ach wänn dummheit weh tät... *seufz*
Moderator: Avenger
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Der Kandidat hat 100 Punkte.PacWoman hat geschrieben:ich liese mich da quer dur diverses dure und es fallt uf, dass es immer öppe di gliiche sind wo s'hirn nöd iischaltet bevor's was tipped
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ich meine ... Jede chan mache was er will, will jede staht dezue was er machtPacWoman hat geschrieben:äh gits da ine no was anders? quote 90/10 (90= ahfiggerei)
d'frag wo sich mir stellt isch, isches:
a) well ich neu da ine bin
b) well ich wiiblich bin
c) well da ine sache usgläbt werdet wo di verchlämte suscht im richtige läbe mit richtige mänsche nöd anebringed
wänn a) - irgendwänn wirds wohl verbii gah, ich lahn anderi meinige und gschmäcker au läbe
wänn b) - wie armseelig...
wänn c) - http://www.gelbeseiten.ch - suech en therapeut
und zum das mal kläre - ich wird da ine never ever es föti vo mir ine tue. über d'gründ dörfed ihr gern spekuliere, känne au scho die einte antworte
da stahni aber drüber *lach*
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
jede chan mache was er will - uf jede fall (solang mer nöd eifach egoistisch anderne nume uf de keks gaht oder difamiert - säb isch nämmli voll sinnlos)h4xX0r hat geschrieben:Ich meine ... Jede chan mache was er will, will jede staht dezue was er machtPacWoman hat geschrieben:äh gits da ine no was anders? quote 90/10 (90= ahfiggerei)
b) well ich wiiblich bin
c) well da ine sache usgläbt werdet wo di verchlämte suscht im richtige läbe mit richtige mänsche nöd anebringed
wänn a) - irgendwänn wirds wohl verbii gah, ich lahn anderi meinige und gschmäcker au läbe
und zum das mal kläre - ich wird da ine never ever es föti vo mir ine tue. über d'gründ dörfed ihr gern spekuliere, känne au scho die einte antworte
de marco in bewegig kennt dich schiins na guet, er sell doch chli verzehlePacWoman hat geschrieben: @ mastlerP - bin glaub im richtige läbe no schlimmer als im forum *lach*
wer mich kännt, weiss das
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
findi guet, bi mir isches c! mersi für de tip, so hanis nah nie agluegt, das forum isch en guete ersatz für min therapeut, drum bini da.PacWoman hat geschrieben:äh gits da ine no was anders? quote 90/10 (90= ahfiggerei)
b) well ich wiiblich bin
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste