www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Übrigens füehl ich mich nach dem Poscht grad en bitz schlächt und isch sicher nöd guet für mis Karma. Drum: Gäll Vyse, ich han dich ja sowieso gärn und isch nume en chline Scherz. Das söll jetzt kei Beleidigung oder süsch en fiese Mobbingversuech si. Mir chöi au sehr gern einisch zäme es Grüentee go trinke oder so und chli über de Papst und s'Uniwersum brichte.
ich finds also oberdräcksgemein, was du da grad abzoge hesch!
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Tatsujin hat geschrieben:ich finds also oberdräcksgemein, was du da grad abzoge hesch!
das isch ja fasch no luschtiger.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Vyse hat geschrieben: Ich bin doch gar nöd autoritätsloyal.
Wämmer scho bim Thema sind, Nerv; häsch jez diini Homo-Neugier mitme andere Ma chönne stille?
Ebe leider nid. Mini Fründin findets eben vil schlimmer, wenn ich tue mitemene fremde Mah bümsle anastatt mit ere fremde Frau. Aber han zum Glück im neue Mans Health grad gläse, wie ich sie chan hörig mache bzw. dezue bringe, dass sie doch no ja seit. Mir müesse eifach zäme in Usgang und chli mit Mane flirte und de, wo üs beidne gfallt, zu me Bums mit hei näh. Mal luege.
Wämmer scho bim Thema sind, Nerv; häsch jez diini Homo-Neugier mitme andere Ma chönne stille?
Ebe leider nid. Mini Fründin findets eben vil schlimmer, wenn ich tue mitemene fremde Mah bümsle anastatt mit ere fremde Frau. Aber han zum Glück im neue Mans Health grad gläse, wie ich sie chan hörig mache bzw. dezue bringe, dass sie doch no ja seit. Mir müesse eifach zäme in Usgang und chli mit Mane flirte und de, wo üs beidne gfallt, zu me Bums mit hei näh. Mal luege.
ich sag doch immer... von hinten is eh alles gleich ... nur etwas enger