Ricardo für Dummies..... Tami, regt mir grad
Moderator: Avenger
Re: Ricardo für Dummies..... Tami, regt mir grad
s nekschtmol wenner was kauft bi dir schicksch em eifach e paket mit eme grosse hufe scheisse din
dont mess with the agestuffer
dont mess with the agestuffer
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Isch jo unglaublich. De armi Mönsch. Het tatsächlich Zit für so öppis und beklagt sich dass er viel ds tüe het gha demit.agestuffer hat geschrieben:er hett nur gseit, das sogar Nintendo (ich dänkä Waldmeier) äbä in Dubai und Co heig müessä nachäfragä und die sogar nid mal sofort heiget chönnä uuschunft ghä... Es siig ein Heidä Arbet gsii

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
schrieb em jetzt ä rächnig für diä nachträgliche ufwänd wo gha häsch. (arbetsstunde im forum zum diä rechtlichi lag abzklärä)
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
git scho dummi hueresöhn uf de welt. weg somene chline schisbetrag so en ufwand go betriebe. bitte 1x erschüsse.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
OLOLOLOLOOOOOLLL, nimmt mi wunder was das für en typ ischagestuffer hat geschrieben:Es siig ein Heidä Arbet gsii

wenn die kacke dampft... ist es kalt
jetzt hani grad eine wo drü wuche brucht hät zum zahle. am dunschtig isch dä cholä acho. hüt schriebt er mir es email das er sgame nonig becho heg und rechtlichi schritt iileitet wenns bis endi wuche nöd bi ihm isch
ich hasse die idiote. mini schwarzi lischte wird immer voller...

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Was mi a dere Gschicht hässig macht isch wievil Freizit söttig Arschlöcher anschinend no hei zum ihri Dummheit z kultiviere.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
das wär fantastischSkeletor hat geschrieben:schrieb em jetzt ä rächnig für diä nachträgliche ufwänd wo gha häsch. (arbetsstunde im forum zum diä rechtlichi lag abzklärä)

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Ui, die hani au gärn... Zerscht 2-3 Wuchä nid zahlä, denn stressts plötzlich wie sau, ich sötts den A-Poscht schickä (natürlich uf mini chöschtä, choschtet ja nur 2.00 meh und so, no besser wär Express, logisch) - das regtmi also au immer so.... Rächtlichi schritt, was het das Game koschtet?? 20 Fregg, de Awalt ca. 500 Frengg?? - agestuffersam hat geschrieben:jetzt hani grad eine wo drü wuche brucht hät zum zahle. am dunschtig isch dä cholä acho. hüt schriebt er mir es email das er sgame nonig becho heg und rechtlichi schritt iileitet wenns bis endi wuche nöd bi ihm ischich hasse die idiote. mini schwarzi lischte wird immer voller...
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ich sägs ja, nur no tuble uf de chugle, und mis motto = "früener isch alles besser gsi" 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch ja glich. machsch ä rächnig für 500.--.agestuffer hat geschrieben:Ui, die hani au gärn... Zerscht 2-3 Wuchä nid zahlä, denn stressts plötzlich wie sau, ich sötts den A-Poscht schickä (natürlich uf mini chöschtä, choschtet ja nur 2.00 meh und so, no besser wär Express, logisch) - das regtmi also au immer so.... Rächtlichi schritt, was het das Game koschtet?? 20 Fregg, de Awalt ca. 500 Frengg?? - agestuffer
er wird dänn saublöd tuä. da druff reagiersch gar nöd. schriebsch aber em eifach ä mahnig nachher.
eifach so chli für din spass.
Isch ja mal wider logisch gsi. Was vo öperem in Genf ersteigered, natürlich per Voruskasse - und jetzt chunt immer s gliche.
Isch oich das au scho ufgfalle?
S Mail vo ricardo.ch chunt "Zusätzliche Informationen vom Verkäufer" - leer.
Das falltmer halt verallem bide Wälsche uf, bide Dütschschwiizer hesch det eigentlich immer t Kontoaagabe, gschnell online-banking inehebe, fertig.
Bide Wälsche hingäge staht huere oft nüt, total dumm, findetses luschtig wenns jedesmal es Mail no dörfed schribe a dä wos ersteigered het? Natürlich musch denn du wider zerscht go bittibätti mache "Heyy, heschmer ächt dini Kontonummere, demiti der s Geld dörf überwiise?" Natürlich nonig mal uf dütsch.
Regt mi grad wider uf, ischmer so über die Jahre hinweg eifach ufgfalle.
Isch oich das au scho ufgfalle?
S Mail vo ricardo.ch chunt "Zusätzliche Informationen vom Verkäufer" - leer.

Das falltmer halt verallem bide Wälsche uf, bide Dütschschwiizer hesch det eigentlich immer t Kontoaagabe, gschnell online-banking inehebe, fertig.
Bide Wälsche hingäge staht huere oft nüt, total dumm, findetses luschtig wenns jedesmal es Mail no dörfed schribe a dä wos ersteigered het? Natürlich musch denn du wider zerscht go bittibätti mache "Heyy, heschmer ächt dini Kontonummere, demiti der s Geld dörf überwiise?" Natürlich nonig mal uf dütsch.
Regt mi grad wider uf, ischmer so über die Jahre hinweg eifach ufgfalle.

rifarkler... 

Ich han mini Kontoagabä au nid ihr automatischä Mail
Aber meh usem Grund wills halt no oft vorchund, dass öper meh wiä öpis chauft, und denn machem natürlich es Mail mit eme Total Pris.
Git aber no oft serig wo schribed sie heiged kei Kontodatä übercho... au nid s Bescht.

Aber meh usem Grund wills halt no oft vorchund, dass öper meh wiä öpis chauft, und denn machem natürlich es Mail mit eme Total Pris.
Git aber no oft serig wo schribed sie heiged kei Kontodatä übercho... au nid s Bescht.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ha nie problem gha weder mit ebay no ricardo no suschtige vierstelligfrankige privatdeals mit frömde im internetz. isch nämli alles e frag vo guetem karma. dänked mal drüber nah.
I speeled my drink!
lol, ernschthaft jetzt?zwirrlibatz hat geschrieben:ha nie problem gha weder mit ebay no ricardo no suschtige vierstelligfrankige privatdeals mit frömde im internetz. isch nämli alles e frag vo guetem karma. dänked mal drüber nah.

Ich han au no nie Problem gha mit internetz-deal, alles immer prima, au dasmal wirds kei Problem gäh, trotzdem wärs schön wenns grad im mail wür stah, hettis jetzt chöne überwiise und vergesse..
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
für mich spielts kei rolle öb d'kontoaagobe grad im abschlussmail dinne stönd oder nid. wenn's en guete verchäufer isch, schriebt er dir sofort noch kauf es mail uff mit sine date, no problem.
ich han ehnder müeh mit lüt wo erscht 1 wuche noch zahligsiigang düend s'päckli düend abschicke und uff mails nid reagiered :typej: zum kotze. besser aalüte und dampf mache oder no besser grad verbygo wenn möglich
ich han ehnder müeh mit lüt wo erscht 1 wuche noch zahligsiigang düend s'päckli düend abschicke und uff mails nid reagiered :typej: zum kotze. besser aalüte und dampf mache oder no besser grad verbygo wenn möglich

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Ich bin en super Verchäufer, mini Kontoaagabä stönd im Abschlussmail drinä und das isch au super so. han kei Bock jede Tag 20 Mails zschickä wo sie mönds Gäld hiischikä.randy hat geschrieben:wenn's en guete verchäufer isch, schriebt er dir sofort noch kauf es mail uff mit sine date, no problem.
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Wennemr scho es Topic hei wo "Ricardo für Dummies" heisst:
Erklär mal, wie stelltme normalerwiis Games am beschte ine? Fürn Stutz? Irgendwelchi Sonderpromotionsmassnhame für 1 Franke 50?
Was fürne Erhöhigsschritt? Ke Ahnig vo däm Fark, ha no nie was druffe kauft aber würd jetz gärn mou öppis verchaufe.
Erklär mal, wie stelltme normalerwiis Games am beschte ine? Fürn Stutz? Irgendwelchi Sonderpromotionsmassnhame für 1 Franke 50?

um was für games handelt es sich? aktuells, retro, gueti (bekannti), trash abfall etz.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ab eim Frangg würd ich nume bi neue und populäre PAL-Spiel mache. Denn gits meistens e realistische Endpriis bi glichzitig gsparte Istellgebühre.
Bi ältere und seltene Titel wo der durchschnittlich Ricardo-Käufer eher wenig interessiere (OMG Japan NTSC Special Editions egal weles System und Retro) würd ich vo Afang ah de Priis inesetze wo du selber au wotsch übercho. Das wird mehreri Wuche oder Monet drin stoh (de machsch logischerwiis ou maximali Auktionsdauer) und geit denn trotzdem weg wenns eine gseht wo das unbedingt wot ha. Es het au scho ghulfe wenn bi nid populäre Games zuesätzlich no e Sofortkaufpriis machsch, wo liecht über em Auktionspriis isch. Ha mol e Retro-Artikel 2 Monet lang drin gha und plötzlich isch er per Sofortkauf weggange. Am Samstig Nomittag für e Auktion wo am Sunntig usgloffe wär. Nid nachvollziehbar, aber wenns funktioniert sölls mir recht si.
Mini 2 Cent us ca. 200 Auktione.
Bi ältere und seltene Titel wo der durchschnittlich Ricardo-Käufer eher wenig interessiere (OMG Japan NTSC Special Editions egal weles System und Retro) würd ich vo Afang ah de Priis inesetze wo du selber au wotsch übercho. Das wird mehreri Wuche oder Monet drin stoh (de machsch logischerwiis ou maximali Auktionsdauer) und geit denn trotzdem weg wenns eine gseht wo das unbedingt wot ha. Es het au scho ghulfe wenn bi nid populäre Games zuesätzlich no e Sofortkaufpriis machsch, wo liecht über em Auktionspriis isch. Ha mol e Retro-Artikel 2 Monet lang drin gha und plötzlich isch er per Sofortkauf weggange. Am Samstig Nomittag für e Auktion wo am Sunntig usgloffe wär. Nid nachvollziehbar, aber wenns funktioniert sölls mir recht si.

Mini 2 Cent us ca. 200 Auktione.
genau so.
wenn no paar games umme hesch wo nit so wahnsinnig super sin, du se aber eienwäg loswärde wetsch sin böndls no guet. machsch 1 alts guets spie ldri. sagemer jez gears of war 2 oder es massferkler und drzue mein streichelzoo kinect startpriis 20.- und du wirsch es zimli sicher los
was au nie schadet isch eifach luege was im moment für auktione drin sin für das game wo du los werde wotsch, und di denn an dene orientiersch
wenn no paar games umme hesch wo nit so wahnsinnig super sin, du se aber eienwäg loswärde wetsch sin böndls no guet. machsch 1 alts guets spie ldri. sagemer jez gears of war 2 oder es massferkler und drzue mein streichelzoo kinect startpriis 20.- und du wirsch es zimli sicher los
was au nie schadet isch eifach luege was im moment für auktione drin sin für das game wo du los werde wotsch, und di denn an dene orientiersch
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
genau, los uf der evo. böndle isch geil wenn alte müll wotsch loswerde.
-
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich weiss dass die Chinesen schlimme Fälschungsfinger sind aber in HK verkaufen sie normalerweise kein Fake. Dort habe ich auch schon ein originaler HK DC gekauft (Made in Japan).
Also wenn ich etwas verkaufe und der Kunde wäre nicht zufrieden, dann gebe ich ihm/ihr 2 Wochen Rückgaberecht, aber er muss jedoch alle Gebühren selbst tragen und kriegt dafür sein/ihr Geld zurück. Ich möchte ja keine Verluste machen bloss weil es jemandem im Nachhinein nicht gefällt, da kann ja jeder kommen. Letzen Endes bin ich immer an friedlichen Lösungen orientiert und ich habe mal zuviel Zoll bezahlen müssen weil es ein Shop NICHT deklariert hatte. Ich habe nett angefragt ob ich den Strafzoll vergütet bekäme da ich ihretwegen eine Strafgebühr kassierte. Da haben sie abgelehnt und das war derart unfreundlich dass sie von mir ne schlechte Wertung kassieren. Manche manche wollen lieber schlechte Wertung als mit 16 CHF ihren eigenen Fehler wiedergutmachen zu wollen. Aber ansonsten versuche ich immer zu allen nett zu sein und mit ihnen die "freundlichsten" Lösungen auszuarbeiten.
Aber scheinbar rennen manche Leute lieber zum Anwalt und wollen endlos streiten, sowas gibts. Und dann noch im Zeitalter der Wirtschaftskriese und soviele Menschen mit soviel Armut, da kann man echt auch mal dankbar sein dass es einem so gut geht. Ist masslose Dekatenz. Und das Schlimme ist dass er sich garnicht sicher war ob das was er bemängelte auch stimmt, dennoch verlangte er "rein aus Mutmassung" horrende Summen und drohte danach mit Anwalt, das ist wirklich übel und alles andere als eine vernünftige Art und Weise wie man mit Mitmenschen umgeht. Ich bin auch nicht gerade zimperlich wenn ich mit etwas nicht zufrieden bin aber ich habe dennoch ein Mindestmass an Menschlichkeit gehabt. Ich reklaimiere ab und zu bei jemandem aber ich habe noch keinem gedroht (ich habe nur mal gedroht mit ner schlechten Wertung, das ist alles). Ich habe auch schon aus Versehen ein Bootleg gekauft, obwohl ich meinte dass es Original sei (da sie das behauptet haben, "no bootleg, approved by Malaysia goverment"). Es war aus Malaysia und ich war halt etwas dumm, aber ich habe mit denen nicht rumgestritten sondern ich habe ihre menschliche Situation respektiert und habe es so akzeptiert wie es ist, es war ja auch nicht teuer gewesen. Schlussendlich sind das meist arme Leute und manche machen damit Geschäfte. Man muss nicht solchen Leuten das Leben vermiesen, denn wir haben es gut und sollen mit anderen die weniger Glück hatten tolerant sein und etwas vom eigenen Glück teilen. Und das heisst nicht: "Täglich beten und 1x im Jahr spenden gehen um es danach von den Steuern abzuziehen". Glück teilen bedeutet dass man in der Gesammtheit ein verständnissvoller Umgang pflegt.
Ein geniales Video wo treffend gesagt wurde was Wut bedeutet: http://www.youtube.com/watch?v=7dW7YX6kMIU
Ich denke, das Problem ist das Geld, es zerstört bei jedem zweiten Menschen den Charakter da man kein innerer Fokus mehr hatt. Man stellt quasi das Geld ÜBER die inneren Werte. Ich hoffe dass mehr Menschen das ganze mal realisieren und ihren Fokus etwas verlagern.
Also wenn ich etwas verkaufe und der Kunde wäre nicht zufrieden, dann gebe ich ihm/ihr 2 Wochen Rückgaberecht, aber er muss jedoch alle Gebühren selbst tragen und kriegt dafür sein/ihr Geld zurück. Ich möchte ja keine Verluste machen bloss weil es jemandem im Nachhinein nicht gefällt, da kann ja jeder kommen. Letzen Endes bin ich immer an friedlichen Lösungen orientiert und ich habe mal zuviel Zoll bezahlen müssen weil es ein Shop NICHT deklariert hatte. Ich habe nett angefragt ob ich den Strafzoll vergütet bekäme da ich ihretwegen eine Strafgebühr kassierte. Da haben sie abgelehnt und das war derart unfreundlich dass sie von mir ne schlechte Wertung kassieren. Manche manche wollen lieber schlechte Wertung als mit 16 CHF ihren eigenen Fehler wiedergutmachen zu wollen. Aber ansonsten versuche ich immer zu allen nett zu sein und mit ihnen die "freundlichsten" Lösungen auszuarbeiten.
Aber scheinbar rennen manche Leute lieber zum Anwalt und wollen endlos streiten, sowas gibts. Und dann noch im Zeitalter der Wirtschaftskriese und soviele Menschen mit soviel Armut, da kann man echt auch mal dankbar sein dass es einem so gut geht. Ist masslose Dekatenz. Und das Schlimme ist dass er sich garnicht sicher war ob das was er bemängelte auch stimmt, dennoch verlangte er "rein aus Mutmassung" horrende Summen und drohte danach mit Anwalt, das ist wirklich übel und alles andere als eine vernünftige Art und Weise wie man mit Mitmenschen umgeht. Ich bin auch nicht gerade zimperlich wenn ich mit etwas nicht zufrieden bin aber ich habe dennoch ein Mindestmass an Menschlichkeit gehabt. Ich reklaimiere ab und zu bei jemandem aber ich habe noch keinem gedroht (ich habe nur mal gedroht mit ner schlechten Wertung, das ist alles). Ich habe auch schon aus Versehen ein Bootleg gekauft, obwohl ich meinte dass es Original sei (da sie das behauptet haben, "no bootleg, approved by Malaysia goverment"). Es war aus Malaysia und ich war halt etwas dumm, aber ich habe mit denen nicht rumgestritten sondern ich habe ihre menschliche Situation respektiert und habe es so akzeptiert wie es ist, es war ja auch nicht teuer gewesen. Schlussendlich sind das meist arme Leute und manche machen damit Geschäfte. Man muss nicht solchen Leuten das Leben vermiesen, denn wir haben es gut und sollen mit anderen die weniger Glück hatten tolerant sein und etwas vom eigenen Glück teilen. Und das heisst nicht: "Täglich beten und 1x im Jahr spenden gehen um es danach von den Steuern abzuziehen". Glück teilen bedeutet dass man in der Gesammtheit ein verständnissvoller Umgang pflegt.
Ein geniales Video wo treffend gesagt wurde was Wut bedeutet: http://www.youtube.com/watch?v=7dW7YX6kMIU
Ich denke, das Problem ist das Geld, es zerstört bei jedem zweiten Menschen den Charakter da man kein innerer Fokus mehr hatt. Man stellt quasi das Geld ÜBER die inneren Werte. Ich hoffe dass mehr Menschen das ganze mal realisieren und ihren Fokus etwas verlagern.
Zuletzt geändert von Titankyojin am 13 Aug 2011 03:28, insgesamt 1-mal geändert.