johnny cage van damme?nascarbryant hat geschrieben:jcvd zügs.....

aber eh, ich wuerd au.
Moderatoren: Master(G), zeromeier
johnny cage van damme?nascarbryant hat geschrieben:jcvd zügs.....
vor allem d story vo einzelne charaktere esch no interessant...Mastler(P) hat geschrieben:ladder isch na frisch, au das tag chasch.
krypt haet eifach 90% sache wo mich noed wuekli interessieret. furz render bilder und so. aber trotzdem muess i irgendwie alli ufchaufe.
ja voll! es git einigi interessanti wendige.NeoGeo hat geschrieben:so freui mi scho uf teil 2 bzw. MK4 remake!
i find ebe MK Gold uf de Dreamcast ebe scho no geil!Mastler(P) hat geschrieben:ja voll! es git einigi interessanti wendige.NeoGeo hat geschrieben:so freui mi scho uf teil 2 bzw. MK4 remake!![]()
bin au scho chriblig.
ou yesssss! TOASTY!!!Mastler(P) hat geschrieben:haha, ja. und mit dae classics haesch au en classic fatality (!)
i gange mol devo us das die spöter chasch als DLC chaufeder_blubb hat geschrieben:findi e chli fräch, dass me dä fatality numme bechunnt wenn me bim richtige händler vorbstellt het
ah scho? ich han glaub mal eine probiert und isch noed gange. eventuell bini au falsch gstande. kp meh.Moff hat geschrieben:Also de scorpion classic fatality gaht au ohni code oder dlc, ganz normal. Rescht hani ned probiert
aha? woni im interwebzz gluegt ha, isch überall gstande, dass me s dlc-retro kostüm für dr toasty-fatality muess ha. denn probier ich das nomolMoff hat geschrieben:Es gaht nur mitem sekundär kostüm, muesch au sehr gnau stah bim toasty, susch gahts ned
obwohl "split decision" scho no recht cool esch!Moff hat geschrieben:Nei es gaht nur mitem sekundärkostum vom normale game und wohl mitem dlc kostüm.
Ich han nüt abeglade.und es gaht mitem sekundär, garantiert, ich mach immer de toasty
sch ebe geile gfühl.Moff hat geschrieben:ich mach immer de toasty
es goht scho mit em scorpion, muesch ganz an feind äne den machsch en jump retour und bisch genau a de richtige posizion.Mastler(P) hat geschrieben:sch ebe geile gfühl.Moff hat geschrieben:ich mach immer de toasty![]()
Quelle
und dae split find ich mega, sogar the portal isch no easy idee, halt nöd ganz so explizit mit dä 'verstümmlig'.
aber ich finds perfekt. 2 neui sache und en classic. das find ich ja s geile ah mk, das sie immer chli was neues probieret.
----------------------------------------------------------soooooooooooooooooo----------------------------------------------------------
has grad grad usprobiert. sorry aber, i call bullshit.
han uf utube gluegt weg distanz, immer vorsichtig schritt hindere und fürre, schaffs nöd.
has 2t kostüm ah, drugg schnell dä code, mit oder ohni blocke, nöcher und wiiter, nix gaht.![]()
häsch au ps3?
de split second isch doch ned neu, im mk2 heter doch scho was ähnlichs gmachtMastler(P) hat geschrieben:und dae split find ich mega, sogar the portal isch no easy idee, halt nöd ganz so explizit mit dä 'verstümmlig'.
aber ich finds perfekt. 2 neui sache und en classic. das find ich ja s geile ah mk, das sie immer chli was neues probieret.
----------------------------------------------------------soooooooooooooooooo----------------------------------------------------------
has grad grad usprobiert. sorry aber, i call bullshit.
han uf utube gluegt weg distanz, immer vorsichtig schritt hindere und fürre, schaffs nöd.
has 2t kostüm ah, drugg schnell dä code, mit oder ohni blocke, nöcher und wiiter, nix gaht.![]()
häsch au ps3?
1. dae split im 2 isch wuekli nur ein slice, vo dem her isch das die upgraded version vo mir us.Moff hat geschrieben:de split second isch doch ned neu, im mk2 heter doch scho was ähnlichs gmacht
und de toasty gaht, es isch würklich enorm wichtig dassd die richtig position hesch, es isch bi mir au de fatality wo fasch nie gaht.
weisch scho, dassd für ufe mueshc blocke oder? ich han au d'ps3 version, collectors edition, aber ich glaub ned, dasses a dem lit.
probiers us im training modus für fatalities, det gahts au, mitem sekundär kostüm
oh.Moff hat geschrieben:wennd punch drucksch muesch blocke loslah übrigens
story isch super wia scho bi MK vs. DC....wärs nonig het unbedingt poschte!NeoGeo hat geschrieben:vor allem d story vo einzelne charaktere esch no interessant...Mastler(P) hat geschrieben:ladder isch na frisch, au das tag chasch.
krypt haet eifach 90% sache wo mich noed wuekli interessieret. furz render bilder und so. aber trotzdem muess i irgendwie alli ufchaufe.
lui kang werd zum gott!!!
so freui mi scho uf teil 2 bzw. MK4 remake!
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 7 Gäste