LuiStyle hat geschrieben:
und back to topic wär au nöd schlecht
loooooooooooooooooooool
Moderator: Avenger
LuiStyle hat geschrieben:
und back to topic wär au nöd schlecht
hauptsächlich aber zum din bodly iidsööle oder?mousch hat geschrieben:Öl, ich liebs.
Wiä lagerisch diä War? Isch jo glaub zimlich heikel... oder hausch eifach grad jenschtes inä, dases inerhalb vo churzer Zit weg isch?mousch hat geschrieben: Leinöl (chotz, aber schier ds gsündischte Öl ufm Planet)
dittler. ich streus gern ueber pasta oder riis. chont guet.Acid hat geschrieben:Ich han wäg de lagerproblematik immer ganzi Samä, diä chasch guet lagerä... eifach chli schwieriger zum Gschied mit anderem Frass kombiniere.
Wiso Lagere? Leinöl chaufi im Manor im Fläschli i, lageres im Chüelschrank willis ebe nur zum puur trinke nimme.Acid hat geschrieben:Wiä lagerisch diä War? Isch jo glaub zimlich heikel... oder hausch eifach grad jenschtes inä, dases inerhalb vo churzer Zit weg isch?mousch hat geschrieben: Leinöl (chotz, aber schier ds gsündischte Öl ufm Planet)
Ich han wäg de lagerproblematik immer ganzi Samä, diä chasch guet lagerä... eifach chli schwieriger zum Gschied mit anderem Frass kombiniere.
Ja dasi han ebä gmeint... schinbar haltets sich ebä au im Chüelschrank nur zimlich begrenzt, aber wenn das Züg trinksch isch das natürlich sehr relativ, denn hesch es locker gnueg schnell weg.mousch hat geschrieben: Wiso Lagere? Leinöl chaufi im Manor im Fläschli i, lageres im Chüelschrank willis ebe nur zum puur trinke nimme.
Leinsame hani au, mischi immer in Magerquark oder Hüttechääs. Chasch aber au übers Gmües streue.
Sind au absolut genial füre Darmtrakt. 20g am Obe und du chasch am morge richtig geil go Pfunde.
Wer bhauptet Sex sig die beschti Sach vor welt, isch no nie richtig schön go schisse!
Ich mische se meischtens in Hüttechääs odr Magerquark, odr wes si muess in mi Goodnight-Shake. Wasmi me ufregt isch das die Dinger chläbe wie blöd, albes hani sogar nachem Zähnputze no es paar ide Muulwinkle am chläbe, sogar am nächschte morge...Acid hat geschrieben: Ich nimm amigs en ghüftä Kafilöfel oder zwei. Und s Glichä mit Hanfsamä. Diä sind aber fascht echli feiner und eifacher um ässä (nid so chli und flach).
Am Hüttächäs bimischä isch no Ok. Magerquark hani lieber wenns in richtig Süess söt go... also mit Frücht gmischt (öb jetzt dört oder frisch), und denn hani nid so gern so "nussigi" Samä debi. Obwohl, eigentlich glaubi das vilicht au nur, will wenimers gnau überleg hani diä glaub voreme Zitli amigs au i ehnder süesser Kombination gha. Muesi also wiedermol probiere. Aber ich finds so puur au gar nid so ohne.mousch hat geschrieben:Ich mische se meischtens in Hüttechääs odr Magerquark, odr wes si muess in mi Goodnight-Shake.Acid hat geschrieben: Ich nimm amigs en ghüftä Kafilöfel oder zwei. Und s Glichä mit Hanfsamä. Diä sind aber fascht echli feiner und eifacher um ässä (nid so chli und flach).
mousch hat geschrieben:Wasmi me ufregt isch das die Dinger chläbe wie blöd, albes hani sogar nachem Zähnputze no es paar ide Muulwinkle am chläbe, sogar am nächschte morge...
das isch würkli megamousch hat geschrieben:
Kürbiskernöl: Vom Coop, choscht öbe 14.- ds Fläschli, aber hell yeah isch ds geil, jede söds probiert ha, trinkes immer wenni gd luscht ha imne Schnapsgläsli.
h4xX0r hat geschrieben:plastikfläschi
was du nöd seisch. voll kei ziiit und so vill text!PacWoman hat geschrieben:uiii leuts![]()
wer weiss, wie d'firma bertoli sis öl mischt, nimmts nüme zu sich...
wänn alles oliveöl wo mit toscana agschribe isch, us de toscana chämt--- müesst mer de *kanton* ufklappe chöne *lach*
leider werdet oft olive iikauft, quer dur d'länder transportiert und dänn im akunftsland zu öl prässt (je länger d'zyt vom pflücke bis zum prässe - desto höher de säuregrad im olivenöl)
bertoli importiert fertigs olivenöl mit tankschiff, hät so andockteils im meer - vo det us gaht s'öl i riiesetanks und wird immer zu gliiche teile gmischt. olivenöl us spanie, griechenland, lybien, etc.
aber das ja zämegmischt und abgfüllt in italie isch... tja...
oliveöl chan mer mit wii vergliiche - es git diversi sorte olive - und je nach sorte oder mischig gits es anders öl mit anderem gschmack und je nach dem, kratzig oder mild. ich persönlich han gern milds, fruchtigs olivenöl und han's gar nöd gern wänns kratzt im hals.
de gross unterschied zum wii isch, olivenöl sött mer so schnäll wie möglich ufbruche und guete wii wird mit de jahr besser
"gsunds öl" gits ja diverses - de eiget gschmack entscheidet
kürbiskernöl hani uu gern s'dunkle, dass isch so nussig - aber nume im mass bruche
asiatisch koche am liebste mit erdnussöl- mariniere au gern pouletfleisch mit sesamöl
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste