Miete und Vermietung

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Spaghetti
(S)NES/(S)FC forever
(S)NES/(S)FC forever
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
258
Trading points minus
0
Re: Miete und Vermietung

Beitrag von Spaghetti »

Mietdepot isch meistens vom Ikommä abhängig. Bi mim Vermieter isch es auf jeden Fall so. Wer meh verdient, muess weniger Depot zahlä.

Bim Anmeldigformular ha i müessä Ikommä vo mir und minerä Frau, üsi Arbeitgeber etc. agäh. Sie hend denn bim Arbeitgeber von mir und däm vo minierä Frau angerufen, öb dä Lohn stimmt und mir do schaffend.

I persönlich find das ä chli übertriebä, aber isch halt än Vermieter us Züri, döt isch das schinbar normal. In SG macht das suscht chum je einä. Meh muess meistens eifach dä Lohn agäh und bestätigä, dass dä Lohn sicherlich drümol so gross wie Mieti isch. Aber dass dä Vermieter äm Arbeitgeber anruft, isch eigentlich nöd üblich.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Spaghetti hat geschrieben:Mietdepot isch meistens vom Ikommä abhängig. Bi mim Vermieter isch es auf jeden Fall so. Wer meh verdient, muess weniger Depot zahlä.

Bim Anmeldigformular ha i müessä Ikommä vo mir und minerä Frau, üsi Arbeitgeber etc. agäh. Sie hend denn bim Arbeitgeber von mir und däm vo minierä Frau angerufen, öb dä Lohn stimmt und mir do schaffend.

I persönlich find das ä chli übertriebä, aber isch halt än Vermieter us Züri, döt isch das schinbar normal. In SG macht das suscht chum je einä. Meh muess meistens eifach dä Lohn agäh und bestätigä, dass dä Lohn sicherlich drümol so gross wie Mieti isch. Aber dass dä Vermieter äm Arbeitgeber anruft, isch eigentlich nöd üblich.
bi mir händs au aglüte gha.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Spaghetti hat geschrieben:Mietdepot isch meistens vom Ikommä abhängig. Bi mim Vermieter isch es auf jeden Fall so. Wer meh verdient, muess weniger Depot zahlä.

isch ja super in SG. lügsch und denn zahlsch nur 1 monat depot. Fair. SG isch geil.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

ich muäss mal am gege sini stürerklärige aluege.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

chasch scho, ich han aber no e afrag bide SVA hängig, wägem selbstständige ikomme. han di aktuell nonig abgäh, machi aber morn, obwohl ich no kei antwort vode SVA übercho han.
Zuletzt geändert von geosnow am 30 Mär 2011 15:03, insgesamt 2-mal geändert.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

logisch chani :lol:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

und isch spannend.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

ich lueg dänks nöd nache. wenn ich eimal mit däm afange, lueg ich nur no stürerklärige vo bekannte ah. nöd schlau.
Antworten