ja werum sott me au wemme statdess eifach dr tv ahstelle ka?zwirrlibatz hat geschrieben: Eigeständig Freiziit fülle isch halt für Vieli es Problem.
schaffe
Moderator: Avenger
Re: schaffe
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Kän Widerspruch zu was ich grad gschriebe han. Problem hesch ersch wenns tüür und ziitraubend isch. Aber ebe, allem gaht e persönlichi Entscheidig vorus, dänn gitts au nüt z'jammere.Sylvara hat geschrieben:was, wenn tüüri hobbies hesch?
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:ja werum sott me au wemme statdess eifach dr tv ahstelle ka?zwirrlibatz hat geschrieben: Eigeständig Freiziit fülle isch halt für Vieli es Problem.

stromrationierig => chaos anarchie massesuizid. MEH AKW JETZT!
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
hägsler +1h4xX0r hat geschrieben:ich glaube d'persönlichkeit vomene mensch verändered sich sooo starch, wenn er öppis macht, wo ihm gfallt. die ganz energie und d'power und uustrahlig, das chan mer miiner meinig nah nöd mit geld ersetze. mer wird au viel glassner und selbschtbewusster und häts denn au nüme nötig sich pauselos zbewiise. hinzue chunnt no, dass mer das, wo mer nöd gern macht, au nie hervorragend uusfüehre chan. wenn e passion häsch, bisch miner meinig nah, scho mal besser als de durchschnitt i dem.
und d'work-life-ballance zeugs wo mer macht, wie fitness oder game oder spaziere oder was au immer sött ja dezue da sie, zum de "stress" wo du häsch mit sache wo du cool findsch zum mache uuszgliiche und nöd eifach dies scheissgfühl übertünche, wo'd häsch, will du dich jede tag gasch go prostituiere.
jetzt luege, wie und ob ich mich chan wiiterbilde zum das mache, wo ich jetzt denke, dass es eher mine stärchene entspricht. und würklich die ganzi cash-situation überdenke. wo ich 4500 verdient han, häts nie glangt. wo ich 5500 verdient han häts nie glangt, wo ich 6500 verdient han häts nie glangt. nachher selbständig und 3000 gha und es hät MÜSSE lange. und weisch was? es häts au. mit iischnitt, aber es hät. was mir das zeigt hät isch, dass ich de cash und de materielli shizzle viel zernscht gno han. de fehler machi nümme.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
wie gseit min job macht mier spass. also es würd mich am morge nöd aschiisse go schaffe zgah, wänn s'mänätschment das vom 2007i wär.
es git ebe lüüt, die chönd eim sogar, dä geilscht job zur höll mache.
es git ebe lüüt, die chönd eim sogar, dä geilscht job zur höll mache.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
zeigt sich ja scho täglich da ine.h4xX0r hat geschrieben:ich glaube d'persönlichkeit vomene mensch verändered sich sooo starch, wenn er öppis macht, wo ihm gfallt. die ganz energie und d'power und uustrahlig, das chan mer miiner meinig nah nöd mit geld ersetze. mer wird au viel glassner und selbschtbewusster und häts denn au nüme nötig sich pauselos zbewiise.
I speeled my drink!
Zur Usgangsfrog: Ich gang fascht immer sehr gern. Drum empfindis eigentlich au nid als "müese go schaffä".
Es chund nur sehr sehr sältä zum Punkt woni dänk: "janu, git wenigschtens wider chli Gäld i d Kassä", und drum eigentlich gar niä zum Punkt wosmi würklich aschisst.
Wenni langzitig psychisch und physisch chli uf de Fressi bin, isches echli schwieriger, aber au denn gots eigentlich Tip Top und d Durscht streckänä sind churz. Mues denn nur luege dassi chan regeneriärä, was nid immer ganz ohne isch.
Für mich mues das aber glaub würklich au so sii... wärs nid so würdi wohl relativ rasch durädrüllä.
Es chund nur sehr sehr sältä zum Punkt woni dänk: "janu, git wenigschtens wider chli Gäld i d Kassä", und drum eigentlich gar niä zum Punkt wosmi würklich aschisst.
Wenni langzitig psychisch und physisch chli uf de Fressi bin, isches echli schwieriger, aber au denn gots eigentlich Tip Top und d Durscht streckänä sind churz. Mues denn nur luege dassi chan regeneriärä, was nid immer ganz ohne isch.
Für mich mues das aber glaub würklich au so sii... wärs nid so würdi wohl relativ rasch durädrüllä.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
zwirrlibatz hat geschrieben:zeigt sich ja scho täglich da ine.h4xX0r hat geschrieben:ich glaube d'persönlichkeit vomene mensch verändered sich sooo starch, wenn er öppis macht, wo ihm gfallt. die ganz energie und d'power und uustrahlig, das chan mer miiner meinig nah nöd mit geld ersetze. mer wird au viel glassner und selbschtbewusster und häts denn au nüme nötig sich pauselos zbewiise.

80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han ja scho gschriebe, dass ich buur werde will. min plan isch, no 5 jahr schaffe und spare und denn en Hof chaufe.
denn chönti zudem no agarwüsseschaft studiere, damit ich au würklich was schlaus us em hof mach.
uf die ander siite chönti au jetzt scho go studiere, aber eher s problem isch, en geignete Hof zfinde. ich han geduld und früehner oder später wird au en coole hof frei. denn kämpfi aber defür.
denn chönti zudem no agarwüsseschaft studiere, damit ich au würklich was schlaus us em hof mach.
uf die ander siite chönti au jetzt scho go studiere, aber eher s problem isch, en geignete Hof zfinde. ich han geduld und früehner oder später wird au en coole hof frei. denn kämpfi aber defür.
ich würd huere gern wii mache lol. isch aber huere schwer.
graz wenn das dureziehsch mit em puurehof.
graz wenn das dureziehsch mit em puurehof.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich bin au nöd allei, mini fründin hät e riitschuel mit islandpferd. mir würded das denn kombiniere. ich würd neb em buure denn sheu, sheulage und s stroh liefere. ich bin jetzt scho viel bi ihre im stall am werche und es git immer öpis ztue. macht mega spass, nur scho s mischte isch unglaublich befriedigend.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
huere geil, chum in aargau, isch billiger!
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich weiss scho, zwüsche muri und hochdorf gits es paar günschtigi plätz. ich würd aber lieber im Säuliamt en hof finde.
Es macht mi fertig, hätt hüt no en Pizza-Rotwy-Abig binere hübsche Dame und bin derart uusgschröpft, dassi nur no vergässe und go schhlafe möcht, vorher am liebschte allne no en Isestange duur dä Schädel schiebe.
Wänn chonnt ändli das scheiss Grundikomme, dänn gächti zweimal ii dä Woche in Kaffi dä Lüüt es Käffeli go bringe und Karmapünkt uustuusche.
Wänn chonnt ändli das scheiss Grundikomme, dänn gächti zweimal ii dä Woche in Kaffi dä Lüüt es Käffeli go bringe und Karmapünkt uustuusche.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Super. Grundikomme und Sozialgeld für langzit Schmarotzer. Alles abschaffe, demit die fuule Sieche au mal müend gho schaffe.Vyse hat geschrieben:Wänn chonnt ändli das scheiss Grundikomme, dänn gächti zweimal ii dä Woche in Kaffi dä Lüüt es Käffeli go bringe und Karmapünkt uustuusche.

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
bin au nüm so zfriede allgemein, drum ebe uswandere wien ich mal imene andere topic gschriebe han und als zusatz no es studium ah de uni.
chostet zwar alles geld aber wennt bereit bisch ihschränkige hiznäh und dafür dim eigentlich ziel nöchher zcho...wieso nöd.
chostet zwar alles geld aber wennt bereit bisch ihschränkige hiznäh und dafür dim eigentlich ziel nöchher zcho...wieso nöd.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Snatcher +1Snatcher hat geschrieben:chostet zwar alles geld aber wennt bereit bisch ihschränkige hiznäh und dafür dim eigentlich ziel nöchher zcho...wieso nöd.
SinGinSmith hat geschrieben:Schaffe isch super. S git nüt tümmers als nöd schaffe
Vyse hat geschrieben: Alles isch besser als Schaffe, jedi verschlafeni Minute, jedi Minute in Langwiil isch besser uufgwändet als sies jemals mitm Schafe wär.
Alles bi dä hütige Arbet, wie sie dä Mänsche uufzwunge wird, passiert in Unabhängigket vo dä reale, natürliche Bedürfnis vom Mänsch.
Es e isch Bestialität hinder däm Arbetskonzept, wo e reini Mänschverwertigslogik isch, wo dLüüt villicht erscht am Ändi vom Läbe erchänned werdet, wänns zerträte und vernichtet nomal Bilanz vo dä Fülli vo ihre Läbensziit werdet zieh.
Cioran hat geschrieben: Als ich mit dem Fahrrad monatelang durch Frankreich zog, war mein grösstes Vergnügen, auf Dorffriedhöfen zu verweilen, mich zwischen zwei Gräbern auszustrecken und stundenlang zu rauchen. Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Cioran hat geschrieben: "Die Menschen arbeiten gemeinhin allzu viel, um noch sie selbst zu
sein. Die Arbeit ist ein Fluch. Doch der Mensch hat diesen Fluch in
eine Wollust umgemünzt. Aus allen Kräften und nur um der Arbeit
willen arbeiten, sich an der Anstrengung laben, die unweigerlich zu
belanglosen Errungenschaften führt, sich vorstellen, dass man sich nur
durch objektive und unausgesetzte Arbeit verwirklichen kann, darin
liegt das Empörende und Unbegreifliche. Die beharrliche und
ununterbrochene Arbeit verblödet, trivialisiert und entpersönlicht
...." - Auf den Gipfeln der Verzweiflung.
Irgendöpper hat geschrieben: Wäre Arbeit etwas gutes, würden sie die Reichen nicht den Armen überlassen
Xenomorph, öpper, usme andere Forum hat geschrieben: Warum sollte ich etwas "finanzieren" wollen, das nicht mir gehört, dessen "Wert" von anderen, von außen, aufgrund von marktwirtschaftlichen Kriterien definiert wird...? Ein Leben, dessen alleiniger und absoluter Herr ich nicht bin, ist für mich wertlos...denn alles andere, als Herr zu sein über die materielle wie auch die ideelle Welt - ist für mich inakzeptabel - daher gibt es für mich nur den Weg der total- Verweigerung: NON SERVIAM...was auch die Verneinung und leztendlich wahrscheinlich auch die Vernichtung meines Lebens einschließt und notwendig macht
Xenomorph hat geschrieben: etwas tun, um zu erschaffen" - trifft für mich eher auf Begriffe wie "Kunst", "Neigung", bzw. "Pflichtgefühl" zu als auf den kapitalistischen Arbeitsbegriff, auf den ich mich hier bezog - verstanden als ein erzwungener, unfreier Akt der Selbstzurichtung und erzwungener Verwertung für fremde Interessen...
Armut ist ausschliesslich, zu 100% mit dem Kapitalismus erklärbar und auf diesen rückführbar...auch die sogenannten "Kofaktoren" wie z.B. Arbeitslosigkeit haben dort allein, beim kapitalistischen Herrschaftssystem, ihren Ursprung...
...es wäre für jeden möglich, sich mit allem zu versorgen...wenn es keinen kapitalistischen Staat, keine von diesem reglementierte und verwaltete Zuteilung gäbe...keine Amtsärsche und Bonzen, die sich als Herr über Leben und Tod aufspielen, indem sie darüber verfügen, ob jemand noch weniger bekommt als bisher, nur weil er sich dem Anpassungsdruck des Systems vielleicht nicht fügt, vielleicht nicht bereit ist, für noch weniger Geld als bisher den Rücken krumm zu machen...
...warum soll man das System eigentlich nicht "ausnutzen"...? hast du dich nie gefragt, warum selbst Leute, die mit ihrer Arbeit eigentlich recht gut verdienen, jede sich bietende Gelegenheit zum "blaumachen" nutzen...? Dazu, ihrer Arbeit fernzubleiben...?
..weil es selbst ihnen stinkt, darum...!jeden Tag vor Chefs und Vorgesetzten, vor irgendwelchem Drecksgesindel, solchen Saukerlen aus "der Wirtschaft" zu schleimen und zu katzbuckeln - solchen Menschen, die dumm wie eine Rolle Klopapier sind - und dann nach 34 Jahren wegen einer unerlaubt vernaschten Boulette gekündigt werden...so sieht sie aus, "unsere" Aerbeitswelt...! und ich habe daher nicht die geringste Scham, diese Gesellschaft auszunutzen, ohne sie zu unterstützen...warum soll ich mir für diese Gesellschaft den Rücken krumm machen...?
...warum soll ich mir dann irgendeine sinn- und nutzlose Arbeit von denen diktieren lassen...? Für mein Leben - das längst nicht mehr meins ist...? dass nie meins gewesen ist...?
...nein, ein gepflegtes "Fuck you all" von mir an diese Gesellschaft - an diesen Staat und all seine aufgeblasenen Amtsärsche als den selbsternanten Vollstreckern des "Volkswillens"...wenn "das Volk" überhaupt einen Willen hätte, dann wäre es ja schön...
Und und undCioran hat geschrieben: Eine Anstellung hätte sogar aus Buddha einen simplen Nörgler gemacht.
- Syllogismen der Bitterkeit

Zuletzt geändert von Vyse am 29 Mär 2011 09:24, insgesamt 1-mal geändert.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
schaffe isch OK, ich wuer aber gern was saelbschtaendigs mache. das wer dem megen.
het eine eventuell grad en gueti idee parat?
het eine eventuell grad en gueti idee parat?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Cioran hat geschrieben:Als ich mit dem Fahrrad monatelang durch Frankreich zog, war mein grösstes Vergnügen, auf Dorffriedhöfen zu verweilen, mich zwischen zwei Gräbern auszustrecken und stundenlang zu rauchen. Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.

Ich betrachtes ebbe ähnlich, die innerlich "dichteschte" Momänt und Ziite, händ sich im Gnusszuestand, dä Tatelosigkeit und äre usgfüllte Versunkeheit ereignet. (sGägeteil zur Zerstreuuig bi dä Arbet).
Sehr guet!
Xenomorph hat geschrieben:ja, ja, der Staat, der Staat, der Storch im Salat: Der Staat ist die Wundertüte, die Kollektivlümmeltüte für Arme, in die wir alle brav hineinonanieren müssen, nicht wahr?...um hinterher daraus zu trinken...selbst wenn ich dem Staat das Recht zugestehen würde, mir vorzuschreiben, ob und wie lange ich zu arbeiten habe - so sind diese rein pragmatischen Erwägungen, die seine Befürworter ihm dabei stets unterstellen, dennoch eine Farce, denn: er lässt mich selbst in meiner "Freizeit", in der mit gestattet wird, anderen Aktivitäten nachzugehen, keine freie Wahl, was ich zu tun und zu lassen habe (z.b. mich richtig zuzukiffen, wenn mir danach ist)...er verfügt nicht nur mit bodenloser Willkür und Dreistgkeit über meine gesamte Lebenszeit, sondern auch über meine Gedanken, meine Ansichten, meine Meinung, meine Vorlieben und Abneigungen...denn bei alledem maßt er sich an, das letzte Wort zu haben...der Staat kontrolliert meine Gedanken, meine Worte, meine Taten - nichts bleibt vor ihm verborgen...er schreibt mir das "richtige" Weltbild vor: kein "Nazi", kein "Kommunist", nur braver "Demokrat" darf ich sein...der Staat steht zwischen mir und meinen Bedürfnissen, hält mich von ihnen fern, steht zwischen mir und der Natur...er reglementiert selbst die Dinge, auf die niemand irgendwelche systemimmanent legalen Besitzansprüche anmeldet...schon deshalb wäre es unmöglich, wenn ich beispielsweise mit ein paar Menschen, die ähnlich darüber denken wie ich, versuchen würde, ein anderes Leben ausserhalb des Systems zu schaffen - wie etwa in dem großartigen Film "The Village", wo die Utopie schliesslich nur noch durch die Lüge von einem Monster, das in den umliegenden Wäldern haust, aufrechterhalten werden kann...doch so weit würde es in Wahrheit gar nicht kommen, denn der Staat würde sofort sämtliche Bemühungen dieser Art mittels Terror, Schikane oder Gewalt wieder zunichte machen...er duldet es nicht einmal, dass man ihn links liegen lässt - jeder muss mit in die Tüte onanieren! Der Staat ist Faschismus - denn er duldet nur sich und nichts auserhalb seiner selbst, nichts ausserhalb seiner Verfügungsgewalt, die er über alles und jeden ausübt...
Zuletzt geändert von Vyse am 27 Nov 2011 17:40, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Rente mit 69 - 69 mit rentnern. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel