Twenty dollars for a twenty hour game full of hilarity, versus sixty dollars for a six hour game full of Quantic Dream creaming its jeans over how clever it is. You do the math! Actually, no, I'll do the math for you because you're probably a PS3 fanboy and hence a fucking idiot. The math is that Deadly Premonition is better and that you're a cunt. That is the math.
voll rächt hett er!
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The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Gurgelhals hat geschrieben:shit, ich glaub das mues ich au no spiele
du und de moff. aber isch 360 only.
@master
hesch du kap6 diräkt wiitergmacht mit dä iiwohnerversammlig? ich bin ebe glaubs - weiss gar nüm was ich würkli boosget han - det nomal zrugg i d'holzmine nach de cutscene, abgschpiicheret und chume nach em neulade jetz nüm use. hoffe isch kän bug. s'schliiched nume paar gägner ume susch passiert nüt und s'hett kän usgang.
Is it mere coincidence that Heavy Rain was released on the same day as Deadly Premonition? No, friends, it is not. It's obvious that Quantic Dream was just watching Deadly Premonition and copying everything it did. Both games have seen huge delays and it's clear that Heavy Rain's postponements were just to keep in time with Deadly Premonition, so that Quantic Dream could rip it off at every stage of development. It's not just convenient that Heavy Rain happened to release at the same time as Deadly Premonition. It's downright incriminating.
ja ich han s'ganze kapitel ferti mit endcutscene und abspicher. wo ich am nöchschte tag (aso in RL) wiitergspielt han, bin ich aber wieder det une gsi bim continue. wahrschinli bin ich dämfall afangs kap6 statt zu der versammlig nomal zrugg i d'mine, weissichnüme. was me ja amigs chan für en sidequest replay dings. und jetz chan ich kapitel 1-5 replaye oder det une wiitermache. letschters passiert wenn ich vom menu us s'kapitel 6 starte! chume gar nüme an suuber afang vo däm kapitel.
hani gmacht, nützt nüt. will wenn alti kapitel nomal spielsch, schlüssts die eifach ab ohne en storygump gäg füre. drum bin ich ebe gfarkt mit em spielstand kapitel 6 i de mine une.
shit... aber ich han au jeni sidequests verpasst. ich han gar nöd gschnallt, dass es au no uf ziit druuf achunt, wänn mer wo a wellem ort isch... :typej:
isch aber easy. ich spieles eh zweimal... gitt rächt viel zsgseh und zerläbe glaubs. en keeper!
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es isch technisch schwach uf dr bruscht und da und det chli eigenartig, aber es isch nöd guet will lulz trash chabis. es isch tatsächli es super super guets spieli. eis wo dere idee vom interaktive film endli mal grächt wird, wills e sehr e spannendi und guet verzellt gschicht büütet. und nöd will me sich nur mit QTE's (hett de da zwar amigs au aber nur sälte während actionsequänze wie shenmue) dur HD cutscenes duredruggt.
nomal gstartet. aber easy will ich jetz imne früeche kapitel jenschtes gseh und gschnorrt und a sidequests gholt han wo vorher völlig verpasst. will mit eire bestimmte aktion schlüsst me es kapitel ab. aber das chasch au useschiebe, sogar tagelang, will mängs passiert eh je nach tag/nachtziit und wätterlag wo susch verpassisch. äbefalls chasch kapitel immer wieder durespiele und quests nahdisnah eso erledige, will s'wüsse und items nimmsch im groundhog day/majora's mask style mit.
voll egal. sgame isch total genial, da chamer au mal locker über die schwach grafik hinwäg luege.
drum hani ja gseid: stell der das mal mit krasser HD-Grafiker vor.... de chönt L.A. noire grad wieder ipacke.
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