Guet usgseh tuets aso scho ufem PeTsee, aber spilerisch isches halt eifach unfassbar langwilig und unoriginell. Aber villicht wird das ja spöter im Spiel no.
zeromeier hat geschrieben:Du sötsch evtl es anders genre in betracht zieh
Wobii de ham teil 1 us mir unerfindliche gründ aunöd guet findt...
es isch würklich so, dass mich "reini" ego-shooter je länger je meh langwillet. es isch fascht immer eifach s'gliche.
ich han dänkt, ich probiers jetzt mal wieder. will crysis ja sött bitz anderscht si... aber für mich machts eifach kein unterschied.
wahr, das genre lieht dir eifach nöd.
rennspiili sind au immer sgliiche, fuessballspiili au, fighting-games au. i jedem genre sind spiili eigentlich fascht immer gliich
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:wahr, das genre lieht dir eifach nöd.
rennspiili sind au immer sgliiche, fuessballspiili au, fighting-games au. i jedem genre sind spiili eigentlich fascht immer gliich
logisch muäsch du wieder absolute blödsinn uselah.
aber isch nöd anderscht zerwarte gsi, wenns um egoshooter gaht.
Master(G) hat geschrieben:
wenn du die fiine nuance nüme gsehsch, wo us em einte egoshooter en bessere machet, dänn muesch ächt höre und lieber FIFA spiele...
ich spiel ja süscht nur fifa gäll? dini dämliche aspielige uf fuässballspiel chasch dir spare.
fiine nuance. d'stürig bi crysis 2 find ich bitz überbeleit. d'bildrate isch en witz. d'ki vo dä gägner schwankt zum teil enorm, isch aber grössteteils no dä bescht punkt. aber süscht? blah.
aber ich find nöd, dass er sich ih dä masse vo dä konsoleshooter hervorhebt. ich gsehs eifach nöd. aber natürlich, mit "spiel doch eifach fifa" bisch fein raus.
evo hat geschrieben:
wahr. früener sin au t games no guet gsi.
d'games sind au immer na guät. aber crysis 2 find ich persönlich eifach enorm langwillig. ich weiss nöd was das söll besser machä als anderi. und für än 08/15 ego-shooter fählt mir persönlich aber eifach d'motivation.
evo hat geschrieben:
wahr. früener sin au t games no guet gsi.
d'games sind au immer na guät. aber crysis 2 find ich persönlich eifach enorm langwillig. ich weiss nöd was das söll besser machä als anderi. und für än 08/15 ego-shooter fählt mir persönlich aber eifach d'motivation.
was isch denn für dich kein 08/15 Shooter? Mir gahts ebe chli ähnlich wie dir, cha mi nur schwer motiviere zum shooter zspiele in letdchter ziit. Obwohl gester hani s BioShock Addon Minervas Den i einere Session duregspielt, das isch fantastisch gsi.