Nespresso
Moderator: Avenger
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
I bruche eini, am beschte nid zu tür und nüt grosses. Aber guet und praktisch muessi si si.
Was empflisch? Welli hesch du?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mousch hat geschrieben:I bruche eini, am beschte nid zu tür und nüt grosses. Aber guet und praktisch muessi si si.
Uswahl häsch ja eh nöd gross bi Nespresso. Luegsch dis Budget ah und nimmsch dänn die entsprächend Maschine. Han mer eini für 220.- kauft im Manor binere Aktion. Langet für de Eigegebruuch förig. Ussert wotsch so Seich wie Latte Macchiato mache, dänn bruuchsch halt de Tüürer.
Aber de Kafi isch scho fein. Und unkompliziert....
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
1 bis 2 kaffi am Tag ... = Nespresso okee....
trinksch im Tag aber mehr als 2 oder 3 Kaffi...lohnt sich e Vollautomat (vom Budget her) öppe 8x meh...Drzue hesch freii Kaffiusswahl und khasch uss über 2000 sortene uss em Internet bstelle.
ahjo...do im Forum gitts doch en Kaffiröschter?
trinksch im Tag aber mehr als 2 oder 3 Kaffi...lohnt sich e Vollautomat (vom Budget her) öppe 8x meh...Drzue hesch freii Kaffiusswahl und khasch uss über 2000 sortene uss em Internet bstelle.
ahjo...do im Forum gitts doch en Kaffiröschter?

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Mir bruche es Koch- Back und Kaffee-Forum. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mir hend eine im gschäfft. isch easy. diheime, eher nöd.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
es isch eifach praktisch und geil, fertig. i sufe nur espresso...4 ir wuche max..also ischs perfekt.
gids abr glich es paar...was isch denn de gröscht unterschid bi denne? gid sichr unterschid bim reinige etc..odr?
gids abr glich es paar...was isch denn de gröscht unterschid bi denne? gid sichr unterschid bim reinige etc..odr?
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- MrHinkelschwein
- Souveräner General-Großinspekteur
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mir hend die:

De Kafi isch guet aber das Ding isch langsam wie Sau...und es nervt wemer am Morge 5min uf de Kafi mues warte...
I mim alte Gschäft hets en Dolce Gusto gha...hani fasch na besser gfunde...für de seb gits au Milch und Schoggi Kapsle, Iiskafi usw...au für Tee und Tassesuppe isch si super gsi...

De Kafi isch guet aber das Ding isch langsam wie Sau...und es nervt wemer am Morge 5min uf de Kafi mues warte...
I mim alte Gschäft hets en Dolce Gusto gha...hani fasch na besser gfunde...für de seb gits au Milch und Schoggi Kapsle, Iiskafi usw...au für Tee und Tassesuppe isch si super gsi...
Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
dolce gusto hed mis Mami, d Kapsle sind abr 5mal so gross wie die vude nespresso...
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schoso...aber ich finde de Kafi besser...mousch hat geschrieben:dolce gusto hed mis Mami, d Kapsle sind abr 5mal so gross wie die vude nespresso...
Bi de Nespresso schmöcked übrigens alli Kapsle öpe glich

Schwein Vogel; Der wissenschaftliche Name dieses Piepmatzes ist porcus rockefelleri. Mr. Rockefeller hat das Schwein nicht entdeckt, doch hält man es aus Gründen der Ähnlichkeit für sein rechtmäßiges Eigentum.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
5min. uf de nespresso warte? lolwutf?

- MrHinkelschwein
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ab denn wenn si lauft...si brucht na witeri 5min bis si mal warm ischTatsujin hat geschrieben:5min. uf de nespresso warte? lolwutf?

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja guet. wasser brucht halt en moment bis es siided. isch nöd ds ändere.MrHinkelschwein hat geschrieben:Ab denn wenn si lauft...si brucht na witeri 5min bis si mal warm ischTatsujin hat geschrieben:5min. uf de nespresso warte? lolwutf?

- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
ok gad gse gid würklech nid so vil Uswahl...isch ja die gliich Mafia wie Apple...
nimme wohl die Citz, isch dünn und gset geil us...^^

nimme wohl die Citz, isch dünn und gset geil us...^^
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
-
- Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
160
Ich chan Nespresso nur empfehlä. I mim Huushalt stoht äs älters Modell names "Le Cube". Diä Maschinä wird vo Nespresso nöm aktiv aabotä, aber sie verchaufät no Reschtpöschtä für rund CHF 169.00 (zumindescht a dä OLMA).
Und d'Geschwindigkeit loht au nöd z'wünschä übrig. Diä einzigä Manko sind, dass kein Stromsparmodus häsch und uf Latte Macchiato, etc. verzichtä muäsch...

Und d'Geschwindigkeit loht au nöd z'wünschä übrig. Diä einzigä Manko sind, dass kein Stromsparmodus häsch und uf Latte Macchiato, etc. verzichtä muäsch...
Re: Nespresso
dolce husto der lulz! no türer als nespressen aber leider nid so guet...
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- MrHinkelschwein
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sicher scho...vergliche mit Nespresso sowiso...weli hesch probiert?emP hat geschrieben:dolce husto der lulz! no türer als nespressen aber leider nid so guet...
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Rouchsch du? Süscht chani mir das nid erkläre.MrHinkelschwein hat geschrieben:Bi de Nespresso schmöcked übrigens alli Kapsle öpe glich
- MrHinkelschwein
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja...aber nid am Morge...derinderinderinderin hat geschrieben:Rouchsch du? Süscht chani mir das nid erkläre.MrHinkelschwein hat geschrieben:Bi de Nespresso schmöcked übrigens alli Kapsle öpe glich
si sind nid exakt glich...aber vergliche mit anderne Maschine...
Mir hend da z.B. Schwarzi, Bruuni, Roti, Violetti und gelbi Kapsle. Wenis nebetanend würd probiere würdi en Unterschied merke aber wemer mir nur eini vo dene Sorte würd anestelle chenti nid sege weli dases isch. Bi de Dolce Gusto Kapsle isch das hingege keis Problem...det schmöcksch d Unterswchied klar use...
Isch grundsätzlich aber Wayne...meischtens wili eh eifach en Kafi und de vo de Nespresso isch wie gseit nöd schlecht...
-
- Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
160
Wenn ich ehrlich bin, schmöck i au nöd usä, öb das jetzt Bohnesorte X us Sumatra oder Bohnesorte Y us Java isch. Aber dä Stärkigehalt vom Kaffi, d'Bitterkeit und au s'Aroma unterscheidet sich bi dä Nespresso-Kapslä scho.MrHinkelschwein hat geschrieben:ja...aber nid am Morge...derinderinderinderin hat geschrieben:Rouchsch du? Süscht chani mir das nid erkläre.MrHinkelschwein hat geschrieben:Bi de Nespresso schmöcked übrigens alli Kapsle öpe glich
si sind nid exakt glich...aber vergliche mit anderne Maschine...
Mir hend da z.B. Schwarzi, Bruuni, Roti, Violetti und gelbi Kapsle. Wenis nebetanend würd probiere würdi en Unterschied merke aber wemer mir nur eini vo dene Sorte würd anestelle chenti nid sege weli dases isch. Bi de Dolce Gusto Kapsle isch das hingege keis Problem...det schmöcksch d Unterswchied klar use...
Isch grundsätzlich aber Wayne...meischtens wili eh eifach en Kafi und de vo de Nespresso isch wie gseit nöd schlecht...
Obwohl mit sonärä Ussag muäss mer vorsichtig si. Ich wüsst nöd öb ich bimänä Blindtest mit Nespresso-Kaffi würd bestoh...

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
nespresso, dolce gusto, delizio.... :typej:
Inere interne mitteilig mitbiko, dass gwüssi Regionene in Mexico, Brasilie, Indie nümmi exportiere dörfe, will Nestle für die nöggschte 5 Johr d Exklusivrecht biko hend... :typej: natürlich zuneme Priis wo me nid drüber diskutiere wott....
Allgemein dvorgehenswiis vo Nestle in dene Länder isch unter aller sau.
aber lömmer das thema....
die wo nespresso trinke und behaupte, es sigi dr bescht Kaffi hend absolut kei ahnig wie richtige Kaffi schmöcke tuet. Die ganzi tradition vom vorbereite, uffbrüehe....alles verlore. Ah jo..hütt muess es jo schnäll goh - aber trotzdem bruche gwüssi kapselmaschinene e uffheitzigszitt vo 5min :typej:
ahjo...darf jo kei dräck mache. Imene Büro verständlich...aber dehei? Hejo..pressiere...skönnt öppis im TV laufe oder me verpasst bi facebook öppis
ahjo...me isch jo IN wenn me eini dehei hett. Die hend jo Style, seht schick uss, etc etc. Me kha verschiedefarbeni Käpseli driischmeisse... OMG :typej:
naja...mir gfalle söttigi teils besser:

oder:

Guet... nid jedem das seine.
Ich sälber sehs jo am Umsatz, dass vieli wieder vo de Käpseli ewäg kömme. Gspürt hämmer dr agressivi CH Marktufftritt im Nov 2005. Fascht jede 2 Kund vo uns hett so nes Teil unterem Wiehnachtsbaum kha. Und jetz? Vieli hend gmerkt, dass es ztüür isch und sinn wieder zrugg uff Siebträger oder vollautomate kho. Dank dr Firma DeLongi kha me au für es chliises budget e super Vollautomat oder sogar Siebträger deheime ha.
Inere interne mitteilig mitbiko, dass gwüssi Regionene in Mexico, Brasilie, Indie nümmi exportiere dörfe, will Nestle für die nöggschte 5 Johr d Exklusivrecht biko hend... :typej: natürlich zuneme Priis wo me nid drüber diskutiere wott....
Allgemein dvorgehenswiis vo Nestle in dene Länder isch unter aller sau.
aber lömmer das thema....
die wo nespresso trinke und behaupte, es sigi dr bescht Kaffi hend absolut kei ahnig wie richtige Kaffi schmöcke tuet. Die ganzi tradition vom vorbereite, uffbrüehe....alles verlore. Ah jo..hütt muess es jo schnäll goh - aber trotzdem bruche gwüssi kapselmaschinene e uffheitzigszitt vo 5min :typej:
ahjo...darf jo kei dräck mache. Imene Büro verständlich...aber dehei? Hejo..pressiere...skönnt öppis im TV laufe oder me verpasst bi facebook öppis

ahjo...me isch jo IN wenn me eini dehei hett. Die hend jo Style, seht schick uss, etc etc. Me kha verschiedefarbeni Käpseli driischmeisse... OMG :typej:
naja...mir gfalle söttigi teils besser:

oder:
Guet... nid jedem das seine.
Ich sälber sehs jo am Umsatz, dass vieli wieder vo de Käpseli ewäg kömme. Gspürt hämmer dr agressivi CH Marktufftritt im Nov 2005. Fascht jede 2 Kund vo uns hett so nes Teil unterem Wiehnachtsbaum kha. Und jetz? Vieli hend gmerkt, dass es ztüür isch und sinn wieder zrugg uff Siebträger oder vollautomate kho. Dank dr Firma DeLongi kha me au für es chliises budget e super Vollautomat oder sogar Siebträger deheime ha.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
han letschi so es bruchts becho. isch komisch verfaerbt wode ide spuehlmachine.zwirrlibatz hat geschrieben:susch nüt.
soett mer die generell noed id machine packe?
haesch s noed gern so ufpumpt?mousch hat geschrieben:dolce gusto hed mis Mami, d Kapsle sind abr 5mal so gross wie die vude nespresso...
weisch was ich suech, richtig geile espresso. so wie in italie schiens ueberall bechunsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: Nespresso
edit
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards