Kunstfleisch
Moderator: Avenger
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
De Resu erschlat pro Jahr halt au nume eso 40-50 Bio-Rinder und das langet den so für sini 100 Chunde. Vo dem her chan er das natürlich viel bewusster und eins mit de Natur vom Bio-Rind schlachte und nöd so wie bi de Migros, wo Tier qualvoll i Tod durch Bolzen uf em Fliessband gschickt wärde. 

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
hesch du i letzter zyt mal anderi posts vom Nerv glese i dem forum?Chäller hat geschrieben:
Ich behaupte mal miteme Bolzeschussgrät gspüürt s'Tier weniger als mit em Hammer!
nur so, bevor du dich total bemüehsch

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Re: Kunstfleisch
Ich gang jetzt es Straussefilet go ässe 

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Schoso, vo mire innere überzügig Bio isch besser als alles was je hets gits, chasch mich nid abringe. Denn was mir mis Mami hett ipflockt, das blibt! Wobi sie meint mittlerwile scho, ich sig fasch gar chli fanatisch worde.Sylvara hat geschrieben:hesch du i letzter zyt mal anderi posts vom Nerv glese i dem forum?Chäller hat geschrieben:
Ich behaupte mal miteme Bolzeschussgrät gspüürt s'Tier weniger als mit em Hammer!
nur so, bevor du dich total bemüehsch

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
du, das isch scho guet, dr bio grundgedanke isch ja nüt verchehrts solang mer bitz kritisch druuf luegt.
no zum thema: http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-18700528.html

die im rote graph sind denn wohl eher o nid so bio.
dass mer langsam nach (fantastische) lösige suecht, verwunderet nid grad.
no zum thema: http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-18700528.html
die im rote graph sind denn wohl eher o nid so bio.

dass mer langsam nach (fantastische) lösige suecht, verwunderet nid grad.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
isch diä grafik us em 97i? giz kei aktuelleri zahle wo me de trend gnauer chönt darstelle?
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ja es isch e archiv-biitrag usem 2001. nid erstuunlich isch dr spiegel mal wieder früener gsi, als sovieli anderi - steit zimli genau das, wo i de neuere news derzue findsch. es git e wesentlich aktuellere biitrag, aber de isch nid online (warschinlich nur für abonennete will neu).
zahle zum weltwiite fleischkonsum findsch scho viel aktuells wenn konkret suechsch, chunnt halt bitz drufaa was und uf weli region bezoge.
sehr gueti info und detail-analyse süsch no hier (wenn würkli viel wettsch läse):
http://www.ivu.org/congress/2008/texts/ ... wandel.doc
http://www.globalwarminghype.com/livest ... shadow.pdf
zahle zum weltwiite fleischkonsum findsch scho viel aktuells wenn konkret suechsch, chunnt halt bitz drufaa was und uf weli region bezoge.
sehr gueti info und detail-analyse süsch no hier (wenn würkli viel wettsch läse):
http://www.ivu.org/congress/2008/texts/ ... wandel.doc
http://www.globalwarminghype.com/livest ... shadow.pdf
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Hoi NERV. Bitte verzell no meh vom Resu vom Münschtermärit. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich noed.Sylvara hat geschrieben:In labor züchtets Fleisch - me liest inzwüsche immer wieder dervo.

wieso noed eifach alterniere?Sylvara hat geschrieben:mal agnooh züchtets fleisch wär gsundheitlich unbedenklich (uf gliicher stuufe), gschmacklich super und gliich tüür oder gar billiger: würdsch umstiige
ahja:
Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Sylvara hat geschrieben:ja es isch e archiv-biitrag usem 2001. nid erstuunlich isch dr spiegel mal wieder früener gsi, als sovieli anderi - steit zimli genau das, wo i de neuere news derzue findsch.
säg das bitte mal am Vortex. Danke
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wieso diskutiered ihr da drüber? was isch's ziel?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ischmer unverständlich wiemer das ned chan guet finde oder au nur skeptisch dem chan gegenüberstah
ich isse sehr gern und viel fleisch, han kei moralischi problem demit und finde militanti vegetarier/veganer fasch so schlimm wie nichtraucher, aber es wär doch unfassbar super chönntmer perfekts fleischimitat herstelle ohni tier z'massezüchte, elendig lebe und verrecke lah?
es wird garantiert cho, ich freu mich druf
ich isse sehr gern und viel fleisch, han kei moralischi problem demit und finde militanti vegetarier/veganer fasch so schlimm wie nichtraucher, aber es wär doch unfassbar super chönntmer perfekts fleischimitat herstelle ohni tier z'massezüchte, elendig lebe und verrecke lah?
es wird garantiert cho, ich freu mich druf
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
so, jetz "durre glaese".
+1 haexXx
+1 typej (0_0)
+1 nerv (fuer den lulz)
-1 jones
+1 haexXx
+1 typej (0_0)
+1 nerv (fuer den lulz)
-1 jones

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
PLUS
-1 Mastler(p)
-1 Mastler(p)

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
offesichtlich nöd nur falsch sondern gägesätzlicher wie's nöd meh chönnt:Chäller hat geschrieben:Ich behaupte mal miteme Bolzeschussgrät gspüürt s'Tier weniger als mit em Hammer!
Quelle
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
da na en spannendi und wahri gschicht:
Das ist die sechste Nacht, in der ich mich von Matschäpfeln ernähre - da steht im bunten Licht von Leuchtkugeln auf einer überschwemmten Wiese eine Kuh! Grasend auf einer Wiese! Kadaver von Kühen oder Pferden, auch von Schweinen, ja, wohin man sieht. Aber eine lebende Kuh! Grasend auf einer Wiese! Das ist absurd! Sie ist ganz bunt vom Licht. Immer mehr Leuchtkugeln platzen hoch oben in der Luft und schweben dann langsam zur Erde nieder, bevor sie über dem Kopf der Kuh ins Nichts zerschmelzen. Vielleicht tun sie das für Weihnachten, kommt es mir in den Sinn. Es muss jetzt ungefähr Weihnachten sein... Vielleicht habe ich Halluzinationen von dem Matschfrass und dem ewigen Gescheisse.
Ich muss versuchen, an die Kuh heranzukommen. Dann werde ich mich auf sie stürzen und ihr ein Stück Fleisch aus dem Leib schneiden. Vielleicht muss ich sie gar nicht töten. Sicher finde ich in einem verlassenen Haus Streichhölzer, oder einen Gasanzünder. Dann werde ich Feuer machen und mir das Stück Rindfleisch braten. Vielleicht finde ich eine Pfanne. Oder wenigstens einen Kochtopf.
Ich reisse meine festgefrorene Hose von der Erde los. Da wird mir klar, dass ich gar keine Waffe habe. Ich habe kein Gewehr, auch keine Pistole, nicht einmal ein Messer, auch kein Taschenmesser, nichts. Auch keine Schnur, um sie zu erwürgen. Wie soll ich sie töten? Wie soll ich sie schlachten? Ich kann versuchen, ihr die Kehle durchzubeissen. Ja, das werde ich tun. Ich werde mich an ihre Gurgel hängen. Ich habe Flaschenkapseln mit den Zähnen aufgebissen. Ihre Gurgel kann nicht härter sein als eine Flaschenkapsel. Ich werde ihr nur ein Stückchen Fleisch herausbeissen und sie dann laufenlassen. Schlimmstenfalls fresse ich das Fleisch roh.
Um zu der Kuh hinzugelangen, muss ich über eine Stacheldrahtumzäunung, wie sie auf Wiesen, auf denen Kühe grasen, üblich sind. Ich bin noch keine zehn Meter an die Kuh heran, als sie sich mit einem Ruck umwendet und davongaloppiert.
"Wir werden sehen, wer schneller rennen kann!" schreie ich, als habe sie unsere Abmachung gebrochen, sich bei lebendigem Leibe ein Stück Fleisch herausbeissen zu lassen. Aber ich habe mich getäuscht. Ich bin hier nicht in meinem Asphaltdschungel, und ich habe auch keine Tennisschuhe an, sondern viel zu grosse harte und mit Wasser vollgesogene Soldatenstiefel. Dennoch komme ich vor einer Stacheldrahtumzäung so nah an sie heran, dass ich ein Bein zu packen kriege. Ich grabe meine Zähne in die weiche Innenseite ihres Schenkels, da wo er in die Arschbacke übergeht. In diesem Augenblick öffnet sich ihr After, und ein Strahl grüner Scheisse platscht mir ins Gesicht. Noch scheissend springt sie über den Stacheldraht. Sie schafft den Sprung nicht ganz und reisst sich das Euter ein. Aber das stört sie nicht. Sie stürmt von Abgrenzung zu Abgrenzung. Nie schafft sie ganz den Sprung über den Stacheldraht. Und wie ein Ziegenböckchen schlägt sie, ala hätte sie den Verstand verloren, mit zerfetztem Euter Haken in der Luft - während ich, vollgeschissen und bis zu den Waden im Morast versackt, bis auf die Knochen nass und zähneklappernd sie verfluche und mir selbst einen Platz zum Kacken suchen muss.

zwirrlibatz hat geschrieben:offesichtlich nöd nur falsch sondern gägesätzlicher wie's nöd meh chönnt:Chäller hat geschrieben:Ich behaupte mal miteme Bolzeschussgrät gspüürt s'Tier weniger als mit em Hammer!
[yt][/yt]
ui itz chunt de Hobby Wüsseschaftler wo sini Erkenntis vo unkommentierte Youtube filmli hett.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
isch ja guet, wenn du's wotsch so aaluege und demit glücklicher bisch, more power to yaemP hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:offesichtlich nöd nur falsch sondern gägesätzlicher wie's nöd meh chönnt:Chäller hat geschrieben:Ich behaupte mal miteme Bolzeschussgrät gspüürt s'Tier weniger als mit em Hammer!
[yt][/yt]
ui itz chunt de Hobby Wüsseschaftler wo sini Erkenntis vo unkommentierte Youtube filmli hett.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
D Wäut geit unger! Mir werde all sterbe!
zwirrlibatz hat geschrieben:zeigt sich mal wieder für was alles religion guet isch.Sylvara hat geschrieben:grad in südindie sind tatsächlich grossi teili vegetarisch, us spirituelle/religiöse gründ. das würd sich also ev. ersch ändere, wenn die neue generatione wie bi üüs, zuenehmend weniger glaubet und fleisch esse e bessere ruef bechunnt.
Quelle
Quelle
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dae halal scheiss isch ja fasch so psycho wie koscheres schlachte. bah.
immer mit ihrem 'gott isch dae groescht' saetzli.

Mastler(P) hat geschrieben:dae halal scheiss isch ja fasch so psycho wie koscheres schlachte. bah.
du darfsch das nid so rational gseh. schwarz/wiss isch doch tumm und ifältig. ethik muess nid logisch begründbar si.
Quelle
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
zum moslems bashe sind d'youtube videos schiinbar denn doch widr voll okay
aber dr emp hets eigentlich scholang mal gseit: ignorance is bliss

yeah, mir ghö ja soviel besser um mit de tier. voll 'suuber und menschlich' mache mir das.Mastler(P) hat geschrieben:dae halal scheiss isch ja fasch so psycho wie koscheres schlachte. bah.
aber dr emp hets eigentlich scholang mal gseit: ignorance is bliss

Sylvara hat geschrieben:zum moslems bashe sind d'youtube videos schiinbar denn doch widr voll okay
ig bi itz zuegäh im Polemik-Modus. Denn darf meh das.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
immerhin, das topic het 6 siite bruucht bevors widr zum alte emp vs. vortex battle vercho ischemP hat geschrieben:Sylvara hat geschrieben:zum moslems bashe sind d'youtube videos schiinbar denn doch widr voll okay
ig bi itz zuegäh im Polemik-Modus. Denn darf meh das.