Ein Wahl

Moderatoren: Master(G), mr.raw
nei. ds neue gseht eifach besser us aber d übersicht isch nid besser worde.hanf hat geschrieben:ev sött mer no zwüschet xbox360 vor und nach em dashboard update unterscheide
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
es isch alles 1000 mal verschissener worde hani demit eigentli welä säge. ä richtigi katastrophe!Avenger hat geschrieben:nei. ds neue gseht eifach besser us aber d übersicht isch nid besser worde.hanf hat geschrieben:ev sött mer no zwüschet xbox360 vor und nach em dashboard update unterscheide
"nur Schrott" isch e tummi Übertriebig. Ich find Shinobi uf de PS2 z.B. öppis vom Beschte, wo Sega jemals verantworted häd. Ali Games vo Sega Smilebit sind super uf de XBox.hanf hat geschrieben:also sega hät ja scho damals nur schrott produziert. einzigi uusnahm: gunvalkyrie wo au s'einzige xbox must have darstellt.
isch e multiplattform game drum kames nit wirklich als grosse plus vo dr xbox gshe.sadoanarcho hat geschrieben: Thief 3
das isch au no zu dc ziite in entwicklig gsi (wie gunvalkyrie au), hät sehr gueti aasätz. im schwierigketsgrad fehlt allerdings dä letscht fiinschliff oft... wie super monkey ball au, die hetti ev au no chöne uufzelle. ja, ich übertrieb halt gern. aber wo d'entwicklig nach de dc ziit aagfange hät gsehni definitiv nüt me gschiids vo sega uf konsole...sadoanarcho hat geschrieben: Ich find Shinobi uf de PS2 z.B. öppis vom Beschte, wo Sega jemals verantworted häd.
evo hat geschrieben:miner meinig nache isch t xbox 1 die schlechtischti konsole aller zite. no schlechter wied ps3 oder t 360er. eifach nur e katastrophe us jeder hisicht. vom design übers pad zu de spiel. durchs band e miserabli gschicht und unterem unterschte unterhund azordne
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste