Zoll / Mehrwährtstüür
Moderator: Avenger
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
Hallöle
han spieli kauf uff amazon.de. warewärt isch rund €52. kei versandgebühre.
han jetzt müesse 5.- an dhl zahle für mehrwärtstüür oder weiss ich was.
wie wird das verrächnet? isch das do mit 8% vom warewärt und 5.- blabalablallblalla... han ich hetzt wäge 10 rappe zvill müesse 5.- zahle ?
de witz isch aber, dass ich für de stuff numme €28 zahlt han will aktion gsi isch, für de kaufwärt würd me doch kei zoll zahle, oder ? blöd isch
bitte um milchmeitlirächnig, dängs
wie wird das verrächnet? isch das do mit 8% vom warewärt und 5.- blabalablallblalla... han ich hetzt wäge 10 rappe zvill müesse 5.- zahle ?
de witz isch aber, dass ich für de stuff numme €28 zahlt han will aktion gsi isch, für de kaufwärt würd me doch kei zoll zahle, oder ? blöd isch

- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
DHL usw verrächnet Benzin vum Verteilzäntrum => dir
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Was jetzt. Waräwärt EURO 52 oder 28??? Die Gschicht isch irgendwie vertrülltrandy hat geschrieben:Hallöle
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
ich han mol nochegluegt, die 5.10 sind unter mehrwärtstüür iitreit.Asskicker hat geschrieben:DHL usw verrächnet Benzin vum Verteilzäntrum => dir
benzinzueschlag? das isch aber nid fair gägenüber em käufer wenn no zuesätzlichi koschte uff ihn zue chömme ? wär jo uff amazon nix vo benzinzueschlag gstande.
@pitsch:
gesammtsumme uff de rächnig isch €24 (han mi verluegt, die 28 sind öbbis anders gsi, siehe näxscht satz). aber uff de rächnig isch s'game mit emene wärt vo €52 aagäh minus €28 geschenkgutschein (chunt wohl us däre aktion) = €24.

- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
isch immer nonig ganz klar.
was staht denn uf em päckli/brief für en warewert druf?? wenn uf em päckli €52 ageh isch denn wird nachdem grächnet. normalerwis isch immer so en chläber druf für dä zoll mit em betrag.
grundsätzlich muesch immer luege das es under 65 CHF blibt. userd büecher und es paar anderi sache mit 2,5% mwst dörfed en betrag vo ca. 200.- ha
was staht denn uf em päckli/brief für en warewert druf?? wenn uf em päckli €52 ageh isch denn wird nachdem grächnet. normalerwis isch immer so en chläber druf für dä zoll mit em betrag.
grundsätzlich muesch immer luege das es under 65 CHF blibt. userd büecher und es paar anderi sache mit 2,5% mwst dörfed en betrag vo ca. 200.- ha
Re: Zoll / Mehrwährtstüür
62.50 CHFgrundsätzlich muesch immer luege das es under 65 CHF blibt. userd büecher und es paar anderi sache mit 2,5% mwst dörfed en betrag vo ca. 200.- ha

52€ sind bestimmt über dem Betrag, de Zoll müesst mitenem Umrechnigskurs vo 1.20 rechne, demits no wür passe - so tüüf isch de Euro selber aber nöd/nonig.
Gschenkguetschiin werded nöd beachtet bi Import, susch chöntmer de Zoll ja relativ easy 'ustrickse'.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
ich han numme d'rächnig vo amazon wo das mit de €53/-€28/=€24 druff stoht und de wüsch vo dhl wo mwst und 5 frangg druff isch, aber nid wie sies berächnet hend. €52 wäred jo knapp unter 65.-, bwz chunt's halt uff de kurs druff aa.Sale hat geschrieben:isch immer nonig ganz klar.
@gaylien:
dumm das mit em geschänkguetschiin. me chönt jo aafroge öb sie s'näxscht mol uff d'rächnig schriebe wieviel ich zahlt han (ohni gschänkguetschiin züügs - isch nirgends gstande das das eso abgrächnet wird), aber das machet sie glaubs nid

- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
ah ok. wahrschinli will mwst neu 8% ischG-ay-lien hat geschrieben:
62.50 CHF![]()
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Also, für 0 Chekkkör.... Es isch so, Poscht machts eifach
Sobald en Waräwärt meh als 5 Frankä MWST Generiert (bi 7.6% damal isches 65.80 gsii, bi 8% isches jetzt halt neu CHF 62.50) schaltet sich Poscht ii und tätscht MWST druff!!!
Das Poscht aktuell sicher noch mit ca. 1.30 für en EURO rächnet isch au klar, denn isch halt 52 EURO 67.60 und voila, Du musch uf CHF 67.60 ca. 8% MWST zahlä was am Schluss 5 Stutz uusmacht
Bis froh zahlsch nur 5 Stutz, bi de Poscht chund amigs no en Bearbeitigsgebühr vo 18 Stutz druff!!! Das tued denn amigs weh
agestuffer
Sobald en Waräwärt meh als 5 Frankä MWST Generiert (bi 7.6% damal isches 65.80 gsii, bi 8% isches jetzt halt neu CHF 62.50) schaltet sich Poscht ii und tätscht MWST druff!!!
Das Poscht aktuell sicher noch mit ca. 1.30 für en EURO rächnet isch au klar, denn isch halt 52 EURO 67.60 und voila, Du musch uf CHF 67.60 ca. 8% MWST zahlä was am Schluss 5 Stutz uusmacht
Bis froh zahlsch nur 5 Stutz, bi de Poscht chund amigs no en Bearbeitigsgebühr vo 18 Stutz druff!!! Das tued denn amigs weh
agestuffer
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
okay, merci. dämfall bschtell i ab jetzt eifach alles uff d'lieferadrässe z'dütschland zum so seich z'vermiide. spart göld und närve

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Isch en Option, bi Gschäft wo (wie z.b. Amazon) 19% MWST tued abzieh isches denn aber scho bald nümä so de Gwünn!!randy hat geschrieben:okay, merci. dämfall bschtell i ab jetzt eifach alles uff d'lieferadrässe z'dütschland zum so seich z'vermiide. spart göld und närve
agestuffer
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
ah stimmt, das han i ganz vergässe. dämfall doch immer luege öb's rentiert oder nid.
hoffentlich düend sie mol die mehrwärtstüürgränze chli uffesetzte, lol
hoffentlich düend sie mol die mehrwärtstüürgränze chli uffesetzte, lol

- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
das händs ja mal wella (vo damals 65.- uf 130.- - isch glaubs sogar das Jahr gsi..) aber d' Wirtschaftslobby und ihri Fründe ide Parteie händ natürli gluagt, dass das nid durechunt... d' Schwiizer Wirtschaft chönt ja z' Grund gah, wenn a paar Schwiizer a paar hundert Franke sparend :typej:randy hat geschrieben:hoffentlich düend sie mol die mehrwärtstüürgränze chli uffesetzte, lol
... i warte nur druff, dass dia Deppa ir Schwiiz wieder d' Büecherfixpriisa ifüherend

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Test your mightO_O hat geschrieben:test
agestuffer
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Irgendwie isch sid 01.05. öbis passiert bi DHL.
I bstelle immer Supplements vo Dütschland, da Nahrigsergänzigsmittel bis 200.- Stürfrei sind, hani bisher nie was zahlt, kei Rappe. Iz bechumi abr sid neuschtem immr e Rechnig vo 32.- über oder so. Ds 1. mau hends d Entschuldigung gha das ds Päckli über 10kg gsi isch und denn automatisch en spezielli Bearbeitgsgebühr + Verzollig afallt obwohls öbe 160.- Wahrewert gs isch.
Iz hani widr bstellt, dasmal 7kg, wie meischtens und widr 160.- und si Hueresöhn tüend iz doch tatsächlech Mwst. verrechne + Brearbeitgsgebür + Risikogebühr (wtf?). Irgendwie richtig scheisse, debi bini immer so Fan gsi vo DHL.
weiss öber wasi do mache chönt? muessi ds iz zahle? han aglüte, aber sone dummi Frau wo nidmau dütsch verstat hed gmeint es sig nur mit em Auto so mit de 200.- schiins gilt das nid füre Postvercher.
Wer weiss me? Wo chame so züg detailiert ga nacheläse?
I bstelle immer Supplements vo Dütschland, da Nahrigsergänzigsmittel bis 200.- Stürfrei sind, hani bisher nie was zahlt, kei Rappe. Iz bechumi abr sid neuschtem immr e Rechnig vo 32.- über oder so. Ds 1. mau hends d Entschuldigung gha das ds Päckli über 10kg gsi isch und denn automatisch en spezielli Bearbeitgsgebühr + Verzollig afallt obwohls öbe 160.- Wahrewert gs isch.
Iz hani widr bstellt, dasmal 7kg, wie meischtens und widr 160.- und si Hueresöhn tüend iz doch tatsächlech Mwst. verrechne + Brearbeitgsgebür + Risikogebühr (wtf?). Irgendwie richtig scheisse, debi bini immer so Fan gsi vo DHL.
weiss öber wasi do mache chönt? muessi ds iz zahle? han aglüte, aber sone dummi Frau wo nidmau dütsch verstat hed gmeint es sig nur mit em Auto so mit de 200.- schiins gilt das nid füre Postvercher.
Wer weiss me? Wo chame so züg detailiert ga nacheläse?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Also wenn nid mit de Poscht tuesch ifüere sondern mitem Auto, Bahn, zfuess oder was weis ich, isch d Zollfreigrenzä glaub bi 300.-.
Allerdings grad bi Läbensmittel natürlich no Mängämässig differenziert. Wenn also so und so viel Kilo/Liter vo diesem oder jenem überä nimsch, isch glich wenns nid 300 Stutz choschtet, zahlsch trotzdem Zoll (aber Zollabgab nid MWSt.) Wiä das bi Läbensmittel isch wemersi schickt weisi nid.
Also s einzig was ich mir suscht no chönti vorstellä, isch, dass dini Supplerments us irgendeme Grund nüm unter Nahrigsmittel laufed, sondern unter irgendere andere Kategorie, wo ebä nid 2.5% MWSt. Satz hed, sondern 8% oder so.
Oder natürlich sie sind us irgendeme Grund im Idruck, si würed Sprängstoff transportierä... das würd au d Riskikogebühr erchlärä.
Ich mein logisch isches Riskant es Transport Unternähmä zha, und denn no mit Auto und allem... aber ich glaub das händs gwüsst wos de Verein gründet händ.
Allerdings grad bi Läbensmittel natürlich no Mängämässig differenziert. Wenn also so und so viel Kilo/Liter vo diesem oder jenem überä nimsch, isch glich wenns nid 300 Stutz choschtet, zahlsch trotzdem Zoll (aber Zollabgab nid MWSt.) Wiä das bi Läbensmittel isch wemersi schickt weisi nid.
Also s einzig was ich mir suscht no chönti vorstellä, isch, dass dini Supplerments us irgendeme Grund nüm unter Nahrigsmittel laufed, sondern unter irgendere andere Kategorie, wo ebä nid 2.5% MWSt. Satz hed, sondern 8% oder so.
Oder natürlich sie sind us irgendeme Grund im Idruck, si würed Sprängstoff transportierä... das würd au d Riskikogebühr erchlärä.
Ich mein logisch isches Riskant es Transport Unternähmä zha, und denn no mit Auto und allem... aber ich glaub das händs gwüsst wos de Verein gründet händ.
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
D Supps gönd definitv unter die 2.5%!
Ebe ja findi au, en riise Witz also. Weiss öber woni mi beschwere chan? Wenni dr normale DHL Hotline alüte wei die gar nüt wüsse vo mir, und bi dere Zoll Hotline nimmt immer die Frau ab mit akzent wo immer mit irgendwelche komische Erklärige chunt wo niemert verstot...fühle mi chli verarscht...
Ebe ja findi au, en riise Witz also. Weiss öber woni mi beschwere chan? Wenni dr normale DHL Hotline alüte wei die gar nüt wüsse vo mir, und bi dere Zoll Hotline nimmt immer die Frau ab mit akzent wo immer mit irgendwelche komische Erklärige chunt wo niemert verstot...fühle mi chli verarscht...
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
okay, ich wieder 
han uff amazon uk öbbis bschtellt . het en total value vo GBP 44.90 kha (stoht so uff em sticker wo vorne uff em päckli chläbt). zoll het en "Bemessungsgrundlage MWST" vo CHF 84.00 (!!!) aagäh, also 6.70 mwst.
Frage: Wie chunt d'poscht (bzw. d'zollverwaltig, who cares) uff dä absurdi betrag vo 84 ? + no 18 "Dienstleistungen"
FUCK YOU

mwst wird wohl eh druff cho. han de brunz bschtellt wo de £ no tief gsi isch und nümm dra dänkt, aber wie sie das rächne nimmt mi also schono wunder-

han uff amazon uk öbbis bschtellt . het en total value vo GBP 44.90 kha (stoht so uff em sticker wo vorne uff em päckli chläbt). zoll het en "Bemessungsgrundlage MWST" vo CHF 84.00 (!!!) aagäh, also 6.70 mwst.
Frage: Wie chunt d'poscht (bzw. d'zollverwaltig, who cares) uff dä absurdi betrag vo 84 ? + no 18 "Dienstleistungen"

mwst wird wohl eh druff cho. han de brunz bschtellt wo de £ no tief gsi isch und nümm dra dänkt, aber wie sie das rächne nimmt mi also schono wunder-

mini frau hät bi zooplus fuetter für eusi chatze bschtellt. warewärt 85Fr. jetzt isch DHL cho und hät 70Fr. Zoll verlangt. angeblich hät dä zoll pro pos. müesse gwicht messe. sicher scho 50-100 mal sgliche bschtellt und nie isch was gsi. holy shit ich bin hässig.
Das isch jetzt aber ä komischi gschicht, will uf tierfuetter isch für privat ichäuf kei zoll druff!
Ussert wäns velicht öpe glaubs 60% fleischateil im preparat hät dänn weris wohrschinlich öpe 13.- frs zoll pro Kg.
Mwhst wär ä anderi gschicht!
Bisch sicher dass es als zoll verrechnet isch?
Ussert wäns velicht öpe glaubs 60% fleischateil im preparat hät dänn weris wohrschinlich öpe 13.- frs zoll pro Kg.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
agestuffer hat geschrieben:Test your might
agestuffer

mastler
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

chöntsch si jo mol sälber frögä, diä wüsset das am beschtä... villicht händs eifach au e Fehler gmacht.randy hat geschrieben:okay, ich wieder
Frage: Wie chunt d'poscht (bzw. d'zollverwaltig, who cares) uff dä absurdi betrag vo 84 ? + no 18 "Dienstleistungen"FUCK YOU
![]()
![]()
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
jo das han i vor kha, han eifach dänkt ich frog do zerscht mol noche und öbber weiss grad was abgoht

ja han dä dhl aglüte. ufem lieferschin isch nur gsammt kilo druf und die mongos händ wölle kilo pro position wüsse. wenns das "müend" nochewöge choschts schiens so vill. ebe nur komisch das es süsch immer okay gsi isch :typej:Genfer hat geschrieben:Das isch jetzt aber ä komischi gschicht, will uf tierfuetter isch für privat ichäuf kei zoll druff!