Bundesliga 2010/11
Moderator: Avenger
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dä witz mit em buechhalter, wenn lauft dä sich eigentlich tot?
söll ich dich jetzt diä ganz ziit als kondukteur bezeichne? wiuwiuwiu.
Re: Bundesliga 2010/11
Skeletor hat geschrieben:dä witz mit em buechhalter, wenn lauft dä sich eigentlich tot?
das darfsch. muesch mer aber vorher no erkläre wieso.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
was wieso? ich gib dir eifach irgend än bruef, so wiä du mir. wahnsinning witzig oder?
Skeletor hat geschrieben:was wieso? ich gib dir eifach irgend än bruef, so wiä du mir. wahnsinning witzig oder?
ich ha dir nid irgdeine gäh. ig ha dir eine gäh wo zu dire Art / dim Internetzverhalte passt.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
oh es gaht wieder um aut....... 
ziitpunkt für min usstieg us därä diskussion.

ziitpunkt für min usstieg us därä diskussion.
hey d sunne schiiint für ali!
isch logisch, d drüfachbelastig wird spürbar sii vo dortmund, aber bisher sinds au im transferverhalte sehr guet. nimm aa mit perisic und reus und gündogan chömet sehr gueti, talentierti spieler. d frag isch halt eher ob die jetzige leistigsträger (hummels, götze, subotic) die leistig nächst saison wiederhole chönd.
ich z.b bin nöd devo überzüügt das de götze namal sowas zeigt. wahnsinnigi saison für so es bubi. da muess en ibruch choh.
ich z.b bin nöd devo überzüügt das de götze namal sowas zeigt. wahnsinnigi saison für so es bubi. da muess en ibruch choh.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bim götze hani nöd so angscht. dä isch letscht saison scho stark gsi, wenn er cho isch. diä mannschaft wachst sit 2 jahr kontinuierlich. au bim hummels, subotic und schmelzer hani kei bedenke. eher bimene kagawa. vom barrios muäss au meh cho.
aber ob diä spieler diä leistige bi anderne clubs au chönntet so abrüefe, das bezwiefle ich bi no es paarne. im moment stimmt bi dortmund alles. dä trainer, s'team passt perfekt zämä... aber wenn so eine uf eimal bimene fc bayern müesst sich duresetze, wo es ganz anders gefüge, asprüch etc hät.
dä sahin müends bhalte. so es igspielts team, vorallem uf dä zwei 6er positione wärs wichtig, zämäzbhalte chönne.
sie wirdet wohl eh im 4. topf lande und chönnt drum ä sauschweri gruppe becho.
aber ob diä spieler diä leistige bi anderne clubs au chönntet so abrüefe, das bezwiefle ich bi no es paarne. im moment stimmt bi dortmund alles. dä trainer, s'team passt perfekt zämä... aber wenn so eine uf eimal bimene fc bayern müesst sich duresetze, wo es ganz anders gefüge, asprüch etc hät.
dä sahin müends bhalte. so es igspielts team, vorallem uf dä zwei 6er positione wärs wichtig, zämäzbhalte chönne.
sie wirdet wohl eh im 4. topf lande und chönnt drum ä sauschweri gruppe becho.
de sahin gaht eh für 6mill zu madrid.
und de schmelzer leit niemals namal soen saison ane, de spielt die saison extremst über sim zenit.
und de schmelzer leit niemals namal soen saison ane, de spielt die saison extremst über sim zenit.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
er isch letscht saison scho super gsi. diä verteidigung isch eifach igspielt. dä klopp wächslet ja niä.
diä einzig gfahr wird mal si, wenn vo därä 4er chetti mal öper länger usfallt. vorallem für dä schmelzer händs ja im moment kein ersatz meh (also dä dede no bis em summer, aber nachher).
ob dä sahin würklich scho gaht, da bini mir no nöd so sicher. er wott ganz sicher ä saison mit em bvb no ih dä CL spiele. da blieb ich fuässballromantiker und glaube ah das. und ah sini wort
diä einzig gfahr wird mal si, wenn vo därä 4er chetti mal öper länger usfallt. vorallem für dä schmelzer händs ja im moment kein ersatz meh (also dä dede no bis em summer, aber nachher).
ob dä sahin würklich scho gaht, da bini mir no nöd so sicher. er wott ganz sicher ä saison mit em bvb no ih dä CL spiele. da blieb ich fuässballromantiker und glaube ah das. und ah sini wort

ah ja wort, wie de neuer. wenn real rueft, gaht halt jede.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch nöd ganz glich wiä bim neuer, döt gits au ä rächti ablösesumme.
dä sahin hät immer gseit, sin traum sig eimal mit äm bvb ih dä CL z'spiele. am wuchäänd hät er ä adütig gmacht, dass er in dortmund bliebt.
ich glaube drah, er wächslet erscht nächscht saison. FUSSBALLROMANTIK!
dä sahin hät immer gseit, sin traum sig eimal mit äm bvb ih dä CL z'spiele. am wuchäänd hät er ä adütig gmacht, dass er in dortmund bliebt.
ich glaube drah, er wächslet erscht nächscht saison. FUSSBALLROMANTIK!

iceberg sautürk ischer.
guete spieler. aber ebe für 6mio zu real.
guete spieler. aber ebe für 6mio zu real.
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Apr 2011 12:35, insgesamt 1-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
so wiä bim hummels, wo all gseit händ, er wird diä saison wieder zrugg zu münche (sin vater hät em das ja empfohle). er hät ja au so ä dämlichi klausle gha. er hät sich aber au namal für dä bvb entschiede.
ich glaub würklich, dass nägscht jahr namal s'gliche team uf em platz isch. wenn dä sahin würklich gaht, wär das nämlich ä enormi schwächig. dä isch überragend gsi diä saison.
ich glaub würklich, dass nägscht jahr namal s'gliche team uf em platz isch. wenn dä sahin würklich gaht, wär das nämlich ä enormi schwächig. dä isch überragend gsi diä saison.
dortmund gaht under i de cl:)
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
under nöd. aber je nach gruppe isch es natürlich guät möglich, dass es bereits ih dä gruppephase zend gaht.
aber sie wirdet sich guät verchaufe.
aber sie wirdet sich guät verchaufe.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dä neuer verlängert definitiv nöd.
gaht er diä saison zu bayern oder nägscht saison und däfür ablösefrei? lol diä saison isch so dermasse fantastisch, mä glaubts gar nöd.
gaht er diä saison zu bayern oder nägscht saison und däfür ablösefrei? lol diä saison isch so dermasse fantastisch, mä glaubts gar nöd.

besser wärs glaubs nid.
der neuer uf facebook: https://www.facebook.com/permalink.php? ... 3979025868
und scho fasch 10'000 kommentär!
wener würklech zu bayern geit (und das isch sehr wahrschinlech), wird er sech am samschtig rächt öppis müesse alose. 
und scho fasch 10'000 kommentär!

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
geil. die spielet ja na gegenand.
MANUEL BITTE GIB DIE KAPITÄNSBINDE AB!!! Ich kann es nicht ertragen, dass ein vermeintlicher Knappe, den Pokal als erster in die Höhe reckt, obwohl er die Mannschaft für den FC Bayern verkauft hat. Und eins erkläre mir: AB WANN WAR DEINE "LIEBE" zum S04 nur noch geheuchelt und erlogen?!??!?!?!? (falls du zu manu gehst, verstehen wir das, und wünschen dir alles gute
Manu sorry wegen alles aber.... ! Ich meine Nur Dass duu bei uns Schalkern bleiben solltest .... Und weißt Duu noch DFB -Pokal spiel ... Wie die Bayernfans die schilder hielten wo drauf stand ... Koan Neuer die wollen dich Nicht !. Du solltest nach Manchester United gehen oder bei uns Schalkern aber nicht zu de Bayern... ( Kein Bayern , kein BxB )...! sonst viel erg´folg...!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hoffentlich machts dortmund klar das wuchäänd, ich halt das nöd us. bin mich das nümä gwöhnt, so nervös müesse z'si 
s'schlimme isch: ich chans nöd mal luege, gange uf basu go d'fründin vom flughafe abhole.

s'schlimme isch: ich chans nöd mal luege, gange uf basu go d'fründin vom flughafe abhole.
Skeletor hat geschrieben:hoffentlich machts dortmund klar das wuchäänd, ich halt das nöd us. bin mich das nümä gwöhnt, so nervös müesse z'si
wenn si nid länger als 3 Wuche isch weg gsi=megafail