schön vorbereitet worde. ich seg scho länger, meh will die konservative eigentlich weg ha us de gsellschaft :lol: am beste nur na städt baue (ok schwiiiz wird eh langsam zu einere grosse stadt) und ois vo de politik völlig abhängig mache (siehe EU Vertrag)
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Bezüglich baue. Han sGfühl in Düütschland händs jetzt für es neus Vorhabe dä üblich Spielplan für es verschleierts Diktat gstartet, wie damals mit dä Zwangsimpfig.

Zerst bringsch total unverbindlich en Idee in Umlauf, dänn intensiviersch dExpositionsbemüehig aber immerno unverbindlich und locker. Eifach als Thema, über das me ja mal chann nadänke. Spöter wird in Talkshows drüber gredt und wiiterhin sporadisch mal en Artikel dezue veröffentlicht. Dänn ziehts ah und es wird politisch etabliert und plötzlich gahts zur rächtliche Umsetzig:

Kollektivs Wohne. Wird cho. Nöd mal im tüüfsche Sozialismus häsch das gha.

Grad über das Interview gstosse. Nüüt wältbewegends aber erfüschend, dass mal en Optimist zu Wort chonnt. Hät jetzt no gärn paar anderi Aspäkt ghört und dä Abschnit mit evolutionsbiologische Erchlärige sind chli lahm (möged stimme aber interessiert niemert). Trotz allem, bini grad am fertiglose, hät doch paar chliini, gueti Dänkahreiz.
https://www.youtube.com/watch?v=-Yj4tEgEbdU
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

in new york isch grad wahle für de mayor, döt haet en muslim sozialist momentan en vorsprung und sini idee isch "staatlichi" grocery stores für normali lüüt z etabliere wie in kuba :lol: :lol: die muesstet den kei gwünn erwirtschafte und kei stüüre zahle :lol:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 25 Jun 2025 13:42 in new york isch grad wahle für de mayor, döt haet en muslim sozialist momentan en vorsprung und sini idee isch "staatlichi" grocery stores für normali lüüt z etabliere wie in kuba :lol: :lol: die muesstet den kei gwünn erwirtschafte und kei stüüre zahle :lol:
sanctuary city... :kicher:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Schland hed hüt aktionstag gegen hass und hetzt und hüt über 160 husdurchsuechige wäge onlinepostings duregfüehrt.
Bravo!
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Adolf wäri Stolz! :adolf:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Sie meined, sie verteidiget die polnisch Gränze und gäbed e Warnig ah all Pseudo-Ingineure: Überträtte vo dä Gränze uuf eigeni Verantwortig, Huuuaa! :lol: Geili Sieche

https://news-pravda.com/world/2025/07/07/1498122.html
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sind sicher fuessball hools. pole sind scho recht parat. mueme sege."zivili" abwehrorganisatione werdet zueneh, wird de staat nöd gern gseh aber das passiert halt.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ja, das isch dKonsequänz vonere Dräckspolitik. Wänn kei Bürgerchrieg provoziere willsch, dänn lueg, dass dä Wille vom Volk umgsetzt wird und dass sVolk Mitbestimmigsrächt hät und somit dä eigeni Läbensruum chan mitgstalte und dass sLand läbenswärti Bedingige uufwiist.
Es isch würkli Ziit für es Europa bestehend uus souveräne, sälbstbestimmte Natione. dEU hät scho paar gueti Ahsätz aber wie aktuell, uuf e autoritäri Wiis über dä Wille vom Volk hinwägentschiede wird, isch absolut widerwertig.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es gat immer wieder um das: die igeborene wehret sich immer meh, wills halt abwärts gat und trotzdem immer meh "kulturelli" ariiicherig und "benötigti fachchräft" importiert wird. egal ob jetzt asylant oder expat.

bin am friitig vom gschäftsesse über de HB heigfahre, AFRIKA pur. isch caliente gsi aber am HB nur schwarzi und araber umeghanget. de eint haet sini händ id höchi ghebt und agfange umeschreie. alles dure fängs. generell fallt mir uuf das immer meh lüüt "überegheiet", immer meh psychos uf de strass.

bald gits au schild wie in dütschland mit "achtung ab hier waffen verboten" :groel: oder sogeannnte "waffeverbotszone" :groel:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Es isch verdammt bestürzend und truurig. Ich will e Hochvertrauensgsellschaft, so wie i entfernte Alpedörfli, wos no Hoflädeli git mit Sälbstbedienig. Das rüehrt mich immer unsäglich, wänni dä Berge underwägs bin. Muen dänn immer en Berghonig chaufe. Je tüüfer im Tal, desto höcher dKonzentration vom Abschuum. Lueg mal dLangstrass ah, wahrschiinlich gahts i viele Gfängnis uuf dä Wält zivilisierter zue. Es isch zum Chotze. Und vor allem: Was söll dä Scheiss bezüglich kulturelle Diversität? Europa isch kulturell extrem divers. Pole und Spanie, völlig verschiede. Kroatie und Norwege, chönnt nöd underschiedlicher si. Mier bruuched kei Vielfalt, mier händ Vielfalt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das bringsch nur ane mit de "gliche" lüüüt mit de glich sozialisizierig und wert. ansonste wirsch zumene kalkutta. rip HP Scholl-latour, wer halb kalkutta aufnimmt, hilft nicht kalkutta sondern wird selber zu kalkutta.

und ja europa wär scho gnueg "divers" drum glaubi stönd anderi absichte dehiner-->bin en verschwörer :lol:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Vyse hat geschrieben: 09 Jul 2025 10:57 Es isch verdammt bestürzend und truurig. Ich will e Hochvertrauensgsellschaft, so wie i entfernte Alpedörfli, wos no Hoflädeli git mit Sälbstbedienig. Das rüehrt mich immer unsäglich, wänni dä Berge underwägs bin. Muen dänn immer en Berghonig chaufe. Je tüüfer im Tal, desto höcher dKonzentration vom Abschuum. Lueg mal dLangstrass ah, wahrschiinlich gahts i viele Gfängnis uuf dä Wält zivilisierter zue. Es isch zum Chotze. Und vor allem: Was söll dä Scheiss bezüglich kulturelle Diversität? Europa isch kulturell extrem divers. Pole und Spanie, völlig verschiede. Kroatie und Norwege, chönnt nöd underschiedlicher si. Mier bruuched kei Vielfalt, mier händ Vielfalt.

Hochvertrauensgsellschaft
Säb isch äbe geil. Gahsch id Badi chasch din shit bim Tüechli lah, und wenn zrugg chunnsch, isch alles no dete. Au wenn 2h im Wasser gsi bisch. Gahsch go Bouldere äbefalls. Aber ich mach halt immer Kontrollblilck: Heds viel Usländer oder sind alles Schwizer? - eigentli au schlimm, aber d Erfahrig gid mir da rächt.
Letschi bini go Bouldere und de isch am Kolleg öppis gstohle worde. Im nachhinein isch ihm ufgfalle, woner churz id Garderobe isch, siged zwei Type det gsi. Normal für n Garderobe eigentlich. Hane nur gfragt: Was sinds fürtig gsi? Er hed gmeint: Afrikaner. Et voila... da hesch. Nie nüt klaut worde dete... sind mal zwei dunkli ume, und scho wird klaued...

dLangstrass
D Langstrass isch scho immer Dräck gsi. Keis guets Bispiel.
Aber han jetzt scho öfter ghört, dass sich am Züri HB komischi Gstale umeschliched und sich Fraue dete nid wohl fühled... letschti zwei Wiber vo Afrikaner umringt gsi. Sinds zume Kolleg und hend ne gfraged, öbs chli chönnd bi ihm stah, bis de Zug chunnt...
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ich meins ebbe würkli fascht wortwörtlich, dass dSchlacke vo dä Mänschheit ii tüüferglägene Ort zämmeflüüst und sich i Gossene wie dä Langstrass konzentriert. Hät au mit Ballingszentre und Städt ztue und jedi Stadt isch en Verdichtigsort vo Bastarde aber tüüfer gläge sind Städt meistens trotzdem. Me müesst mal es Reinigungskommando duur dStädt schicke.

Was mier grad uufgfalle isch. Chönnts nöd si, dass sHauptproblem in Europa immer die Düütsche gsi sind und au jetzt wieder sProblem sind?
Egal, wohi dass i dä europäische Gschicht dä Blick richtisch, die Düütsche sind immer die gsi, wo e aggressivi, ideologischi Expansionsobssesion gha händ und das au in neuschte Ziit. Jetzt halt im Deckmantel vo dä moralische Überläggeheit und em Wältrettigsgedanke usw. aber das isch ja es typischs Merkmal vom (düütsche) Glaubensimperialismus.

All die aktuelle Problem in Europa sind uus em dogmatische Vormarsch vo dä Düütsche entstande. Ich glaube, dä wahri Feind isch immer scho düütsch gsi. Me chönnt da natürli au s Psychologische belüüchte und wie generationsübergriifend Verhaltensmuster au uuf nationale Ebeni sich immer wieder erneut zeiged, das wär au mal es spannends Thema.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jein... die Dütsche sind scho tonagebend i de EU.
Aber UK isch ja usträtte, aber dete isch ja s gliche Problem... Gwüssi Viertel in London und witere Städt gsehnd meh nach nahe Oste oder Indie us, als nach Europa...

Ich dänke eher WEF Leaders etc hend sich überall ignisted und beiflussed das...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es sind die liberale cucks ohni grenze gsi. die wo seget "alli andere zerstöret d demokratie".
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Die Cukcs sind komischerwis überall... kanada, dütschland, italie, holland, ängland etc. pp.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Die Niederlande verbieten Silvesterfeuerwerk

Lol, das Jahr chasch no böllere. Nöggst Jahr nüm...
Warum de nur?
Zum Jahreswechsel darf noch geböllert werden, ab Ende 2026 ist Schluss für Private – vor allem wegen zunehmender Gewalt.

Verruckt. Die huere gwalttätige Holländer. Schlemm.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Verrückte Mongos

Quelle
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

JUNGE!
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

finger weg von meinem bier du fickschnitzel!
Antworten