S 3DS Topic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
uf meh hättis au nid gschätzt 

Re: S 3DS Topic
swordfish hat geschrieben:uf meh hättis au nid gschätzt
dir wünschi dass mol vo 1000 affe vergewaltigt wirsch.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja, Kurfassung: Nur das Billigste vom Billigsten.
So, erstmal genug gestrahlt und geratscht, jetzt Nintendögs (+Cäts)!

So, erstmal genug gestrahlt und geratscht, jetzt Nintendögs (+Cäts)!

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
erfahrige? i welem zoo hesch dis diheime? darfmer dich füettere? hesch gärn nüssli? oder lieber poppcorn?evo hat geschrieben: dir wünschi dass mol vo 1000 affe vergewaltigt wirsch.

- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
nid ? ich hät jetzt € 75.99 gschätztswordfish hat geschrieben:uf meh hättis au nid gschätzt

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han en hüt im softi kauft, aber irgendwiä gfallt mer de DSi besser.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich chauf dir dä 3ds ab für 100.--. will isch brucht.geosnow hat geschrieben:han en hüt im softi kauft, aber irgendwiä gfallt mer de DSi besser.
mi dsi chönntsch für 100.- ha. isch ou brucht! 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
will d packig a glanged han?Skeletor hat geschrieben:ich chauf dir dä 3ds ab für 100.--. will isch brucht.geosnow hat geschrieben:han en hüt im softi kauft, aber irgendwiä gfallt mer de DSi besser.
han denk im softi mit em usstelliggrät probegspielt.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
De Schkeletör
(Ich wart no druff bis sich eine reg. wo sich dänn He-Man nännt
)

(Ich wart no druff bis sich eine reg. wo sich dänn He-Man nännt

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
jo du mol, das wärs de, he!Marco_in_motion hat geschrieben:De Schkeletör![]()
(Ich wart no druff bis sich eine reg. wo sich dänn He-Man nännt)
I don't believe in orange
The Nyko battery lasted five hours and forty minutes. Well done! This was accomplished under punishing conditions; if you turn off WiFi, use headphones, turn power save mode on, and dial down the brightness a few notches, you suddenly have a system that's ready for long flights or marathon playing sessions. For $20 this is a great addition to your system, even if the black coloring looks pretty goofy on the aquamarine 3DS. The loss of the charging cradle is annoying, but the additional play time makes it worthwhile.O_O hat geschrieben:http://arstechnica.com/gaming/news/2011 ... attery.ars
aso fasch 6 stund mit wifi on, luutsprächer voll ufdreit, energy saving off, helligkeit voll ufdräit,3d slider voll dobe und Rayman am laufe.
Zuletzt geändert von O_O am 30 Mär 2011 14:58, insgesamt 1-mal geändert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
denn isch de 3DS öppe 100kg schwer. super dumm.
Installation is a breeze, and while it adds some bulk to the system it remains comfortable to hold and play.
stört di sicher im flugi
stört di sicher im flugi

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Fr. 105.--?geosnow hat geschrieben: will d packig a glanged han?
han denk im softi mit em usstelliggrät probegspielt.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
390 mit SFIV und Pilotwings. lueg trading forum.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Pfrisch. Und sogar preferable für large Hands. Und meine Charging Cradle misse ich auch nicht, weil die workt ohnehin not.O_O hat geschrieben:The Nyko battery lasted five hours and forty minutes. Well done! This was accomplished under punishing conditions; if you turn off WiFi, use headphones, turn power save mode on, and dial down the brightness a few notches, you suddenly have a system that's ready for long flights or marathon playing sessions. For $20 this is a great addition to your system, even if the black coloring looks pretty goofy on the aquamarine 3DS. The loss of the charging cradle is annoying, but the additional play time makes it worthwhile.O_O hat geschrieben:http://arstechnica.com/gaming/news/2011 ... attery.ars
aso fasch 6 stund mit wifi on, luutsprächer voll ufdreit, energy saving off, helligkeit voll ufdräit,3d slider voll dobe und Rayman am laufe.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich würde dann eh beide Akkus einpacken.O_O hat geschrieben:Installation is a breeze, and while it adds some bulk to the system it remains comfortable to hold and play.
stört di sicher im flugi
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mist, ich ahbe einen langen Schrittzähler-Spaziergang mit meinem Dög gemacht, aber hinterher vergessen zu speichern. 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
100
hi there
ich hab irgendwie ein 3d problem... den effekt sehe ich zwar gut, jedoch spiegelt sich bei mir das bild ganz leicht transparent versetzt in beide seiten.
extrem auffallen tuts z.b. bei ridgeracer ... hat man einen gegner vor sich ist dessen "namensschild" und "icon" links und rechts davon etwa um 1cm versetzt nochmals zu sehen, ganz hell. das ganze tritt eher bei kontrastreichen objekten mit harten konturen auf.
an meinem 3ds kanns nicht liegen, ich hab ein zweites gerät getestet und sehe dasselbe.
hat jemand was ähnliches beobachtet?
ich hab irgendwie ein 3d problem... den effekt sehe ich zwar gut, jedoch spiegelt sich bei mir das bild ganz leicht transparent versetzt in beide seiten.
extrem auffallen tuts z.b. bei ridgeracer ... hat man einen gegner vor sich ist dessen "namensschild" und "icon" links und rechts davon etwa um 1cm versetzt nochmals zu sehen, ganz hell. das ganze tritt eher bei kontrastreichen objekten mit harten konturen auf.
an meinem 3ds kanns nicht liegen, ich hab ein zweites gerät getestet und sehe dasselbe.
du bisch en absolute vollmongo.swordfish hat geschrieben:uf meh hättis au nid gschätzt
nintendo wott gwünn mache mit de hardware und das isch au schlau. frög mal sony oder microsoft. die beide chönds sichs aber leiste ihri hardware mit verlust z verchaufe will si anderswo gnueg geld bechömed. nintendo isch en farkling game firma und muess mit farkling games geld verdiene.
es iphone chost übrigens öppe 180$ zum mache und chost 800 stutz.
R&D chost en huffe geld.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
soviel gäld hani nöd, han grad ä neui couch bstellt.geosnow hat geschrieben:390 mit SFIV und Pilotwings. lueg trading forum.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
O_O hat geschrieben:R&D chost en huffe geld.

+ Marketing
+ Lizenzchoschte für Software und Hardware-Designs
Wänn me irgend es Hardware/Consumer Electronics-Teil gwünnbringend a d'Lüüt bringe will, sött me, zum all die "weiche" Choschte ebefalls ufzfange, in etwa s'Drüfache vom reine Herstelligspriis verlange. Han ich mal irgendwo so gläse als Fuschtregle, k.A. öb's stimmt...
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 31 Mär 2011 07:08, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
vielleicht liegt es an deinen augen.retrosys hat geschrieben:hi there
solls geben...
am 3d regler haste ja schon rumgespielt nehm ich an.
siehst du im kino alles gut in 3D?