World of Warcraft

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Re: World of Warcraft

Beitrag von NERV »

G-ay-lien hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Sali! Wenn ich hütt afah spile mit level 1 und Stock sowie Bambusschild (oder so). Chan ich da no uf Unterstützig zähle oder bisch als Noob eh pfoll am Arsch und kei Sau wott öppis vo dir?
lulz, mit dinere FF-Erfahrig wirsch du nume chöne drüber lache wi eifach und schnell dasses (eleige) gaht ;) Verallem jetzt, mit Kataklüsm
Und wo blibt da de Spass, wenn die 85 oder was au immer Level nöd mit mind. 7'000h (devo ca. 2'000 uf Party warte) muesch erkämpfe? Denn hesch immerhin ds'Gfühl, no öppis ds'erreicht ha und nöd ds'vil Zyt vom Läbe für eifache bubidräck scheiss vergüdet ds ha. Wobi... :lol:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ab 85 gohts spiel den quasi erscht los
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ab 85 hanichs todlangwiilig gfunde
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

kunt halt immer druf ah wie intensiv me sich mit somne spiel beschäftigt.
me kas halt chli spile und levle und freud ha oder das denn richtig "professionell" betribe wie zb. dr asskicker.
dass s endgame spass macht muess mer halt au chli dr aspruch an sich selber ha das mer besser wärde wot und wirklich alles us sim char useholt. spilerisch und au gear technisch.
ich finds interessant uf matematischer ebeni z berächne welli items/stats/talentpoints mir am meischte bringe und dass den au versuech spilerisch so guet wei nur irgend möglich umzsetze.
wemme eifach chli durcht welt latsche wot und chli monsterli haue, drzue e ziggi rauche und tv luege wären t frenen unterem pc tisch am blowsen isch und mer si charakter eifach chli nach gfühl formt ohni gross überd spielmechanik im hintergrund nachezdänke, ja denn isch lvl 1-85 sicher spannender.

i wot dr letshct satz niemerem unterstelle, jez nur so als vergliich :lol:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
World of Warcraft

Beitrag von h4xX0r »

Ich has langwiilig gfunde immer i die gliiche paar instane ineteleportiere und wieder use und ine und use. Wie es iphone spiel. Wow isch komplett vertubblet für die fette. Wie es schlaraffeland.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

trotzdem isch wow halt so konzipiert, dass s'uflevle uf de max level quasi nur es gröschteteils singleplayer tutorial isch und recht schnell gaht. de haupt aspekt vom spiel fangt ersch mitem max level a.
offebar im gegesatz zu FF wo s'uflevle ewig gaht oders gar kein max level git? ich kenn das zwar ned, interpretier aber em nerv sini ussag mal so.
im wow isch stufe 85 grundvorusetzig für alles anderi und s"öppis erreicht ha" gfüehl chunt usschliesslich dur items und ned dur de level.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:kunt halt immer druf ah wie intensiv me sich mit somne spiel beschäftigt.
me kas halt chli spile und levle und freud ha oder das denn richtig "professionell" betribe wie zb. dr asskicker.
dass s endgame spass macht muess mer halt au chli dr aspruch an sich selber ha das mer besser wärde wot und wirklich alles us sim char useholt. spilerisch und au gear technisch.
ich finds interessant uf matematischer ebeni z berächne welli items/stats/talentpoints mir am meischte bringe und dass den au versuech spilerisch so guet wei nur irgend möglich umzsetze.
wemme eifach chli durcht welt latsche wot und chli monsterli haue, drzue e ziggi rauche und tv luege wären t frenen unterem pc tisch am blowsen isch und mer si charakter eifach chli nach gfühl formt ohni gross überd spielmechanik im hintergrund nachezdänke, ja denn isch lvl 1-85 sicher spannender.

i wot dr letshct satz niemerem unterstelle, jez nur so als vergliich :lol:
lulz, fair. Ich möcht aber au immer s Optimum usehole, mit Skillige / Items usw. - aber abem Levelcap gaht t Rechnig für mich eifach insgesamt nüme uf. So viel Ziit musch investiere zum wiitercho (bzw. neui Items becho..), das lohnt sich eifach nüm.. Fangi lieber en neue Char aa und lern di neue Skills besser kenne, find use welli Stats bi dere Klass abgöhnd, welli Talent usw. :wixer: geiel! Prot-Warrior levele gaht z.B. huere ab! :herzli: Rächt Spass häts gmacht während em ufelevele de Charakter besser kennezlerne und z optimiere.. ich muss glaubs wideremale spile :sabber:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

G-ay-lien hat geschrieben: So viel Ziit musch investiere zum wiitercho (bzw. neui Items becho..), das lohnt sich eifach nüm..
isch ebbe falsch. je älter wow worde isch desto mehr kames als casual spiler spile.
wirklich viel zit investiere muesch nur wenn dr ahspruch hesch alles so früeh wie möglich gseh. sobald chli zit ins land stricht kasch dr gsammt content au als glägeheitsspiler gseh.
ich ha mir sit ich wider spil (biz noch cata release) no genau 0 täg im vorus reserviert für wow rasp. raids und bi au voll episch equipt.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

mag scho sii, aber ich han halt eifach kei bock 20 Mal de glichi content à 3h z'mache, zum nacher mini 5 items 'zha, i dere ziit spili denn lieber 4 anderi games :?

Ich möcht eher druf use, dass s Verhältnis vo "Neuem Entdecke" "Wiitercho" zu "Ziit inveschtiere" massiv schlechter wird, dassmer au als Casual alles gseh chan, ischmer bewusst bzw. hani scho sehr oft ghört, trotzdem bruchtmer abem levelcap sehr vil meh usdur, zum sache erreiche ;) Vorher isches es 'vo level zu level' immer wider neui rüstige, neui skills, neui mounts, neui pets, neui ortschafte usw usf. - das stellt sich denn ii bzw. wird bizeli abegfahre, zumindescht ebe im verhältnis zur ufgwendete ziit.

Spricht nöd gägä Wow, isch halt eifach es MMORPG. ;)
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

o die beste MMOs hei nur e bestimmti laufzyt, so isches. allerdings isch ds recycling in wow zur zyt scho sehr derb und si hei kontinuierlich dr content fokus nurno uf raids und item sammle gleit. vo dem bechunnsch inzwüsche soviel, dass chotze chönntsch - vo allem andere nurno sehr wenig. und das isch e fraag vom design und business modell; es het sich halt scho einiges geänderet bi blizzard sit endi tbc / wotlk. inzwüsche pressets o us allem irgendwie geld.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

alles problem wo lotro nöd hett. :roll:
I speeled my drink!
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Sylvara hat geschrieben:o die beste MMOs hei nur e bestimmti laufzyt, so isches. allerdings isch ds recycling in wow zur zyt scho sehr derb und si hei kontinuierlich dr content fokus nurno uf raids und item sammle gleit. vo dem bechunnsch inzwüsche soviel, dass chotze chönntsch - vo allem andere nurno sehr wenig. und das isch e fraag vom design und business modell; es het sich halt scho einiges geänderet bi blizzard sit endi tbc / wotlk. inzwüsche pressets o us allem irgendwie geld.
T Sylvara seits :idea:

:cry:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
World of Warcraft

Beitrag von h4xX0r »

zwirrlibatz hat geschrieben:alles problem wo lotro nöd hett. :roll:
Wie isch endgame content in lotro?
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

pay mit free2play MMOs vergliche :typej:
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Asskicker hat geschrieben:
WoW macht ja alle MMORPG's zu free2play, da sie schlichtweg keine Chance haben. :groel:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Asskicker hat geschrieben:
was intressiert mich das bim spiele?

btw nur lotro light isch f2p. :idea:
I speeled my drink!
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Pombaer »

Dennoch sött me derzue säge, das WoW im Endgame nid nume durch Raids witerläbt. Git also no sehr viel Lüt, wo eifach denn no wie die blöde Queste, Gebiete gö ga aluege, Sache sammle für irgend e Erfolg und natürlich darf me die ganze RP´ler nid vergässe.

Und o wenn Blizzard dr Fokus uf Raids leit, ds PVP isch trotz gwüssne vielleicht chlii overpowerte Klasse doch no zimlech guet. Mit Cataclysm gits ja itz o Rated BGs, die o sehr viu Spass mache.

PVP isch sowieso no rächt guet, d Lernkurve geit vieel lenger aus im PVE, elei bisme die eigete Fähigkeite aui im Detail genau weiss, geschweige denn die vo andere Klasse.

Ahja, me cha ja gloubs o durch PVP rächt guet levle :herzli:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

WoW het es PVP wo ganz okay isch, nöd überragend, aber trotzdem, ganz okay. Blizzard fahrt eifach ganz allgemein mit WoW ufere Schiene, wo jede alles sött zur Verfüegig ha, mache und erlebe chan - wenn möglich sogar eleige - und sofort!
Bi WoW hani scho vo Aafang a müesse 'Kompromiss' mache bim RPG-Teil. Ischmer scho bim Release ufgfalle, dass t Klasse underenand vil z'wenig underschiid hend. Bis det hani z.bsp. au nur selte gseh, dass di gliche Klassene bi allne Fraktione vorhande sind, zumindescht marginali Underschiid hets immer gäh zwüsched de Pendent. Das hät sich underdesse no insofern 'verschlimmered', als dass jetzt praktisch jedi Klass sich über Talent heile chan, sich ordentlich buffe chan, e Schade-Skillig hät, e Support-Skillig - und beliebig dezwüsche wächsle chan. T Klassene sind zunere Art homogene Masse worde, wo sich underdesse ja sogar optisch fascht nüme underscheided, wennmer z.b. t tier12 mal aaluegt.

WoW isch es super Game und macht Spass, aber es isch halt - grad in punkto PVP - eifach irgendwie en Art Egoshooter. Chasch ja easy uf de Chnopf drucke "join bg" und naches paar sekunde / Minute chunsch ines seperats Game wott 5 vs 5, oder so, game chasch. Capture the flag usw., natürlich alles mitere Scorelist, demit gseh chasch wivil du killt hesch, und wär am meischte PEWPEW-Damage gmacht het.

Offesichtlich wennd das halt di meischte 'sofort, jetzt, Action, eleige'. Ich mag mich eifach a anderi MMORPG erinnere, wos nur Open PVP gäh hät, wo nur ei Klass hät chöne heile, wo nur ei Klass hät chöne tanke, wo tatsächlich hesch müesse zämeschaffe - Scho während em levele. Das tönt für di meischte total scheisse, well wenn ICH Bock han uf PVP, denn sött au gfälligscht PVP abgah, und wenn ICH levele will, denn söll das gfälligscht möglich sii, ohni das mich anderi Nuttesöhn debi störed oder - hell- ich sogar uf die Möngis chönt aagwise sii. Lulz! Ich möcht natürli au de Content erfahre, aber natürlich möcht ich nöd e Gruppe sueche, und au nöd mit dene Lüüt rede, well di sind eh alles Möngis. Also easy, eifach en 'search' Button implementiere, wennder denn irgendwenn t Gruppe nüm passt - eifach uslogge ohni was z'sägä.. all 3 Mönet de Namewechsle und t Gschicht isch gässä :lol: Es passt halt eifach würklich alles zäme bi WoW. Leider nöd uf die Art wien ichs gern hetti, aber ebe, ich bin ja nur ein einzelne, t Mehrheit schiint ja das super z'finde. Au wenn ich der Meinig bin, dass no vili Lüüt total überrascht wäred, wi geil es MMORPG si chan, wennd au WÜRKLICH ide Gruppe schaffe muesch. Leider hend die Games momentan en sehr en schwierige Stand.

Aber wenigschtens t Erinnerig a geils PVP wirdmer immer blibe :wixer: Am 4i ide Nacht mit 200 Lüüt es gägnerischs Castle go erobere, tatsächlich Land go iinäh wo nacher de Gegner nüm det chan go levele, das isch mal es Motiv für PVP :kitzel: Reliquie go eröberle, wo nacher +10% EXP für all vo dinere Fraktion gäbed, oder +10% Damage :sabber: Oder zwei paralleli Aagriff ufe Fraktion, a zwei ganz verschidene Orte, mega! Oder 2 Fraktione dünd sich über Forene abspreche und schwöred di dritti gmeinsam abe, wells eleige z'starch wäred.. :1thumb: Huere geil isches gsi, super Sache hend sich ergäh: Di gröschte Gildene vode Fraktion, mer hät t Lüüt kennt, hend sich zumene 'Rat' zemegschlosse, jedi Gilde stellt ein Typ, de Rat entscheidet denn über so Aktione.. mega! Jedi (gross) Gilde bechunt es Castle zum bewache und es Gebiet zum verteidige. Für härti Fights musch zerscht no mit de Bruef schwäri Katapult go crafte und t Tanks münd denn die umeschleppe, super! Meine Güte, eleige hät so guet wi jede Charakter voll verschisse gha, isch nöd über level 20 oder so cho, zeme aber, bisch wienen Mongo am levele gsi, hesch di geilschte fights gha im PvP, richtigi Gänsehuut moment sinds gsi. Wenn dini Gilde voll abgeschwört worde isch vode gegnerische Fraktion und denn endlich t Kollege vode benachbarte Gilde am horizont uftaucht sind :sabber: mega! Wenn jede für jede sin Arsch riskiert hesch eifach en anders Erlebnis, es grössers Zemeghörigkeitsgfühl. Hesch Nomitäg oder äbig veraastaltet womer neue Member het ghulfe ufelevele usw. usf.

Ich hans zwar nie gspilt, aber devo gläsä. Bi Everquest hebeds mal en fette rise-gägner z 200'schte über 8h hinweg abegfightet, sind glaub all Fraktione am mithelfe gsi. Hät glaub kes einzigs Item gäh, keis Achievment, nonig mal Experience, aber hey, de event! Mega! :vortex:

Logisch isch nöd alles immer so guet wimers verzellt und in Erinnerig hät, WOW het au vil gueti Sache hervorbracht, aber als MMORPG isches nöd würklich guet, PvP isch lässig - aber ich wird mich wohl nie a WoW erinnere "ja, das isch geil gsi, im PvP".. Lulz, WoW isch halt es Game für vili, womer nöd vil muss mit de Lüüt interagiere, womer sin Stuff chan durezieh, wies eim passt. Womer evtl. inere Allianz isch unds mit dene guet hät, aber wo niemals di glich Mentalität herrscht wie bi andere MMORPGs. WoW isch halt eifach berechebar.. es isch nöd s gliche.. :vortex:

Wer schomal ähnlichi MMORPG gspilt het wien ich, weiss wovo ich rede :vortex:

e: lol mega! Mir hend sogar amigs t Rogues / Schatteläufer / Waldläufer, wi au immer si gheisse hend, e Stund oder so, im Vorus is gegnerische Gebiet gschickt, demits hend chöne go usspioniere - im stealth natürli :groel: So Sache.. megen! Erscht jetzt wirdmer richtig klar was für geili Aktione das gsi sind :lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

wall of text critically hits you for 7493423 damage. you die
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:wall of text critically hits you for 7493423 damage. you die
:lol:

Zämefassig: WoW hetti vil meh Potential gha, isch chli trashig, chli esportlerig, aber easy, well das vil Lüt offesichtlich wennd. Ich finds schad und denke, dass vil Lüüt no meh Spass hetted, wenn WoW s Hauptaugemerk meh uf Teamplay wür legge, und mit dem meini nöd Arena-Fights, womer es paar Minute muss luege, dass de Kolleg nöd verreckt.

:happy:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

has scho gläse. das wo du beschribsch (open pvp, risigi outdoor bosse wome zu hunderst druf ihwüetet, zämmehalt und organisation uf em eigete server usw.) hets alles geh im wowkombiniert mit dr eifache spilbarkeit vomne blizzard titel.
denn het aber de dicke bazzeli afo klingle in dr kasse und blizzard het immer mehr lüt an land zoge und absolut neui zielgruppe ind mmo wält brocht. es sich reins, bewussts(!) marketing dass s spiel noch und noch so simpel wird.

aber ich unterstell dir aber einewäg dass wow zwenig intensiv gspilt hesch zum dr ganz umfang zerkenne.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben: aber ich unterstell dir aber einewäg dass wow zwenig intensiv gspilt hesch zum dr ganz umfang zerkenne.
Was hesch denn du nebed WoW no so für MMORPG richtig intensiv gspilt?

I dem Usmass hetses in WoW ebe nie gäh, grad open PVP isch eifach chli Tarrens Mill & Southshore gebashe gsi, so han ichs ämel nachem Release bis zude Iifüährig vode BGs erlebt, wonis ämel sehr vil gspilt han. Nacher isch open PVP ja no meh tot gsi als vorher. WoW hät open-PVP gar nie understützt, du hesch dich zwar chöne abemetzle usw., aber es het kein Iifluss ufs Spiel gha.
Gebiet & Burge womer chan iinäh, Reliquie wode ganze Fraktion z'guet chömed - säb häts ja gar nie gäh in WoW.
Au t Klasse und Skillvielfalt isch total niedrig bi WoW, scho immer gsi. Es git MMORPG wo jedi Fraktion eigeti Klassene hend und jedi Rasse vode Fraktion het no spezielli Skills, womer bechunt, wennmer e Klass uswählt. Geschweige denn, dass sich t Klassene i gwüssne MMORPG würklich vonenand unterscheidet - und zwar elementar, nöd nur dur t Rüschtig oder t Farb vode Spells.. :lol:
evo hat geschrieben:open pvp, risigi outdoor bosse wome zu hunderst druf ihwüetet, zämmehalt und organisation uf em eigete server usw hets alles geh im wow
Definitiv nöd, würklich nöd.
Wenn du würklich derä Meinig bisch, hesch eifach nonig gnueg intensiv es MMORPG gspilt wo die Inhalt würklich büütet. ;)
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

wasfüres mmo ishc das mit de burge und relique?

ich han das au am meischt vermisst wo du beschriebsch mit de gildene und chli rp und so. das han ich mir ussprünglich au vo wow erhofft i dere art. aber es isch würklich krass andersch, gildene in wow sind nüt anders als clans vo fps.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Also mini persönliche Erfahrige, woni beschribe han, sind us Dark Age of Camelot. Zwar scho alt und underdesse fascht vergesse, aber s PvP bzw. Realm vs. Realm-System hani eifach gigantisch gfunde. Hesch sogar uf de Webpage chöne nacheluege welli Fraktion welles Gebiet momentan kontrolliert, welli Reliquie und wer zuegang zum Dungeon hät, womer super levele chan :1thumb:

Wenn uf de Oberflächi t Vorherschafft gwächsled het - und entsprechend de Dungeon-Zuegang - häts uf de Oberflächi und im Dungeon glichziitig Realmfights gäh :lol: lol, es isch super gsi, huere lang simer z.t. im dungeon gsi und hend de shizzle so lang verteidigt wimer hend chöne :-D Hät z.t. no Scharmützel gäh nachdem de Dungeon scho tagelang i anderer Beherrschig isch gsi, well sich t Lüüt immer wider hend chöne in Sicherheit bringe, sich det usglogt hend usw.. megen!
Eimal hani mi iigloggt und bin grad imene gegnerische Raid gstande - super :herzli:

Grafik (im Clip unde) isch natürli underdesse veraltet (und mehrmals gupdatet worde), s Game isch vor 5-10 Jahr aktuell gsi, jetzt leider nüm :briegge:
EverQuest und Lineage sind glaub ähnlich geil gsi vom RvR här, wenni richtig informiert bin. PvP isch eifach vil geiler, wenns tatsächlich en Iifluss uf di ganz Spielerfahrig hät, eifach ines parallels BG isch nöd per se schlecht, aber eifach vil vil weniger... kei Ahnig.. gaht eifach nöd wüki under t Huut, wi wennd mit all dine Kollege en Raid ufes gegnerischs Castle machsch, de shit iinimmsch und es paar Wuche lang chasch verteidige.

Quelle

Säb isch übrigens ebe keis BG - oder so, de Fight hät sich amene 'zuefällige' Ort ergäh, sind halt es paar ufem Wäg zumene wichtige Punkt gsi - und de Gegner hets gnueg früeh gmerkt ... :sabber:
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Pombaer »

Was mich an WoW bsunders am Schluss gstört het, sind die gerade durch die vereifachig enstandene "assi-Lüt. Das Mimimi i verlaa iz d Gruppe im 5er Dungeon weil mir einisch gstorbe sind, normalerwiis bini da nach 10 minute düre, mimimi. Ds gliiche bi Raids. Und umso voller d Server isch gsi umso schlimmer isches worde.

Früecher het me ersch mau es paar Lüt im Handels bzw denn ja sogar no im Gruppesuechchannel (?) sueche müesse, när hei 2 Lüt häremuesse ga und die andere Porte. Dungeons farme wie hüt isch denn no nid so gsi und me het d Lüt uf em eigete Server o chönne kenne lerne. Bi mir sind da sogar RL-Bekanntschafte entstande.

Ds Arena-Game in WoW het mir sehr guet gfaue. Klar, im High Rating hets Combos gäh, gäge die hei Combo X und Y so guet wie keini Chance, da alli Spieler wüsse was si z düe hei. Aber ds alles im Griff z phalte und d Übersicht z bewahre, die richtigi Fähigkeit benutze und Cooldowns nid verschwände und je nachdem dis Teammate z supporte usw. isch imo doch no aspruchsvoll und het Spass gmacht.

WoW isch es super Spiel, aber i muess derzue säge, dasi ussert 1-2 Grinder und es paar Wuche RIFT no nid würklech anderi MMORPGs gspielt han. Aber mi het o nüt bsunders greizt, i ha mit WoW gnue gha. Aber mittlerwile fählt sowieso d Zit und vor auem d Motivation so öppis täglich z Spile, denn uf das loufts, ömu bi mir früecher oder speter wider uus, da dr ehrgiz sowieso wider z gross wird :lol:
Antworten