Glaubmer, das hani jetz scho x mal gmacht Du absolut Vollweichä Tubel.O_O hat geschrieben:lern google.
Wenn en 3DS hesch, denn scheischmer, wenn nid, denn heb eifach dini Schnorrä
agestuffer
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Glaubmer, das hani jetz scho x mal gmacht Du absolut Vollweichä Tubel.O_O hat geschrieben:lern google.
Bisch hässig?agestuffer hat geschrieben:Du absolut Vollweichä Tubel.
[...]
denn heb eifach dini Schnorrä
agestuffer
hallo astand??agestuffer hat geschrieben: Du absolut Vollweichä Tubel.
agestuffer
99% vo dine posts i dem forum sind frage womer chönt i 10 sekunde uf google usefinde und alles nur demit nachher geld chasch mache uf ricardo.agestuffer hat geschrieben:Glaubmer, das hani jetz scho x mal gmacht Du absolut Vollweichä Tubel.O_O hat geschrieben:lern google.
agestuffer
Ja, das chammer sägä. De Pony tued immer huerä ummäbuebelä, sini Antwortä hälfed in schiisdräck wiiter.Gurgelhals hat geschrieben:Bisch hässig?
Immer und überall, a lüüt wo mich au mit Respäkt behandlet.. De Pony isch en ehländä Krawallsuechi und tued immer so, alls wüsster allesSkeletor hat geschrieben:hallo astand??
Das vom 3DS hani nach 5 Minutä la sii lah, da stellt sich bi mir dFrag, wottis la sii la oder fragi schnell einä usem Forum, was mier in 10 Sekundä chan sägä!O_O hat geschrieben:99% vo dine posts i dem forum sind frage womer chönt i 10 sekunde uf google usefinde und alles nur demit nachher geld chasch mache uf ricardo.
Erinnert mich an ein LiedGurgelhals hat geschrieben:Bisch hässig?agestuffer hat geschrieben:Du absolut Vollweichä Tubel.
[...]
denn heb eifach dini Schnorrä
agestuffer
Rund um die Uhr nur hässig sein
So hässig wie ein Warzenschwein
Hässig sein, hässig sein
Einfach nur hässig sein
Zu dem schlaue Spruch chund mier nur folgendes in Sinn - eigentlich chönt mier Tech Forum zue tue, mer gfinda ja alles uf Google!!!O_O hat geschrieben:lern google.
All meined immer Internet isch so super.. Defür isches äbä nid... oftmals chumi im Forum en besseri antwort über (guet, vo de Doppelnull natürlich nid), oder im Gschäft lüüti lieber schnell ah, weder mich dur irgend en tummi Homepages navigiertä (z.B. Conrad isch en Hasspage hoch 7), isch 10 x effizienäter... Okay, es ghit lüüt wo sich so de Tag mit Google suechä verlängert und denn am Abig am Scheeff säget wie viil sie hüt gmacht hend- Oftmals hätsche mit es paar wenigä Telifon eifacher gha..geosnow hat geschrieben:ich bin amigs au zfuul zum google.
Du = MEGA SUPERO_O hat geschrieben:das isch ja min hauptpunkt: lern google.
ich han die information in 5 sekunde gfunde und zwar uf de offizielle nintendo siite. ah nei die sind ja nöd vertrauenswürdig.
Defür machsch anderi hässig, wo dänn wiederum dich hässig mached. Bumerangagestuffer hat geschrieben:Ich = FUUL = effizieänt = weniger hässig
Schlüssich Du dAanahme das es uf de Nintendo siitä isch us welerä Info genau. Bins jetzt schnell 3-4 Minutä chli umägsurft, bin aber ächt zFuul immer allie FAQ zläsä etc. und und und. Am Schluss suchi en halb Stund bisis gfundä ha...O_O hat geschrieben:das isch ja min hauptpunkt: lern google.
ich han die information in 5 sekunde gfunde und zwar uf de offizielle nintendo siite. ah nei die sind ja nöd vertrauenswürdig.
Abä nid.. Wenn de Pony scho so super isch, denn würd er wenner en nättä wär de Linnk schnell postä und mier 2-3 gueti Suchebegriff inäschriibä wiemer so züügs effizientä gfind! Ich hilfä ämäl immer wenn einä en Frag het zu öpisem woni weiss wies ghat! demm seitmer äbä hilfsbereit und nätt!Gurgelhals hat geschrieben:Defür machsch anderi hässig, wo dänn wiederum dich hässig mached. Bumerang
Du bist hier im falschen Film - gemäss O_O - bitte "lern google"PlanetHarrieR hat geschrieben:Wo finde ich denn die "Street-Pass-Wiedergabeliste" für aufgenommene Sound-Dateien?
Ich habe hysterisches Geschrei aufgenommen und nachbearbeitet und will das nun mit meienr Umwelt teilen.
Das System und die Anleitung sagen, ich müsse dazu das Soundfile in die "Street-Pass-Wiedergabeliste" verschieben, aber ich finde die partout nicht...
agestuffer hat geschrieben:Du bist hier im falschen Film - gemäss O_O - bitte "lern google"PlanetHarrieR hat geschrieben:Wo finde ich denn die "Street-Pass-Wiedergabeliste" für aufgenommene Sound-Dateien?
Ich habe hysterisches Geschrei aufgenommen und nachbearbeitet und will das nun mit meienr Umwelt teilen.
Das System und die Anleitung sagen, ich müsse dazu das Soundfile in die "Street-Pass-Wiedergabeliste" verschieben, aber ich finde die partout nicht...
agestuffer
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast