Donkey Kong Bananza
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
Wie lang hesch gha?
Re: Donkey Kong Bananza
muess mal luege, ob meh das irgendwo gseht. ide spiele statistik staht nur mehr als 15h. schätze zwüsched 15-25h.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Sehr churz aber für 100% bruchts ja dütlech meh
wenn ich es spiel dure han, mach ich meistens kei sidequests oder completionist meh. isch halt wie im odyssey, wieviel mönd willsch no sammle.
insgesamt gits 777 bananas, für postgame plot bruchsch 600. han ca. 470 und momentan kei bock uf meh. gebt aber klar no viel z gseh.
finds übrigens guet, wenn spiel nöd so lang sind. alles nume 50h ufwärts, han leider ka ziit meh für das.
Mr. Heli hat geschrieben: ↑22 Jul 2025 07:21 ah guet han ich au no gfunde, dass de diddy kong wieder mal zgseh isch. han scho angst gha, dass rare sich allenfalls d lizenz gschnappt het, und meh in darum nie meh gseh het. bösi zunge händ au behauptet gha, dass er weg dem ganze p. diddy züg vo nintendo usgmustered worde isch. überrasche würs ja nöd, d japaner sind bekannt defür, nach eme skandal öper us de videospiel z verbanne. so wie z.b. bi judgment wo de synchronsprecher koks gnah het, när hets via update en neue sprecher glade
hoffentlich chunt demfall mal es spiel mit em diddy kong.
Ich au.
Ich hans Diddy Kong Racing Spiel ufem N64 gliebt
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
Gueti ziitspanni für da game.Mr. Heli hat geschrieben:muess mal luege, ob meh das irgendwo gseht. ide spiele statistik staht nur mehr als 15h. schätze zwüsched 15-25h.
Ha erscht di zwoit bananaza fähigkeit erhalte.