nöd würkli verwunderlich oder?Avenger hat geschrieben:Der Titan het nume das i komprimierter Form gschriebe was uf de Nachrichteticker vo der dpa/reuters/newsmonopoliste dür s netz ruuschet.
Breakling News:
Die Atomkatastrophe von Fukushima könnte auch die 35-Millionen-Metropole Tokio erfassen. Eine Evakuierung wäre gemäss Experten unmöglich.
Tsunami
Moderator: Avenger
Re: Tsunami
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
häschs itz denn mit dim schaiss?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich chaufe glaubs mal japan aktie, lohnt sich viellicht.
Gheimtipp: Vo Griecheland au no grad 
Und do no:

Und do no:
und so was vo eme vermeintlich gschide Mensch :typej:Alec Sulkin, Family-Guy-Autor: «Wenn du dich wegen dieses Erdbebens in Japan besser fühlen willst, gib auf Google 'Pearl Harbor Opferzahl' ein.»
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
00
OMGGuave hat geschrieben:Gheimtipp: Vo Griecheland au no grad
Und do no:und so was vo eme vermeintlich gschide Mensch :typej:Alec Sulkin, Family-Guy-Autor: «Wenn du dich wegen dieses Erdbebens in Japan besser fühlen willst, gib auf Google 'Pearl Harbor Opferzahl' ein.»

Guave hat geschrieben:Gheimtipp: Vo Griecheland au no grad
Und do no:und so was vo eme vermeintlich gschide Mensch :typej:Alec Sulkin, Family-Guy-Autor: «Wenn du dich wegen dieses Erdbebens in Japan besser fühlen willst, gib auf Google 'Pearl Harbor Opferzahl' ein.»

Was füres ignorants Arschloch mussmer sii zum sonen scheiss uselahh.. WAHHHHHH... Chan doch nöd sii, oder? Und er meint vermuetlich no er seg luschtig :typej: Nei ächt hei, bis uf vilicht 2 Lüt sind all Japaner wo ez drunder liidet nöd bi Pearl Harbor debi gsi :typej: Ich ghei dure, wivil scheisse chönd lüüt eigentlich no so uselah?
häsch du die letste paar Jahr i de Höhli gwohnt?G-ay-lien hat geschrieben:
Was füres ignorants Arschloch mussmer sii zum sonen scheiss uselahh.. WAHHHHHH... Chan doch nöd sii, oder? Und er meint vermuetlich no er seg luschtig :typej: Nei ächt hei, bis uf vilicht 2 Lüt sind all Japaner wo ez drunder liidet nöd bi Pearl Harbor debi gsi :typej: Ich ghei dure, wivil scheisse chönd lüüt eigentlich no so uselah?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mal chli besser news vor front.
reaktor block 1, 2 & 3 schiined unter kontrolle ds si. etz konsentriere si sich no uf 4 & 5. im 4i seg ja schins es füürli uusbroche, wie am früehere tag brichtet worde isch. mal güggsle.
reaktor block 1, 2 & 3 schiined unter kontrolle ds si. etz konsentriere si sich no uf 4 & 5. im 4i seg ja schins es füürli uusbroche, wie am früehere tag brichtet worde isch. mal güggsle.

Do no was für die wos interessiert:
Capcom to support Quake Victims with donation and SFIV iphone sales http://bit.ly/ic3cZT
Capcom to support Quake Victims with donation and SFIV iphone sales http://bit.ly/ic3cZT
Nei, Herr Chäller.Chäller hat geschrieben:häsch du die letste paar Jahr i de Höhli gwohnt?G-ay-lien hat geschrieben:
Di meischte dumme Ussage wo gmacht werded chamer irgendwie hiinäh, wells eifach nur dumm sind, die Ussag isch aber ufere ganz andere Ebeni under aller Sau, i so vielerlei Hiisichte, dassis scho gar nüm in Wort fasse chan.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Es verwunderet mich dass d Schwiz de Japaner seit was sie chöi und was nid.Overdose hat geschrieben:nöd würkli verwunderlich oder?Avenger hat geschrieben:Der Titan het nume das i komprimierter Form gschriebe was uf de Nachrichteticker vo der dpa/reuters/newsmonopoliste dür s netz ruuschet.
Breakling News:
Die Atomkatastrophe von Fukushima könnte auch die 35-Millionen-Metropole Tokio erfassen. Eine Evakuierung wäre gemäss Experten unmöglich.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
d schwiizer meined, dass d rescue methode vo de japaner rächt veraltet sind. ich glaube ihne sogar.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
rofl wie wotsch tokyo evakuiere?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
geit nie im läbe! 35mio lüt! 
eifach nid machbar!
es zeltlager ufschlah für 30 mio und die andere 5mio bi verwandte ungerbringe?

eifach nid machbar!
es zeltlager ufschlah für 30 mio und die andere 5mio bi verwandte ungerbringe?

Ich will gar nid wüsse wie lang d Japaner no wärde Auto und Hüser ussem Meer fische, wos dört uusegschwemmt het.
Das wird Jahre duure. S Meer wird ganz am Schluss putzt, alles andere het Vorrang.
Das wird Jahre duure. S Meer wird ganz am Schluss putzt, alles andere het Vorrang.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ihr hend sorge.

+++ Hubschrauber sollen Reaktoren kühlen +++
[16.03 Uhr] Die Betreiber des beschädigten AKW Fukushima wollen die Reaktoren möglicherweise von Hubschraubern aus mit Wasser kühlen. Das Unternehmen Tokyo Electric Power erklärte, man erwäge, die japanischen und amerikanischen Streitkräfte um Hilfe bitten. Vom Hubschrauber aus sei die Gefahr einer radioaktiven Verstrahlung geringer. Außerdem sei die Kühlung aus der Luft möglicherweise effektiver. Zuvor hatte die japanische Atomaufsicht mitgeteilt, das Wasser in einem der Abklingbecken für verbrauchte Brennstäbe in Reaktor 4 koche möglicherweise. Ursache sei das Versagen eines Kühlsystems für das Abklingbecken.
ehm, eh Sie?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
aber fokussiere mir üs doch mal uf ds erfreuliche a dene Vorkommnis

Bitzli Zynismus darf scho si, oder?

Bitzli Zynismus darf scho si, oder?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
es gaht da debi nur um de reaktor block 4 und em problem mit sim abklinbecki. das befindet sich oberhalb vom rektor grad underem erschte ussedach. drum wends es loch ids dach mache und vo dert her ds erwärmte abklinbecki chüele.

emP hat geschrieben:aber fokussiere mir üs doch mal uf ds erfreuliche a dene Vorkommnis

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
die absoluti herti aber när ei oder zwe täg später, sini "entschuldigung":Guave hat geschrieben:Gheimtipp: Vo Griecheland au no grad
Yesterday death toll = 200. Today = 10 thousand. I am sorry for my insensitive tweet. It's gone.

emP hat geschrieben: Bitzli Zynismus darf scho si, oder?
das isch dr PP vo BMW of Japan!

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
und er het (zum glück) nöd mal rächt.