am schlimmste isches vor 2 saisons gsi, wo 3 änglischi teams im halbfinal gsi si, u när het z einzige nid-änglische team (barca) gwunne.

ah, und itz chame barcelona scho fasch zum final gratuliere.
Moderator: Avenger
dito. null risiko derhinter, immer nume ballbsitz. no schlimmer isch di spanischi nati, i hoffe die stürze ir nächste zyt so richtig ab.zwirrlibatz hat geschrieben:barcelona langwiilt mich mittlerwiile. stundelang umebällele und irgendwänn all halb stund flitzt mal eine in sächzähner was meischtens nur was bringt wenns de Messi isch.
zwirrlibatz hat geschrieben:barcelona langwiilt mich mittlerwiile. stundelang umebällele und irgendwänn all halb stund flitzt mal eine in sächzähner was meischtens nur was bringt wenns de Messi isch.
ich hätt gern Raul vs Real im final gseh.
ja das isch mir glich, es isch eifach längwilig und müehsam. wie gseit, bi barcelona gits wenigstens e messi wo ab u zue mal ufe turbo drückt, aber bi spanie isches nur no zum chotze. isch kes wunder, dass no nie e wältmeischter weniger goal gschosse het als sie.thaeye hat geschrieben: attraktiv wird de ballbsitzfuessball wenns den ab id tüüfi gaht. vorher isches meh en lugge sueche und eifach de ball i de reihe halte. für das bruchsch technisch extrem starchi spieler wie mich.
ehm ja ebe. han ich ja gseit.thaeye hat geschrieben:attraktiv wird de ballbsitzfuessball wenns den ab id tüüfi gaht. vorher isches meh en lugge sueche und eifach de ball i de reihe halte.
oder en taktisch extrem schtarche träner wie mich.für das bruchsch technisch extrem starchi spieler wie mich.
wasi lang gar nit gwüsst ha: er isch wälsche, drum redet er so behindert.Chäller hat geschrieben:und schänkemer am Vogel en Dütschkurs. Nöd zum ushalte isches...
fixed.evo hat geschrieben:wasi lang gar nit gwüsst ha: er isch behinderet, drum redet er so behindert.Chäller hat geschrieben:und schänkemer am Vogel en Dütschkurs. Nöd zum ushalte isches...
isch en guete Match gsi. Ig ha allerdings au numme die 2ti Halbzit gseh. Mir hei es Gartefeschtli gah.Skeletor hat geschrieben:scho so. d'übermannschaft zur ziit im vereinsfuässball.
ich han dä final nöd mal gseh, wäg em polterabig vom lohri OLOLO
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste