geosnow hat geschrieben: und die guete reschtis sind au geil. aber sus?
see und uetli <3
Moderator: Avenger
geosnow hat geschrieben: und die guete reschtis sind au geil. aber sus?
ich ha jez extra paar klische schublade ufglistet. git in allne städt vo allne es biz dänki mol.zwirrlibatz hat geschrieben:schön wär's.evo hat geschrieben:in basel t kunschtis
Das mit em Ichaufe sowieso - aber ebe, wett am Mittag und am Abe no chli vermerhrt schöni Fraue bestune und nöd nume am Abe vor em PC.geosnow hat geschrieben:ja guet, mit em buechhalter chasch überall schaffe. aber hey, ich schaffe, blöff, bide bahnhofstrass, und es interessiert mich em schiisdreck. wichtig isch, dass ich nach em schaffe, no es paar kommisione mache chan. und die guete reschtis sind au geil. aber sus?
das war offensichtlich. aber dennoch....evo hat geschrieben:ich ha jez extra paar klische schublade ufglistet. git in allne städt vo allne es biz dänki mol.
mich machen die frisuren ralligzwirrlibatz hat geschrieben: das war offensichtlich. aber dennoch....
evo hat geschrieben:mich machen die frisuren rallig
häsch ja recht, im summer isch no cool, dass au in see go bade chasch über de mittag und am fiirabig chasch id limmat gumpe. eifach nur geil.NERV hat geschrieben:Das mit em Ichaufe sowieso - aber ebe, wett am Mittag und am Abe no chli vermerhrt schöni Fraue bestune und nöd nume am Abe vor em PC.geosnow hat geschrieben:ja guet, mit em buechhalter chasch überall schaffe. aber hey, ich schaffe, blöff, bide bahnhofstrass, und es interessiert mich em schiisdreck. wichtig isch, dass ich nach em schaffe, no es paar kommisione mache chan. und die guete reschtis sind au geil. aber sus?
foto?zwirrlibatz hat geschrieben: hochstirnquerabschnitt???????? du bisch chrank.
bi scho erfolglos am sueche. wenn frisur googlisch chunnt jedi anderi. wahrschiinli macheds es grad darum...evo hat geschrieben:foto?
geosnow hat geschrieben:schaffe isch iisi, wohne isch geiler uf em land. guet, so bis 25gi isch es scho geil.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste