poll2: s'beschte racing game? *finito*
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Re: poll2: s'beschte (konsole) racing game ever?
ps. dirt = colin mc rae rally
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
blödsinn... notürli sind "fun racer" wi mario kart logisch guet im multiplayer. aber au games met "normale" autos chönd hure fun si, grad wemmer sech gägesitig in highscores mässe wott. ech mag mi no guet erinnere, wini daytona im 95gi winen vergiftete gschpillt han ond emer i dä häftli nach highscores glueget han zom mi chönne mässe 

Zuletzt geändert von m.o.terra kaesi am 31 Mai 2011 09:28, insgesamt 1-mal geändert.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

s git au gnueg games ufd xbox 360 wo eigentlich gueti spiel sin. trotzdem gfallets mir und dir kei bizeli. tscheksch dr pöck?m.o.terra kaesi hat geschrieben:blödsinn... notürli sind "fun racer" wi mario kart logisch guet im multiplayer. aber au games met "normale" autos chönd hure fund si, grad wemmer sech gägesitig in highscores mässe wott. ech mag mi no guet erinnere, wini daytona im 95gi winen vergiftete gschpillt han ond emer i dä häftli nach highscores glueget han zom mi chönne mässe
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
jo logisch. wenn mer nor nach gschmack argumentiered chömer aber s'diskutiere grad loh sie loh, generell. ech wehr mech halt degäge, sobalds inä rechtig goht, dass racing games stumpfsinnig sölid si. dä sind fighting games nämli no vell stumpfsinniger degäge, grad z.b. alli smash bros.evo hat geschrieben:s git au gnueg games ufd xbox 360 wo eigentlich gueti spiel sin. trotzdem gfallets mir und dir kei bizeli. tscheksch dr pöck?m.o.terra kaesi hat geschrieben:blödsinn... notürli sind "fun racer" wi mario kart logisch guet im multiplayer. aber au games met "normale" autos chönd hure fund si, grad wemmer sech gägesitig in highscores mässe wott. ech mag mi no guet erinnere, wini daytona im 95gi winen vergiftete gschpillt han ond emer i dä häftli nach highscores glueget han zom mi chönne mässe

ja guet mer könne au bis ans läbens änd sone "diskussion" füere
daytona isch geeeeeil
nö, daytona isch langwilig
heb de latz, daytona isch MEGA
nei voll nit, dayona isch langwilig
etz.
daytona isch geeeeeil
nö, daytona isch langwilig
heb de latz, daytona isch MEGA
nei voll nit, dayona isch langwilig
etz.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
drom - ond das esch där einzig wäg för einigermasse objektivität zbhalte - versuech ech diskussion of wesensmerkmal vo games zlänke. eis merkmal vo (einige) racing games esch z.b., dass si chönd strategisch si ond cleverness erfordert, obwohl mer ehne das niä wörd zuetroue.evo hat geschrieben:ja guet mer könne au bis ans läbens änd sone "diskussion" füere

ich ka do au gar nit gegeargumentiere. für mi isch s setting und s ganze drumherum bi spiel ebbe au sehr wichtig, ich wott fantasy wälte mit luschtige figure und monsterlis, mit zaubersprüchli oder mit grosse laserkanone, finsteri dungeons oder bizarri alien planete.
weni mit eme porsche durchd bärge fahre langwilt mich eifach nur. ligt wohl dra dass ich au usserhalb vo wideospil absolut gar nix mit autos und anderne motorisierte fahrzüg afo ka.
wobi... schutte tueni in real au fürs läbe gärn und fuessballspiel langi wenig bis ganr nie ah.
weni mit eme porsche durchd bärge fahre langwilt mich eifach nur. ligt wohl dra dass ich au usserhalb vo wideospil absolut gar nix mit autos und anderne motorisierte fahrzüg afo ka.
wobi... schutte tueni in real au fürs läbe gärn und fuessballspiel langi wenig bis ganr nie ah.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
du häsch rächt. mis lieblingsgenre esch es au ned. wenn autoränne dä möglichscht onrealistischi, so wie dä tatsu gseit häd (ech sälber ha ned mol es auto).evo hat geschrieben:ich ka do au gar nit gegeargumentiere. für mi isch s setting und s ganze drumherum bi spiel ebbe au sehr wichtig, ich wott fantasy wälte mit luschtige figure und monsterlis, mit zaubersprüchli oder mit grosse laserkanone, finsteri dungeons oder bizarri alien planete.
notürli söllid speli möglichsch d'fantasie ahrägge...drom send au di meischte next-gen games en verdammte schrott well si das nömm machid. all de verdammt seelelos "call of duty-, gta- & gran turismo-kack" esch kei penny fantasie wärt

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
evo hat geschrieben:fuessballspiel langi wenig bis ganr nie ah.

däbi wärsch doch na en flotte.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich hett jetzt huere luscht ufs f-zero uf em cube 

filicht kumi and GN, denn könnemer s fifa 96 oder e ISS64 spileSkeletor hat geschrieben:evo hat geschrieben:fuessballspiel langi wenig bis ganr nie ah.
däbi wärsch doch na en flotte.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
hät 16:9 und progressive scanSkeletor hat geschrieben:ich hett jetzt huere luscht ufs f-zero uf em cube

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
diä alte fifa chasch rauche.evo hat geschrieben:filicht kumi and GN, denn könnemer s fifa 96 oder e ISS64 spile
iss64 hani niä gha (

pro evo uf dä psone oder ISS Deluxe SNES

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:f-zero fickt all die möngel auteli spiel zimli hert in arsch

und s'beschte möngel auteli spiel isch dä Word Driver Championship (ich wär au froh wenns en chürzere name hätti).
I speeled my drink!