Rango
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Erlüücht mich bitte. Erklär mer was der Brainbug gmeint het und wieso mini Antwort da nid passt (unabhängig devo ob si für dich stimmt oder nid). Bi gspannt. Und vo wäge obenabe cho: Lüt wo eifache und dür das au für Chind verständleche Gschichte s Potential für "Tüüfgründigkeit" abspräche sind effektiv eini vo de wenige Sache wo mi ou im Internet rächt hässig mache, wills halt grundsätzlech e rächt tummi Haltig isch. Tschuldigung gäll.zwirrlibatz hat geschrieben:ehm sephi, wettsch wiedermal chli obe abe cho? dänn kapiersch vilech zur abwächslig was d'lüüt meined.
- PacWoman
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
als eltere(teil) muen mer halt mängisch was über sich ergah lah *ggg*TypeJ hat geschrieben:mir sind au mit eusem 11jährige gange, super het er en gfundePacWoman hat geschrieben:10 und 11![]()
familiefilm![]()
Pearl S. Buck
Die großen Tugenden machen einen Menschen bewundernswert,
die kleinen Fehler machen ihn liebenswert.
*
Pearl S. Buck
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Und d'lischte wird voller und voller
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
dis forum isch sicher sehr läär 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
tip: meh läse und evtl nahfrööge, drfür weniger interpretiere und unterstelle.Sephi hat geschrieben:Erlüücht mich bitte. Erklär mer was der Brainbug gmeint het und wieso mini Antwort da nid passt (unabhängig devo ob si für dich stimmt oder nid). Bi gspannt. Und vo wäge obenabe cho: Lüt wo eifache und dür das au für Chind verständleche Gschichte s Potential für "Tüüfgründigkeit" abspräche sind effektiv eini vo de wenige Sache wo mi ou im Internet rächt hässig mache, wills halt grundsätzlech e rächt tummi Haltig isch. Tschuldigung gäll.zwirrlibatz hat geschrieben:ehm sephi, wettsch wiedermal chli obe abe cho? dänn kapiersch vilech zur abwächslig was d'lüüt meined.
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Naja, d "ich weiss eigentlech gar nid wasich wott säge und gibe mich drum mal wider missverstande" Masche isch ou nümm so originell wie früener mou.zwirrlibatz hat geschrieben:tip: meh läse und evtl nahfrööge, drfür weniger interpretiere und unterstelle.Sephi hat geschrieben:Erlüücht mich bitte. Erklär mer was der Brainbug gmeint het und wieso mini Antwort da nid passt (unabhängig devo ob si für dich stimmt oder nid). Bi gspannt. Und vo wäge obenabe cho: Lüt wo eifache und dür das au für Chind verständleche Gschichte s Potential für "Tüüfgründigkeit" abspräche sind effektiv eini vo de wenige Sache wo mi ou im Internet rächt hässig mache, wills halt grundsätzlech e rächt tummi Haltig isch. Tschuldigung gäll.zwirrlibatz hat geschrieben:ehm sephi, wettsch wiedermal chli obe abe cho? dänn kapiersch vilech zur abwächslig was d'lüüt meined.

Uf öppe 3ne Äbene falsch.BrainBug hat geschrieben:weil jeder 5jährige die botschaft verstehen kann. das is jetzt nid zwingend was schlechtes, aber eben sicherlich alles andere als tiefgründig, vielschichtig etc.