Supersonic hat geschrieben:FYI
Ich han Banjo Kazooie wos uuf Xbox Live usecho isch nomal A bis Z mit jedem Puzzleteil und jedere Musignote duregspielt und han jedi Minute gnosse.
Das Spiel isch kein Chrampf, im Gegeteil, es hett mir mal wieder uufzeigt wie schlecht und ideelos das hütigi Games sind.
Und Banjo Tooie sowie aus DK 64 sind nebed de Mario Reihe ganz bestimmt ide Top Ten vo de beste 3D Jump'n Runs.
Ich han Banjo Kazooie wos uuf Xbox Live usecho isch nomal A bis Z mit jedem Puzzleteil und jedere Musignote duregspielt und han jedi Minute gnosse.
Das Spiel isch kein Chrampf, im Gegeteil, es hett mir mal wieder uufzeigt wie schlecht und ideelos das hütigi Games sind.
Und Banjo Tooie sowie aus DK 64 sind nebed de Mario Reihe ganz bestimmt ide Top Ten vo de beste 3D Jump'n Runs.
Jehuty hat geschrieben:Allein die Idee mit den Fässern in DK64 (und nicht das Wechseln auf Knopfdruck) in Kombination mit den verschieden-farbigen Bananen (für jeden Affen halt eine Banane) ist so ein übelster Scheißdreck gewesen. Unfassbar. :typej:
Für Lüüt wo nöd gern sammled isch das Scheisse gsi, aber mer hett ja nöd bsunders guet müese luege zums Game chönne durespiele
mr.raw hat geschrieben:New Super Mario Bros Wii!! Ha das Game nur 15min gspielt und sitt denn isch es im Gstell am verstaube. d DS Version hann ich um längene besser gfunde.
spius mau ds 4. höch = wäutklass
u DK 64 = roxt
mier häts zerst au nöd so gfalle uf de erst Blick. Aber jetzt woni ächli me gamet han, findis würkli guet.
Goran hat geschrieben:Diddy Kong Racing isch au immer no geil.
Hier ein Tipp für Rare: Das nächste Mal, wenn ihr einen Adventure-Modus einbaut, und man ihn zu zweit spielen kann, dann macht doch einfach eine reguläre 2-Player-Option, anstatt mich jedes mal diesen scheiß Code dafür eintippen zu lassen.
Conker ist super, war super, und wird immer super bleiben. Da sollten sie mal genau im Stile von Teil 1 einen Nachfolger bringen. Besser wäre es
Goran hat geschrieben:Diddy Kong Racing isch au immer no geil.
Hier ein Tipp für Rare: Das nächste Mal, wenn ihr einen Adventure-Modus einbaut, und man ihn zu zweit spielen kann, dann macht doch einfach eine reguläre 2-Player-Option, anstatt mich jedes mal diesen scheiß Code dafür eintippen zu lassen.
Conker ist super, war super, und wird immer super bleiben. Da sollten sie mal genau im Stile von Teil 1 einen Nachfolger bringen. Besser wäre es
Btw!
Conker find ich vom Gameplay und de Spielmechanik einiges hinedrii gegenüber BK oder DK, aber natürlich machts das voll und ganz Wett dur de Witz, d'Settings und de geilsti Multiplayer allerziite
super isches ufem ds es must have, entlich durezockt und mis eis modul chasch grad alli grandprix mit kumpels wireless zocke im gegesatz zu mario kart ds