sicher ds "beruhigenschte" wo mer zur ziit im internetz näb all dem medieunwüssensfark findetJones hat geschrieben:ha o zwe aläuf brucht... aber isch absolut läsenswärtTatsujin hat geschrieben: ich wette, es hends nanig meh als 3 lüüt dureglässe

Moderator: Avenger
sicher ds "beruhigenschte" wo mer zur ziit im internetz näb all dem medieunwüssensfark findetJones hat geschrieben:ha o zwe aläuf brucht... aber isch absolut läsenswärtTatsujin hat geschrieben: ich wette, es hends nanig meh als 3 lüüt dureglässe
Tatsujin hat geschrieben:
sicher ds "beruhigenschte" wo mer zur ziit im internetz näb all dem medieunwüssensfark findet
klar viel mediafark aber kommunikation innerhalb japan wird sicher au ned sbescht si. mer wird ja au ned dlüt sinnlos welle no meh in panik versetze. ich hoffe nur sbescht für jp.14:15
Jetzt melden auch die Behörden: In Fukushima-1 droht eine Kernschmelze - in allen drei Reaktoren. Das sagt Regierungssprecher Yukio Edano in Tokio. Der Versuch, den Reaktor 2 mit Meerwasser zu kühlen, ist definitiv fehlgeschlagen, meldet kyodo news.
Jones hat geschrieben:bla
mer sollte auch nid vergessen, dass die uranvorkommen beim derzeitigen verbrauch 2050 erschopft sein werden. wieviel sinn es da macht, den derzeitigen akwbestand (wie es weltweit betrachtet zur zeit massiv geschieht) weiter auszubauen überlass ich eurem individuellen gutdünken. ganz davon abgesehen ist kernenergie überhaupt nicht mehr billig, sobald man die entsorgungskosten nicht mehr sozialisiert.TypeJ hat geschrieben:es isch sicher nid glöst die problematik, das isch wahr ja!
aber weme eifach immer nume seit "es isch nid glöst chum mir baued na paar atomchraftwerk" isch das au kei lösig!
endlagerig isch es problem wome nid chan löse, uran förderig dörfsch au nid vergesse, das isch es verdammts sauhund gschäft!
BrainBug hat geschrieben: mer sollte auch nid vergessen, dass die uranvorkommen beim derzeitigen verbrauch 2050 erschopft sein werden. wieviel sinn es da macht, den derzeitigen akwbestand (wie es weltweit betrachtet zur zeit massiv geschieht) weiter auszubauen überlass ich eurem individuellen gutdünken. ganz davon abgesehen ist kernenergie überhaupt nicht mehr billig, sobald man die entsorgungskosten nicht mehr sozialisiert.
hehe, nei. gfinds aber tragisch, dass ja anschiinend chli gspart händ bide reaktorlis, wo jetzt nümme so hebbed.Tatsujin hat geschrieben:hesch wieder was graucht oder na schlimmer?geosnow hat geschrieben:buahh. das isch bitter für alli lüt in japan. diä sind ja fasch schlimmer als d scherge vom gaddafi.
BrainBug hat geschrieben:
mer sollte auch nid vergessen, dass die uranvorkommen beim derzeitigen verbrauch 2050 erschopft sein werden. wieviel sinn es da macht, den derzeitigen akwbestand (wie es weltweit betrachtet zur zeit massiv geschieht) weiter auszubauen überlass ich eurem individuellen gutdünken. ganz davon abgesehen ist kernenergie überhaupt nicht mehr billig, sobald man die entsorgungskosten nicht mehr sozialisiert.
häh? bis etz sich alles planmässig gloffe. de bedingige entsprächendgeosnow hat geschrieben:hehe, nei. gfinds aber tragisch, dass ja anschiinend chli gspart händ bide reaktorlis, wo jetzt nümme so hebbed.Tatsujin hat geschrieben:hesch wieder was graucht oder na schlimmer?geosnow hat geschrieben:buahh. das isch bitter für alli lüt in japan. diä sind ja fasch schlimmer als d scherge vom gaddafi.
Jones hat geschrieben:BrainBug hat geschrieben:
mer sollte auch nid vergessen, dass die uranvorkommen beim derzeitigen verbrauch 2050 erschopft sein werden. wieviel sinn es da macht, den derzeitigen akwbestand (wie es weltweit betrachtet zur zeit massiv geschieht) weiter auszubauen überlass ich eurem individuellen gutdünken. ganz davon abgesehen ist kernenergie überhaupt nicht mehr billig, sobald man die entsorgungskosten nicht mehr sozialisiert.
hmm... wär seit das mit 2050? i wott das nid generell i abred stelle aber wenn meh luegt, wie oft scho gseit worde isch, dass z'öl bald usgeit... weisch wasi meine!?
dass es es souhundgschät isch, wie dr michi seit, mag si! aber das isch bim öl ja o so und da kümmerets o niemer!![]()
i ha äbe mau irgendwo gläse, dass dr rohstoff für solarpanels o nid grad ewig wird länge... weiss itz aber nüme konkret, wie schnäu das es erschöpft wird si...
entsorgigschöschte... kes thema! da simer einer meinig!
Lueg, die "Höche" Japaner sind zu ihrem Volk nöd würklich verbunde. Check mal, wiäs zu ihrne Fischer stönd, wo id Atombombeteschtmeerabschnitt innegfahre sind. Verarscht sinds worde.Tepco hat eine lange Geschichte von Störfällen, die allerdings über Jahrzehnte vertuscht worden sind. Die Firma behauptete, Reparatur- und Service-Arbeiten gemacht zu haben, und reichte den Behörden die zuständigen Protokolle ein. Gemacht worden war freilich oft nichts, die Protokolle waren gefälscht. So waren an der Hülle des Reaktors Nr.3 von Fukushima II einmal Risse aufgetreten, durch die Radioaktivität austrat.
Der Skandal flog auf, weil ein Mitarbeiter von General Electric Japans Agentur für nukleare Sicherheit alarmierte. Die Tepco-Bosse gaben sich theatralisch reuig, versprachen, "alles aufzuklären", unterließen es aber, Schuldige zu benennen. Tepco-Präsident Nobuya Minami trat zurück.
Eine Untersuchung der Regierung bestätigte, TEPCO habe über Jahre unsauber gearbeitet, Unfälle verschwiegen und systematisch gezielt Reparaturberichte gefälscht.
isch aber etz nöd din ernscht wege de HAARPs?domino2 hat geschrieben:http://137.229.36.30/cgi-bin/magnetometer/gak-mag.cgi au fascht ned überlastet...
alles wege http://www.seite3.ch/Japan+Tsunami+HAAR ... etail.html und co.
Verstah halt no immer nöd, wieso AKWs baue, dLandschafte mit Windrädli und Solarpanels zuepflaschtere, Täler Überfluete, Staudämm innebaue usw.TypeJ hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Wältwiit weniger Rotzgoofe id Wält setze und guet isch.
Vyse hat geschrieben:Verstah halt no immer nöd, wieso AKWs baue, dLandschafte mit Windrädli und Solarpanels zuepflaschtere, Täler Überfluete, Staudämm innebaue usw.TypeJ hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Wältwiit weniger Rotzgoofe id Wält setze und guet isch.
ernschthafteri Optione sölled si, als dÜberlegig, ob e höchi und derart ressourceverschleissendi Bevölkerigszahl uuf dä Erde
würkli nötig isch und zur Läbensqualität vom Einzelne öppis biitreit.
emP hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Verstah halt no immer nöd, wieso AKWs baue, dLandschafte mit Windrädli und Solarpanels zuepflaschtere, Täler Überfluete, Staudämm innebaue usw.TypeJ hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Wältwiit weniger Rotzgoofe id Wält setze und guet isch.
ernschthafteri Optione sölled si, als dÜberlegig, ob e höchi und derart ressourceverschleissendi Bevölkerigszahl uuf dä Erde
würkli nötig isch und zur Läbensqualität vom Einzelne öppis biitreit.
ja hilf üs, setz es zeiche und gump vore brüugg
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste