Jones hat geschrieben:ah ja? die andere länder boue ihri AKWs ab?

los... i gseh's eifach realistisch nachem hütige stand vor technik isches nid gschid! was i 20 jahr isch, weiss niemer! die grüene schönredner (mir chöi all üse strom, wo mir i 20 jahr verbruche grün produziere) genauso wie du und ig!

Es git vili Länder wo ämel sit geraumer Ziit keini meh boue hend, vermuetlich wird de Trend aahalte, jetzt nach Fukushima, vermuetlich sogar zuenäh, Dütschland schiint ämel motiviert. Zumal es AKW ide USA ganz es anders Thema isch: Wenn det eis hochgaht isch entweder irgendwo t Pampa versücht, oder du hesch immerhin gnueg Land zum die Lüüt umsidle. Wivil Platz hetmer so ide Schwiiz? Radius vo 30km sind 2800km^2.. Öpä dä Kanton Tessin wo Sperrgebiet isch. Also grad t Schwiiz als chlises, dichtbesiedlets Land, sött spezielli interesse ha, nöd uf AKW aagiewese z'sii.
Aber natürlich: T Schwiizer findeds super und t Amis baued keini meh, logisch.
Ich weiss au nöd, öbs i 20 Jahr möglich si wird komplett uf AKW Strom z'verzichte, aber ich weiss öpis: Wennmer ez nöd aafangt was z'mache, wirds i 20 Jahr DEFINITIV nöd möglich sii. Darum verstahni die Lüüt nöd wo sich degäge wehred, denn wirds nämlich NIE möglich sii, oder aber s Usland zeigt ois irgendeinisch, wies machbar isch. Denn dörfemer denn ebe, alles usem Usland bezieh, anstatt ez irgendwie z'versueche die Branche zum eigete Vorteil z'nutze.
Aber ebe, es sind nöd nur die "Rächte", sondern au die "Linke".. Dütschland het vo guet emene halbe Jahr ABB en Uftrag vo 700 MIO USD gäh, zum s Netz fürn Windpark baue, t USA haut irgendwo in Kalifornia en Windpark ane, bi ois muess nur eine überlegge, öber en Windpark boue möcht und es git scho Beschwärde..

Kein Witz, wini scho gseit han, het e Firma im Jura welle en Windpark boue, si hend nonig mal chöne de Wind mässe, d.h. eruiere öbs überhaupt sinnvoll wär, da häts scho Beschwärdene ghagled (vo Landschaftsschützer, sauber..). So chuntmer eifach nöd vorah, so packtmer keis Problem a, total ermüedend und träg, darum sägi ja au: es wird sich EH nüt ändere, die Diskussion isch überflüssig i dem Land.
[x] Indie und China stiiged vor de Schwiiz usem AKW-Strom us.