lakritz hat geschrieben:wieso merked die sautürke nöd das das extrem nervt?

Moderatoren: Master(G), zeromeier
lakritz hat geschrieben:wieso merked die sautürke nöd das das extrem nervt?
i quote dini muäter!Skeletor hat geschrieben:tünt dä trottel nümä quote bitte...
klaro! aber ehm skelet passt nie öbis! scho no schlemm!evo hat geschrieben:NeoGeo hat geschrieben:zwengt euch niemer shooter z chaufe ond z spelle!
just let it be my friend! don't worry be happy
me darf doch no wohl öppis kritisiere wo eim nit passt.
Trottel halte sowas hüt für originell wills sie's mit de no langwiiligere Räschtshooter vergliiche. Mit dene Idee wärsch weiland bi de Perfect Dark und Turok Brainstormsitzige usglachet worde.Master(G) hat geschrieben:i wellem andere shooter chasch uf 2 variante spiele? stealth oder rambo?
i wellem andere shooter hesch dank eme azug soviel möglichkeite bzw. vertikals-gameplay?
welle shooter us de letschte ziit isch nöd eifach nur en gang mit ere tonne gscriptete szene?
i wellem shooter chasch lüüt mit autotüre kille? <- rolf!
welle shooter us de letschte ziit gaht länger als 5 stund?
welle shooter hett en ähnlich geile multiplayer modus?
drum hani consol gschriebe, kenn teil 1 nöd.Moff hat geschrieben:Findsch crysis 1 au scho unoriginell? Ich chans einigermasse akzeptiere wennd nur teil 2 meinsch, will de erscht sich na bedütend meh vom fps sumpf abhebt, aber teil 2 ebe au, zumindescht gnueg um als eine vo de beschte fps vode letschte jahre durezgah
Han geschter grad wieder mal ineghebt - shit, ich han würkli müesse schnell wieder ufhhöre. Das Game hett (jedefalls uf de PS4) ja würkli es AA direkt us de Höll und ruckle tuets stellewis au wie Sau.Master(G) hat geschrieben:hesch castlevania lord of shadow gspielt? grafick
Achso sch uf mich bezoge gsi? Zu Crysis 1 chani nüt säge. Das hani mal 1 Stund gspilt und es hetmi au nid gad toll unterhalte - aber ebe, nach 1h bildimer no ke abschliessende Idruck. I find eifach die vermeintleche taktische Möglechkeite wome im Crysis 2 söll ha nid wahnsinnig beruuschend. Ja me chan stealth oder agriff mache, schön u guet. Aber das isch jetz nid würklech bahnbrächend und derzue sind d Levels halt gliich en Schluuch, wenn au bitz en breitere.Moff hat geschrieben:Findsch crysis 1 au scho unoriginell? Ich chans einigermasse akzeptiere wennd nur teil 2 meinsch, will de erscht sich na bedütend meh vom fps sumpf abhebt, aber teil 2 ebe au, zumindescht gnueg um als eine vo de beschte fps vode letschte jahre durezgah
nei, das dörfmer scho. nur ned bi crysis, det gahts uschliesslich um das wo ich oeb gschriebe han. und wenn du crysis ned guet findsch, will dir aber imene fps anderi sache wichtig sind, isch das absolut ok, aber mer chan crysis ned unoriginell nenne, das gaht eifach nöd. spielerisch ischs de mit abstand originellschti fps, da spielt suscht eigentlich nur na hl2 ide gliche liga.Sephi hat geschrieben:All die spilerische Vorzüg wo du da ufzeigsch sind guet und rächt und i gloube dir das gärn. Aber das Gameplay ellei gitmer nid vil wenns denn nid au originell in Szene gsetzt wird, und das schiint hie eifach nid der Fall zsi. Eis Areal nachem andere wod (vo mir us uf ganz vil verschideni Wäge) ohni interessanti Missionsziel alles abschüssisch oder dich dernäbe düre schliichsch. Und das imene Setting (Alien/Virus wasauimmer) wome scho hundertmal gseh het, mit Spezialiiheite wome scho hundertmal gseh het und ohni würkleche spilerische Twist, es sei denn ebe me isch mit "meh Freiheit als in andere Spiel" zfridegstellt. Derzue (bis jetz, hans ja noni düre) e total uninteressanti Story und lahmi Dialög. Oder darfme so öppis vomene Ego-Shooter scho gar nümme erwarte?
Es spielerisch solids oder sogar guets Chernprinzip heisst für mi äbe no nid dasses denn ou gsamthaft spilerisch interessant isch. Wie gseit, dini Beschribig vom Gameplay mit de verschidene Wäge trifft relativ guet uf das woni bis jetz gseh ha zue - das Prinzip wird aber denn Spielabschnitt für Spielabschnitt immer und immer wider repetiert. Neue Beriich, 5-10 Gägner, chum irgendwie düre. Wider en neue Beriich, 5-10 Gägner, etc., usw. Wennme scho en sone solidi Grundmechanik het chöntme doch ou öppis meh demit afoh als vo Missionsziel zu Missionsziel seckle und E drücke. Dohär rüehrt mini Enttüschig wohl es Stück wiit. Originelli Spielmechanik =/ Originells Spiel.Moff hat geschrieben:nei, das dörfmer scho. nur ned bi crysis, det gahts uschliesslich um das wo ich oeb gschriebe han. und wenn du crysis ned guet findsch, will dir aber imene fps anderi sache wichtig sind, isch das absolut ok, aber mer chan crysis ned unoriginell nenne, das gaht eifach nöd. spielerisch ischs de mit abstand originellschti fps, da spielt suscht eigentlich nur na hl2 ide gliche liga.Sephi hat geschrieben:All die spilerische Vorzüg wo du da ufzeigsch sind guet und rächt und i gloube dir das gärn. Aber das Gameplay ellei gitmer nid vil wenns denn nid au originell in Szene gsetzt wird, und das schiint hie eifach nid der Fall zsi. Eis Areal nachem andere wod (vo mir us uf ganz vil verschideni Wäge) ohni interessanti Missionsziel alles abschüssisch oder dich dernäbe düre schliichsch. Und das imene Setting (Alien/Virus wasauimmer) wome scho hundertmal gseh het, mit Spezialiiheite wome scho hundertmal gseh het und ohni würkleche spilerische Twist, es sei denn ebe me isch mit "meh Freiheit als in andere Spiel" zfridegstellt. Derzue (bis jetz, hans ja noni düre) e total uninteressanti Story und lahmi Dialög. Oder darfme so öppis vomene Ego-Shooter scho gar nümme erwarte?
das chunnt wohl drufah wie wichtig eim gameplay/spielmechanik imene spiel isch, für mich ischs zB was vom wichtigschte.Sephi hat geschrieben:Originelli Spielmechanik =/ Originells Spiel.
Master(G) hat geschrieben:mit de neue graka
crysis 1=grusige chäs?O_O hat geschrieben:für dä grusig chääs hesch en neui graka kauft
genau das isch de gedanke debi gsiTypeJ hat geschrieben:aber guet hesch eini kauft, so bisch für bf3 denn ready
ebe doch, YOU ROXMaster(G) hat geschrieben:genau das isch de gedanke debi gsiTypeJ hat geschrieben:aber guet hesch eini kauft, so bisch für bf3 denn ready
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast