The Killing (AMC)
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- Beiträge: 15828
- Registriert: 06 Mai 2003 16:09
- TRADINGPOINTS:
-
390
- Kontaktdaten:
The Killing (AMC)
Neui AMC Serie, es remake vonere dänische Serie (Forbrydelsen - The Crime). Het hüt obe premiere. Ke Ahnig um wases goht, aber wills uf AMC lauft luegi das mal! Glaub en Mordfall wo ufklärt wird oder so. Vilsagend.
Re: The Killing (AMC)
i ha mau ei foug gseh uf bbc, auso vom dänische original. het mir rächt guet dünkt, so vor stimmig här. aber bi haut nid so drus cho, wüu is nid vo afang a gseh ha. luege aber uf jede fau mau dri, isch ja schliesslech ehresach wes uf AMC louft. 

Re: The Killing (AMC)
Luegets! Es isch super!
Da no en Post vomene User im maniac-forum. mit spoilers zu de erste zwei Folge.
Da no en Post vomene User im maniac-forum. mit spoilers zu de erste zwei Folge.
Geldscheine. Zusammengeknüllte Geldscheine, als wenn jemand mit ein paar Banknoten einen Schneeball machen wollte; scheinbar achtlos hingeworfen auf die Anrichte.
Eines der einprägsamsten, seltsamsten sich wiederholenden Motive aus "The Killing", einem von AMC adaptierten Dänenkrimi, der mir persönlich nicht bekannt ist. Es fängt bereits seltsam an, in einer von mehreren Hommagen an "Das Schweigen der Lämmer": Die (natürlich) rothaarige Mordermittlerin joggt durch den Wald und stolpert an einem See auf ein halb im Ufersand vergrabenes Schwein.
Sie ist kurz davor, mit ihrem Verlobten und ihrem pubertierenden Sohn aus einer vorangegangenen Beziehung von Seattle ins sonnige Kalifornien umzuziehen. Natürlich ist es ihr letzter Tag vor dem Umzug, als ein Mädchen verschwindet. 17 Jahre alt und Kind von Eltern aus der sogenannten "absteigenden Mittelschicht", hübsch. Ein Teil ihrer Kleidung und die Kreditkarte ihres Vaters werden in einem mit hohem Gras bewachsenen Feld gefunden.
Ein städtischer Abgeordneter auf der Zielgrade des Bürgermeisterwahlkampfs von Seattle. Er trauert um seine Frau und hat eine Affäre mit einer engen Beraterin. Sein Wahlkampfteam summt bienenfleißig um ihn herum, während die beiden die Affäre geheim halten. Er soll eigentlich einen Vortrag vor den Schulkindern aus Rosies (So der Name des vermissten Mädchens) Klasse halten, doch dazu wird es an diesem Tag nicht kommen.
Als die Sonne schon untergegangen ist, zieht die Polizei aus einem Weiher eine Nobelkarosse, in deren Kofferraum Rosies lebloser Körper schwimmt.
The Killing fängt an wie dreitausend andere Tatorts auch, und ich stelle hier gleich klar, dass ich von Krimis mittlerweile wenig bis gar nichts mehr halte. Das Genre ist einfach langweilig geworden. Wir Deutschen haben fleißig die prozedurale Form in den gräßlichen Vorabend-Regionalkrimis adaptiert, genauso wie für die ewiggleichen Dauerbrennerleichen vom Schlage "Ein Fall für Zwei" und "Der Alte", die das ZDF gern Freitag abends rausballert. Genauso die seltsam fies synchronisierten Schwedenkrimis, oder Rentnerkrimis von Donna Leon, oder England-Krimis (Aber blos nicht die guten!), Krimis, Krimis, Krimis. Der Tatort gilt als Qualitätsbastion und ist doch nur Krimi, oft mit viel zu wenig Material um über 90 Minuten nicht zu langweilen und immer noch viel zu häufig viel zu bemühten "Millieustudien" oder Message-Werke, wenn nicht gar Genre-Nonsens oder schlicht prätentiöse, langweilige Scheiße.
Trotzdem hatte ich mich seit der Ankündigung auf "The Killing" gefreut, europäische Adaption hin, Krimi her. Denn The Killing ist etwas, von dem ich seit Twin Peaks fasziniert bin: Ein Krimi, der nur EINEN Mordfall behandelt. Ich halte es für öde und für verschenktes Potential, immer in 90 Minuten gleich zum Schluss gekommen zu sein. Ich ziehe aus prozeduralen Strukturen (Anfang: Mord/Ereignis, Mitte: Ermittlung, Ende: Aufklärung) kaum noch irgendeine Art von Unterhaltung. Viel spannender ist es doch, mit dem wirklichen Tempo der Ermittler mitzugehen. Sehen zu können, wie die Familie des Opfers den Schicksalsschlag verarbeiten. Wie das gesamte Umfeld erst nach und nach reagiert, sich verändert, die Brüche offenlegt. Bis heute frage ich mich, warum es keinen Tatort gibt, der ausschließlich einen großen Fall behandelt, aber egal.
(Meine Freundin machte mich auf "Murder One" aufmerksam, wo es auch um einen einzelnen Mordfall geht, und es gibt sicher noch andere Beispiele - trotzdem ist diese Form vergleichsweise selten)
Mit Twin Peaks hat die Serie allerdings wenig zu tun, eigentlich nichts bis auf den nordwestlichen, vergleichsweise ländlichen Handlungsort. Es gibt keinerlei Mistery-Elemente oder Lynch-Weirdness.
Es ist aber eine sehr spannende, und nach der 90minütigen Pilotfolge zu urteilen, sehr gute eigenständige Serie. Nach etwas "gewöhnlichem", wenig spannendem Einstieg schafft es sowohl das Dänen-Skript, als auch die Schauspieler wie die wirklich vorzügliche Kameraarbeit und Inszenierung/Auflösung, das aus "The Killing" etwas ganz tolles wird. Manche Szenen haben einfach klasse, klar strukturierte Arrangements, wie zum Beispiel die Szene, die den Midpoint ausmacht und die Familie des Opfers von dessen Tod erfährt. Während der Vater an der Polizeisperre des Leichenfundorts aufschlägt, telefoniert er mit seiner Frau. Er legt nicht auf, während er, ohne dass es ihm jemand sagen muss, versteht, worum es an dieser abgesperrten Stelle geht. Er kriegt einen Nervenzusammenbruch, schreit. Seine Frau hört am anderen Ende des Telefons nur dessen Schreie, weiß aber auch sofort, ohne das es ausgesprochen wird, was los ist. Die kleinen Geschwister des Opfers sehen nur, wie ihre Mutter am Telefon hängt und sich kaum noch auf den Beinen halten kann. Auch sie verstehen (Wobei verstehen in dem Fall ein dehnbarer Begriff ist, man merkt aber allein wie die Szene aufgebaut ist, das irgendeine Art von düsterer Erkenntnis sich auch bei ihnen breitmacht) sofort, was los ist. Eine dieser Momente des "stummen verständnisses" kennt man als Handlungsklischee, aber in dem man drei auf einmal auf diese Weise miteinander verknüpft... kommt was ganz tolles dabei raus.
Allgemein fand ich es auffällig, das ein zentrales Motiv des Piloten der Umgang von Eltern (Oder Erwachsenen/Autoritäten) mit ihren Kindern war. Ob die Mordermittlerin mit ihrem bocklosen, leicht entfremdeten Sohn, die Eltern des Mordopfers mit ihren zwei anderen Söhnen, die stückweise durchklingende Backstory des leicht schmierigen, aber arschcoolen Ermittlerkumpans der Heldin, oder die Art, wie der Vater eines verdächtigen Teenagers diesem unter vier Augen eine schallende Watsch'n verpasst. Fragen wie "Warum hast du sie am Wochenende nicht angerufen?". Die Art und Weise, wie es den Geschwistern beigebracht wird, dass ihre große Schwester tot ist, und sogar, und da war ich über die Aufmerksamkeit überrascht, wie diese zwei noch recht kleinen Jungs untereinander damit umgehen. Normalerweise sind Kinder in Film und TV ja recht eigenschaftslose Staffage, aber hier merkt man die Unsicherheit und Überforderung der beiden auch dem Umgang miteinander an.
Details. Schauspieler, die im dramatisch entscheidenden Moment einen Satz verschlucken und wiederholen müssen, weil ihnen die Trauer die Stimme abschnürt. Fantastische Establishing- und Insert-Shots. Der herrlich trist-siefige Regen. Die schaurig schönen Original-Drehorte, eingefangen in tollen Einstellungen (Wahrscheinlich der Hauskameramann von denen, der auch das visuell inspirierte (DACHPIZZA!!!) Breaking Bad und das aussergewöhnlich stilvoll und ästhetisch geschossene Rubicon verantwortet).
Und diese seltsamen Geldscheinbüschel, die auf diversen Anrichten thronen. Was hat es damit auf sich?
AMC, you magnificent bastards...
Anschaubefehl!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Re: The Killing (AMC)
ja, i hätt eigetlech ou mal no öppis wöue derzue säge, aber i ha ke lust gha e ellelänge text da z schribe.
aber in der kürze ligt ja bekanntlech die würze, drum: klari empfählig, eine vo der beschte pilote ir letschte zyt. extrem schtimmigsvoll, super setting und charakter. ha nüt z bemängle.
peace out.
aber in der kürze ligt ja bekanntlech die würze, drum: klari empfählig, eine vo der beschte pilote ir letschte zyt. extrem schtimmigsvoll, super setting und charakter. ha nüt z bemängle.
peace out.
Re: The Killing (AMC)
so, die nächsti folg gluegt. 10/10. super isches, jede sötts luege!
Re: The Killing (AMC)
Gester auno gluegt. WIUWIUWIUWIWUIW
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Re: The Killing (AMC)
Rächti Depro-Serie. Aber ich finds mega.
Lueges amigs vorem Game of Thrones...logisch.
Lueges amigs vorem Game of Thrones...logisch.

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Re: The Killing (AMC)
i lueges immer wes grad rägnet. passt guet. drum bini die letschte paar wuche chuum zum luege cho...
die nöischti folg isch übrigens wider megamässig spitze gsi! zum glück mache si nid der fähler und bringe jedi wuche e nöie verdächtige ids spiel, wo spätistens 1 folg später wider entlastet wird.

die nöischti folg isch übrigens wider megamässig spitze gsi! zum glück mache si nid der fähler und bringe jedi wuche e nöie verdächtige ids spiel, wo spätistens 1 folg später wider entlastet wird.
Re: The Killing (AMC)
ah du luegsch au? super. bin aber ersch sit de gestrige folg überzügt devo. gad folg 2,3 sind z.T chli seeeeeeehr langwillig gsi. wenn mer d familie 28 minute lang gseht hüüle verlürts chli de effekt.Chäller hat geschrieben:Rächti Depro-Serie. Aber ich finds mega.
Lueges amigs vorem Game of Thrones...logisch.
I don't believe in orange
Re: The Killing (AMC)
O_O hat geschrieben:logisches isches de lehrer neger nid.
het öper öpis anders bhouptet?
Re: The Killing (AMC)

ha gmeint du sprichsch uf mi post a (nid?).
eigetlech isches scho fasch z klar, dass es nid är isch. wär no intressant, was würd passiere, wes doch är isch gsi. z.b. we der stan ihn umbringt und när zum gjagte wird. aber das wär när vermuetlech chli z fescht 24-mässig.
aber irgendöppis heter uf jede fall mitem mord ztüe.
Re: The Killing (AMC)
ihr händ demfall s'dänische Original au nöd gseh?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Re: The Killing (AMC)
nur churz drigluegt. lueges de im summer. aber isch ja gseit worde, dass si nid gnau am original folge.
Re: The Killing (AMC)
Iscch also schono spannend.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- Beiträge: 15828
- Registriert: 06 Mai 2003 16:09
- TRADINGPOINTS:
-
390
- Kontaktdaten:
Re: The Killing (AMC)
Für mi isches wie für de Cjay so chli hit or miss gsi bis zur letschte Folg. Vill unnötigs Züüg dinne und teilwis bitz lasch will weisch was als nöchschts passiert. Aber ebe, mit der letschte ischs wider es ganzes Stück besser worde - mol luege ob sichs haltet 

Re: The Killing (AMC)
d serie het mi wieder verlore. luege d season fertig aber das wärs denn gsi für mich.
en ganzi scheiss episode red herringle. nei danke ohni mich.
en ganzi scheiss episode red herringle. nei danke ohni mich.
I don't believe in orange
Re: The Killing (AMC)
Was isch red herringle?
Also wemer alles was bis jetzt so gloffä isch uf 3 Episodä würd abächürzä, wär das glaub au nid so schlächt.
Will noch de Episodä hani immer s Bedürfnis sofort diä nöchschti z luege. Das wär natürlich bi jeder guete Serie normal, aber do isches numä teilwies wills spannend isch, teilwies au eifach, willmer s gfühl hed es isch e Episodä lang fascht nüt fürschi gangä, und mer würd eigentlich scho gern no chli Gschicht ha.
Mer müest diä wahrschindlich alli ziemlich nachänand luege, denn isches wahrschindlich viel spannender (ich has uf jedä Fall gfundä, woni diä erschtä, wahrschindlich, sächs Episodä schnäll nochänand gluegt han).
Also wemer alles was bis jetzt so gloffä isch uf 3 Episodä würd abächürzä, wär das glaub au nid so schlächt.
Will noch de Episodä hani immer s Bedürfnis sofort diä nöchschti z luege. Das wär natürlich bi jeder guete Serie normal, aber do isches numä teilwies wills spannend isch, teilwies au eifach, willmer s gfühl hed es isch e Episodä lang fascht nüt fürschi gangä, und mer würd eigentlich scho gern no chli Gschicht ha.
Mer müest diä wahrschindlich alli ziemlich nachänand luege, denn isches wahrschindlich viel spannender (ich has uf jedä Fall gfundä, woni diä erschtä, wahrschindlich, sächs Episodä schnäll nochänand gluegt han).
Re: The Killing (AMC)
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_herring
bsp:
die erste episode: endi folg -> oha de isch verdüchtig -> afangs nöchsti folg -> ah nei de ischs nid (rinse&repeat)
behnet achmend --> 4 folge spitzt sichs uf ihn zueh nur um festzstelle das er e guete isch und hilft es meitli wo in gfahr meitli usem land z bringe
ihre sohn isch verschwunde mir sueche ne die ganz folg und hüle -> oooh en tote bueb isch gfunde worde NEII heuul ah nei isch doch nid mi sohn chum mir gö hei. ah da ischer ja.
bsp:
die erste episode: endi folg -> oha de isch verdüchtig -> afangs nöchsti folg -> ah nei de ischs nid (rinse&repeat)
behnet achmend --> 4 folge spitzt sichs uf ihn zueh nur um festzstelle das er e guete isch und hilft es meitli wo in gfahr meitli usem land z bringe
ihre sohn isch verschwunde mir sueche ne die ganz folg und hüle -> oooh en tote bueb isch gfunde worde NEII heuul ah nei isch doch nid mi sohn chum mir gö hei. ah da ischer ja.
I don't believe in orange
Re: The Killing (AMC)
i finde d serie immer no sehr guet. allerdings muesme scho säge, dass es chli z viel red herings gha het, und dass die vorallem viel z schnäll wider ufglöst si worde.
die aktuelli folg isch aber meh e bottle episode gsi, und mi het si fantastisch guet dünkt. z einzige problem isch vilech, dass genau so e folg, wome die beide detektive kennelernt, scho viel früecher hätti söue cho. aber was sölls, mi hets nid gstört, i bi immer no gspannt wies witergeit.
die aktuelli folg isch aber meh e bottle episode gsi, und mi het si fantastisch guet dünkt. z einzige problem isch vilech, dass genau so e folg, wome die beide detektive kennelernt, scho viel früecher hätti söue cho. aber was sölls, mi hets nid gstört, i bi immer no gspannt wies witergeit.
Re: The Killing (AMC)
warum lernt mer nid me vo de rosie? weisch so das es mich irgendwie intressiere söll wer si umbracht het. mer weiss nüt über das meitli. NÜT.
I don't believe in orange
Re: The Killing (AMC)
und ihri eltere sind unsympathischi sauhünd. ich glaub ebe die hends verdient.
I don't believe in orange
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- Beiträge: 5468
- Registriert: 10 Feb 2006 16:17
- TRADINGPOINTS:
-
860
- Kontaktdaten:
Re: The Killing (AMC)
Hie e meh bessere Link:O_O hat geschrieben:http://en.wikipedia.org/wiki/Red_herring
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RedHerring
Hoffentlich hesch die nächschte paar Stund nüt wichtigs vor.

Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 3 Gäste