(ja nimme meh mit als letscht mal

wär froh wenn ihr chönnted TV's/Konsole/Games/Controller/Stromkabel/Verlängerige mitnäh und da ufschriibe wassd genau debi ha wirsch...
Moderatoren: Master(G), zeromeier
TypeJ hat geschrieben:pokerkoffer
:typej:TypeJ hat geschrieben:pokerkoffer
:typej:TypeJ hat geschrieben:pokerkoffer
Skeletor hat geschrieben:Fifa.
Wenns pissst ghits troublesSkeletor hat geschrieben:was isch das für es problem für euch, wenn es paar pokeret? ich pokere ja au nöd, aber anderne vorschriebe was sie dörfet spiele und was nöd? lol.
wäg däm chasch du genau glich dini spieli spiele. diä nämlich tüend pokere, sind zum grosse teil sowieso söttig, wo au süscht niä gross videospieli gspielt händ ah dä gamenights. mal abgseh vomene PES/Fifa.
bonusfrog:Master(G) hat geschrieben::typej:TypeJ hat geschrieben:pokerkoffer
bonusfrage sind öpis vom beschte wos gidTypeJ hat geschrieben:bonusfrog:Master(G) hat geschrieben::typej:TypeJ hat geschrieben:pokerkoffer
ich nimm tor 3!TypeJ hat geschrieben:was isch besser, mit vielne lüüt bier trinke und pokere oder älei oder zu zweit voreme dumme bildschirm hocke und augechrebs spieli spiele?
gar keis... ich pokere ja au eis... nöd dä ganz abig.... wirde sicher auch wieder mal es paar games zocke und bi turnier mitmache....Skeletor hat geschrieben:was isch das für es problem für euch, wenn es paar pokeret? ich pokere ja au nöd, aber anderne vorschriebe was sie dörfet spiele und was nöd? lol.
wäg däm chasch du genau glich dini spieli spiele. diä nämlich tüend pokere, sind zum grosse teil sowieso söttig, wo au süscht niä gross videospieli gspielt händ ah dä gamenights. mal abgseh vomene PES/Fifa.
du häsch uf de punkt bracht, warum ich ziemlich sicher nöd chumme lolTypeJ hat geschrieben:bonusfrog:Master(G) hat geschrieben::typej:TypeJ hat geschrieben:pokerkoffer
was isch besser, mit vielne lüüt bier trinke und pokere oder älei oder zu zweit voreme dumme bildschirm hocke und augechrebs spieli spiele?
magsch nüm suufe?h4xX0r hat geschrieben:
du häsch uf de punkt bracht, warum ich ziemlich sicher nöd chumme lol
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 3 Gäste