dä MD esch au dromm dä bescht well er paar 8player-games häd wie micromachines, superstar soccer ond nba jam!

Moderatoren: Master(G), mr.raw
Bi Sportspiel isch aber dä SFC/SNes eidütig besser. Di erstä EA-Games sind zwor uf äm MD am Afang besser gsi. Aber ab dä 94-Versionen sind SNES-Versionä eifach besser. Au NbA Jam und ISS find i uf äm SNES besser. Zudem gits uf äm Md nüd verglichbars wie Jimmy Connors Tennis. Di einzig Sportserie, wo i uf äm MD besser find, isch Hardball.m.o.terra kaesi hat geschrieben:...gerade inpunkto anspruchsvolle Spiele (taktische Shooter, Sportgames) und v.a. Gesellschaftsspielen (gemeint sind Games, die man mind. zu zweit spielen sollte), hat bei mir das MD dem SFC in den letzten 12 Monaten den Rang abgelaufen! Ein spätes Erwachen, aber dafür umso freudvoller
diskussion oms bessere nhl94 (snes oder md) esch so alt wie d'menschheit. för die einte sends zvell chnöpf bim snes wo brucht werdid, för di andere ned. grafik gwönnt snes fasch emer, secher, aber dasch jo wörkli ned alles. jimmy connors häsch wohl rächt, aber s'geht ofem md scho au tennis wo verdammt noch dra send, z.b. pete sampras tennis.Spaghetti hat geschrieben:Bi Sportspiel isch aber dä SFC/SNes eidütig besser. Di erstä EA-Games sind zwor uf äm MD am Afang besser gsi. Aber ab dä 94-Versionen sind SNES-Versionä eifach besser. Au NbA Jam und ISS find i uf äm SNES besser. Zudem gits uf äm Md nüd verglichbars wie Jimmy Connors Tennis. Di einzig Sportserie, wo i uf äm MD besser find, isch Hardball.m.o.terra kaesi hat geschrieben:...gerade inpunkto anspruchsvolle Spiele (taktische Shooter, Sportgames) und v.a. Gesellschaftsspielen (gemeint sind Games, die man mind. zu zweit spielen sollte), hat bei mir das MD dem SFC in den letzten 12 Monaten den Rang abgelaufen! Ein spätes Erwachen, aber dafür umso freudvoller
Dä Nochfolger (Super Formation Soccer II) find i sogar no besser.hanf hat geschrieben:super soccer isch super. 1:0 für da sfc.
I weiss scho, uf was Du für Games stehst.BlooDy hat geschrieben:Wenn interessiert langweilige Sportspieli ihr faule Siech ihr faule !!![]()
Sport macht man drausen an der frischen Luft.Kicken , Tennis, basketball im Real tausendmal.Für mich zählt einfach Action , Action, Action und nochmal Action und da isch des SFC bis auf *paar* Ausnahmen einfach zumüd dazu.Nichtsdestotrotz klar auch must have.ich habe echt so ziemlich die besten SFC-Actoingames beianander auf dem SFC und trotzdem isch prozentual gegenüber meiner MD-Sammlung viel weniger Games die Spass machen und gut spielbar sind.
Ha i jo gmachtm.o.terra kaesi hat geschrieben:ah jo, wieso gehts denn scho set tage käs "sfc forever" topic do, wenn denn dä söll so super si!!
denn kennsch die falschä SNES/SFC-Gamesm.o.terra kaesi hat geschrieben:...ond dä schwerigkeitsgrad esch bi sfc-games emer för chindergärtner tänkt. MD for real men!
Das erklärt, warum i dä SNES besser find, obwohl i au gern mit äm MD spiel.hanf hat geschrieben:das hät eher mit persönlichkeit ztue...
kreative chaot oder organisierte mensch.
Fragen über Fragenevo hat geschrieben:ich bi zu 101% s erschtere und find SFC trotzdem besser, wa mahemer iz?
:typej:m.o.terra kaesi hat geschrieben:MD häd bluet = för Männer
SFC häd wissi Farb = Chindegärtner!
viellicht suechsch du bim game ja en uusgliichevo hat geschrieben:ich bi zu 101% s erschtere und find SFC trotzdem besser, wa mahemer iz?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste