Nur TV-Konsole, und nur serig mit uustuuschbare spieli (e.g. cartridge, disk).
Ein Wahl

Moderatoren: Master(G), mr.raw
Reinforced hat geschrieben:de Gamecube het mir würkli am wenigste Spass bereitet...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
SinGinSmith hat geschrieben:Mit Abstand de Virtual Boy gfolgt vom 3DS. All andere Konsole sind guet gsi
isch jetzt bitzli hart....de gc het megasuberi grafik und extrem tolli texture.....hanf hat geschrieben:red alarm allei rettet no kei konsole... isch aber es extrem geils spiel. s'problem isch nur dass niemert freiwillig fast ä stund am stuck virtual boy chan spiele ohni en epileptische aafall überzcho...
schlechtist nintendo konsole isch für mich eidüütig dä gamecube. er hät weder technisch überzüügt (ok, er isch nöd schlecht gsi, aber im vergliich zu dä bi ois gliichzitig erschunene xbox wo ms extrem subventioniert hät halt düütlich schwächer), no häts revolutionäri spiel defür gä: mario sunshine kein vergliich zum 64, zelda isch zspat usecho, f zero nüt bsundrigs, starfox en reinfall (beidi), donkey konga hets au nöd brucht (es git besseri bemani spiel), mario kart nüt neus. di einzige highlights sind für mich donkey konga jungle beat und viewtiful joe, die sind ächt geil!
dä n64 hät viel me revolutionärs usebracht wo diversi genres neu in 3d definiert hät. ersti gueti konsole egoshooter, mario kart, mario 64, zelda oot, rare j'n'r gschmois, sin&punishment, starfox, wave race, f-zero. ja sogar star soldier findi recht genial (ja ich weiss).
ufem wii widerum händs dänn wieder sehr viel neus und au altbewährts guet neu uufgleit...
*edit* smash bros hani für dä caube no vergesse, isch ziemli guet worde det druf und viel besser als dä vorgänger...
obs z beschte isch sei dahingestellt, aber i bi jedefalls extrem positiv überrascht gsi, wonis z erschte mal i de händ ha gha. das teil gseht so scheisse und unbequem us, es isch würklech e riese überraschig gsi wie guet es sich apasst het.zwirrlibatz hat geschrieben:de cube hett nöd zletscht s'beschte pad jemals gha.
gähn, dumme trollpost.zwirrlibatz hat geschrieben: gähn, dumms trolltopic.
oh de meischter im usteile vertreit wie immer nüt.Tatsujin hat geschrieben:gähn, dumme trollpost.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste