de isch würkli nöd vo schlächte elterezwirrlibatz hat geschrieben:ICH SCHTIRB!Rickli hat geschrieben:Wir gehen davon aus, dass die Schweizerinnen und Schweizer ehrlich sind.![]()
![]()
![]()

Moderator: Avenger
de isch würkli nöd vo schlächte elterezwirrlibatz hat geschrieben:ICH SCHTIRB!Rickli hat geschrieben:Wir gehen davon aus, dass die Schweizerinnen und Schweizer ehrlich sind.![]()
![]()
![]()
us Gwunder wie lüüt tigget. hett ja aber au gradsoviel Gschiidi drunder. ömel bi dene wo me grad xeht, wiiter drii bin ich us Sälbstschutz au nüme.Avenger hat geschrieben:Was liesisch die Kommentare überhaupt?
depius décennies!zwirrlibatz hat geschrieben:
pour la victoire!
würd scho sege.zwirrlibatz hat geschrieben:gilt dä "SF bi de Lüüt" au als reisepricht?
i bi richtig erliechteret gsi woni dä gläse ha.zwirrlibatz hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Andreas Müller: Weil alle die SRG zahlen, muss sie auch jedem was bieten. Da regt sich der eine über den Epiney und der andere über die «Arena» auf. Ob «Tagesschau» auf SF1, das Klassikprogramm auf DRS2 oder Filme und Serien auf SF2: Die SRG-Qualität ist hoch. Dass ein Land mit acht Millionen Einwohnern und drei Sprachen höhere Gebühren hat als zum Beispiel Deutschland mit einer Sprache und achtzig Millionen Einwohnern, ist klar.![]()
so kommentär zwüschedure beruhiged eim amigs wieder über de zuestand vo de wält.
der eingangs geposchtete link hat geschrieben:Nach dem Willen des Bundesrates sollen nur sozial Benachteiligte von den Gebühren befreit werden
das sind doch grad die wo am meischte fernseh luegedVyse hat geschrieben: Lüüt, am Exischtänzminimum läbend, chönnt doch nöd eifach diesem und jenem, da und döt no es Batzeli zuestecke.
h4xX0r hat geschrieben:de ganz müll abschalte wär's beschte. alles online. nur no das luege wo'd grad wotsch zu dere ziit wo'd wotsch und das zahle endi monat. das wär so chli das, wo mer hüt will. aber es gitt au da natürlich die altiigsessne vebrohrete Vinyl-Sammler und Wühelchischtechröömler wo sich a altertümliche strukture feschtchlammered.
zwirrlibatz hat geschrieben:dä kraut findi rächt guet.
zwirrlibatz hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:de ganz müll abschalte wär's beschte. alles online. nur no das luege wo'd grad wotsch zu dere ziit wo'd wotsch und das zahle endi monat. das wär so chli das, wo mer hüt will. aber es gitt au da natürlich die altiigsessne vebrohrete Vinyl-Sammler und Wühelchischtechröömler wo sich a altertümliche strukture feschtchlammered.die zämehäng. super.
2012, baby!Moff hat geschrieben: s'einzig wo ich vo sf1 und 2 na will isch dass bei in HD usgstrahlt werded.
Moff hat geschrieben:tatsach isch, dass sf 1 und 2 es super programm hend. sitt ich film und fernseh verfolge het kein andere dütschsprachige sender sonen gueti uswahl a usländische film und serie präsentiert wie die beide, s'meischte im zweikanalton. au eigeproduktione wie arena, einstein oder minetwege sogar kassesturz sind super. in sache doks bringt kein andere dütschsprachige sender au nur asatzwis so interessanti sache wie dok oder reporter.
und söttig sache wänds id händ vo de private schweizer sender? welli bitte? 3+ wo nur totalmüll zeigt mit eigeproduktione uf super rtl niveau und am abe alli CSI variatione ide endlosschleife? totale dachschade wo nur vü lüt ohni hirn und sinn für kultur chan cho, nei danke.
s'einzig wo ich vo sf1 und 2 na will isch dass bei in HD usgstrahlt werded.
und au alles andere am meischte mached. e.g. video spieli spiele, pc ufrüschte, rc chärele etc.h4xX0r hat geschrieben:das sind doch grad die wo am meischte fernseh luegedVyse hat geschrieben: Lüüt, am Exischtänzminimum läbend, chönnt doch nöd eifach diesem und jenem, da und döt no es Batzeli zuestecke.
kraut hat geschrieben: i würd ihm aber rächt gä mitem online. wär halt scho z beschte, we de alles sälber chönntsch zämestelle.
kenni dänk.emP hat geschrieben:kraut hat geschrieben: i würd ihm aber rächt gä mitem online. wär halt scho z beschte, we de alles sälber chönntsch zämestelle.
http://www.sf.tv
muesch viellecht mal probiere was alles scho geit.
stimmt a sich scho .. nur tuesch due je nach person au 0 % Autofahre, 0% zugfahre, 0% chrank sie, 0% gofe ufstelle u it schuel schicke, 0% usw.h4xX0r hat geschrieben:total behinderet: ich luege 0 Stund Fernseh im Jahr und zahle trotzdem, au wenn ich min aaschluss plombiere lahn, will ich chönnt ja übers internet luege. machi aber au nöd. ich müsst denn bewiise, dass ich das nöd mache? mit em radio ischs no blöder. kei anderi rechnig nervt mich so wie die scheiss billag.
Das findi eigentlich s einzig problematische. Mer sött en Wäg finde, dassmer effektiv chan 'usstige', d.h. wenn öpär willens isch uf de Service z'verzichte, söll ihm das au ohni wiiteres ermöglich werde.h4xX0r hat geschrieben:total behinderet: ich luege 0 Stund Fernseh im Jahr und zahle trotzdem, au wenn ich min aaschluss plombiere lahn, will ich chönnt ja übers internet luege. machi aber au nöd. ich müsst denn bewiise, dass ich das nöd mache? mit em radio ischs no blöder. kei anderi rechnig nervt mich so wie die scheiss billag.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste