emP hat geschrieben:Aber mal ernschhaft: gitt irgend Iwand gäg die Tötigsmethode ussem Vortex film sowit meh das cha abschätze?
gits denn e würklich "agnehmi" art zsterbe???
i weisses nid, wot mir au nid amasse das z'beurteile..denke aber sonen chopfschuss isch sicher weniger "brutal" als eifach go d'kehle durreschniede oder?
emP hat geschrieben:Aber mal ernschhaft: gitt irgend Iwand gäg die Tötigsmethode ussem Vortex film sowit meh das cha abschätze?
gits denn e würklich "agnehmi" art zsterbe???
isch en schwierigi Frag. es gitt höchschtens e "vermueteti" agnähmi art wo sich laht herleite. Dasch aber bösi Wüsseschaft. Und frage chasch d Chüeh ja nid.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Sylvara hat geschrieben:yeah, mir ghö ja soviel besser um mit de tier. voll 'suuber und menschlich' mache mir das.
aber dr emp hets eigentlich scholang mal gseit: ignorance is bliss
das han ich nie behaupted und ignorance is bliss han ich posted.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
für die nöd ganz so scharfe mässer i de chuchi: me achte sich uf 0'00" bis 0'10" und 1'30" bis 1'50". was passiert vor em Bolze, vo wäge was d'Chüeh so alles gschpüüret.
Jones hat geschrieben:und am schluss sorgi mitere wahnwitzige zahl da inne für gueti stimmig!
muesch eifach nur defür sorge, dass es ja kei bio-fleisch isch, den isch gueti stimmig vorprogrammiert.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.