Jetzt Student - recht gmüetlich

Moderator: Avenger
t usred vo dene wo nüt mit ihrem läbe azfo wüsseSinGinSmith hat geschrieben:Richtig schlimm isch nüt schaffe. Das weiss jede wo mal längeri Zit nöd gschaffet hät. Nöd wägem Gäld, sondern rein psychogisch
de titan het dämfall no nie gschafft? frog mi immer no wie er sich all das züg chan leischte, evlt. het er jo im lotto gwunne oder het gerbtSinGinSmith hat geschrieben: En Ziet lang mag das guet gah. Spötischtens nach 2 jahr fangsch langsam afa spinne. Lueg nur mal De Titan a die Lange und wirre Text woner schriebt.
Er frisst nüt, wohnt imänä Rattäloch wo nid gheizt isch, chauft sich kei Chleider, luegt nid uf dMund- und Körperhygiene, het kei tüüri Fründin/Frau, kei Chind, kei Huustier, zahlt kei Chrankäkassä etc. etc.. Denn chasch glaubs sogar vo de Sozialhilf no guet läbä...randy hat geschrieben:de titan het dämfall no nie gschafft? frog mi immer no wie er sich all das züg chan leischte, evlt. het er jo im lotto gwunne oder het gerbt
kraut hat geschrieben:wohäre wosch?Snatcher hat geschrieben: drum versuech ich uszwandere, aber das fucking visum brucht ewigkeite. muss mal öppis anders gseh und zwar komplet...
i.
Nachher familie, zack lifetime uf em gfängnisskontinent.Snatcher hat geschrieben:kraut hat geschrieben:wohäre wosch?Snatcher hat geschrieben: drum versuech ich uszwandere, aber das fucking visum brucht ewigkeite. muss mal öppis anders gseh und zwar komplet...
i.
uf australie/melbourne
glaub nöd das ich ewigs dete wird bliebe, vermuetlich es paar jahr, aber meh weiss es ja nie so genau
ditoReinforced hat geschrieben:mich schiiits brutal ah leider sitt fasch 2 Jahr... aber wenni amigs ferie gha han gahts wieder für guet 1 monet.
Vyse hat geschrieben: en gschundene Knächt
Nö, ich bi no am zhdk Vorkurs (also Teilziit, Fr. Sa.),Chäller hat geschrieben:Vyse hat geschrieben: en gschundene Knächt![]()
Bisch du nöd Student?
Vyse hat geschrieben:Ich schaffe mit kabutte Kompiuter oder Programm, wo nöd so rächt tüend.
PC Heni und Support halt, wahrschiinli wie en grossteil da inne, lol.
Und du?
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Mol, jez grad isch mier was in Sinn cho.Chäller hat geschrieben: Elektro-Ing.
Gits würklich gaaaaaaaaar nüüt wo dir au nur es Bitzeli chönnd Spass mache oder en Aasatz vonere Erfüllig würd geh? aso en Art Beruefig?
so ungefähr wärs glaub au ideal für michevo hat geschrieben:ich glaub 40-60% schaffe wer für mich s optimum. gnueg zit für die eigene sache und dennoch e gwüssi, erzwungeni regelmässigkeit wo mir hälfe würd gwüssi sache nit komplett zfersiffe. rächt frisch wärs
kraut hat geschrieben:i würd lieber öpis anders mache. am beschte jede tag öpis anders: am mäntig pöschteler, am zischtig gärtner, am mittwuch koch und ab donnsti wuchenänd.
fucking awesom wärs. mi wohlstandsahspruch isch sehr gringVyse hat geschrieben:Stimmed eifach all fürs bedingigslose Grundiikomme, falls mal sowiit chämmt.
Dänn chönnt nacher all individuell ihres Stellepensum wähle, je nach eigenem Wohlstandahspruch.
Das wär voll dä Güt, dänn hätsch sovill Gäld und sovill Ziit wied bruuchsch.
evo hat geschrieben:fucking awesom wärs. mi wohlstandsahspruch isch sehr gringVyse hat geschrieben:Stimmed eifach all fürs bedingigslose Grundiikomme, falls mal sowiit chämmt.
Dänn chönnt nacher all individuell ihres Stellepensum wähle, je nach eigenem Wohlstandahspruch.
Das wär voll dä Güt, dänn hätsch sovill Gäld und sovill Ziit wied bruuchsch.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 4 Gäste