World of Warcraft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
im fight bisch glaub immer eine. usserhalb vom fight sötsch chönne wähle.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Olololololololol ich habe ja bei "seltenen" Mounts ja nie das Glück. Heute Account reaktiviert (:typej:) aus Fun den Kopflosen Reiter gemacht und gleich sein Pferd bekommen.
Aber schon super das Teil 
Mit der gewürfelten 100 beim Obsisanktum auf das Drachen-Mount mein zweites "Glückserlebenis" was Mounts in dem Spiel angeht. Ansonsten droppt nix oder ich würfel immer nur eine 3 oder so.

Mit der gewürfelten 100 beim Obsisanktum auf das Drachen-Mount mein zweites "Glückserlebenis" was Mounts in dem Spiel angeht. Ansonsten droppt nix oder ich würfel immer nur eine 3 oder so.

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
hert wieviel bugs ume sind sit dem patch :typej:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Laulen, bei mir ist es vorhin 5 Mal hintereinander gleich nach dem einloggen abgeschmiert -- Verbindung verloren. Und davor ist das Spiel direkt im Ladebildschirm eingefroren. Abhilfe hat der neue nVidia-Treiber gebracht, der erst gestern veröffentlicht wurde! :typej:Sylvara hat geschrieben:hert wieviel bugs ume sind sit dem patch :typej:
Re: World of Warcraft
Das wird bi der MAC Version genau s gliche Problem sii.Jehuty hat geschrieben:Laulen, bei mir ist es vorhin 5 Mal hintereinander gleich nach dem einloggen abgeschmiert -- Verbindung verloren. Und davor ist das Spiel direkt im Ladebildschirm eingefroren. Abhilfe hat der neue nVidia-Treiber gebracht, der erst gestern veröffentlicht wurde! :typej:Sylvara hat geschrieben:hert wieviel bugs ume sind sit dem patch :typej:
Wenn im Game d Options aaluegsch, denn kasch gar nid alles iistelle. Es heisst: This Option is avaible with OS 10.6.5
Nur... das Update isch noonig dusse

In dem Pack isch vorwiegend uff Graphic Drivers fokusiert worde. Ich glaub also das Blizzard do "mitentwicklet" het. Suscht hätte sie nid e Patch uff Basis vomene Service Pack gmacht.
Ich ka der Kopflosi Ritter gar nid mache. Es friert immer ii nachdem Scarlet glade het und der erschti Paladin oder Priest e Buff macht

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Das habe ich aber auch mitbekommen. Einige können alles im Spiel machen, aber sobald sie den Reiter machen wollen, stürzt das Spiel ab. Ich stelle mir gerade vor, wie bei mir das Spiel abstürzt während ich den Beutel öffne, und dann wäre er nicht mehr da. 

schlimmJehuty hat geschrieben:Das habe ich aber auch mitbekommen. Einige können alles im Spiel machen, aber sobald sie den Reiter machen wollen, stürzt das Spiel ab. Ich stelle mir gerade vor, wie bei mir das Spiel abstürzt während ich den Beutel öffne, und dann wäre er nicht mehr da.

Aber das ka eh nid passiere. Isch ja nur der Client wo abschifft. Uffem Server bisch ja witerhin vorhande.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Ja, stimmt.
Und im Log steht es sowieso, wenn das Item verlierst kann ein GM es dir geben.
Ganz nebenbei bemerkt. Wollte kurz einen Anzu-Run machen, aber nach den Wartungsarbeiten kommt die Mehrzahl der Leute mal wieder nicht auf den Server.
:typej:

Ganz nebenbei bemerkt. Wollte kurz einen Anzu-Run machen, aber nach den Wartungsarbeiten kommt die Mehrzahl der Leute mal wieder nicht auf den Server.

gang mal in Nexus. Dort wo de kasch Drache fliege.Jehuty hat geschrieben:Ja, stimmt.Und im Log steht es sowieso, wenn das Item verlierst kann ein GM es dir geben.
Ganz nebenbei bemerkt. Wollte kurz einen Anzu-Run machen, aber nach den Wartungsarbeiten kommt die Mehrzahl der Leute mal wieder nicht auf den Server.:typej:
Jedes mal fliegt irgend eine uuse. Bi mir kratzts au all 2. mal ab. Immer genau am Aafang. Sobald denn "50meter" im dungeon bisch, isch alles perfekt bis am schluss

Do ka keine me minere Kischte schuld gää, das isch definitiv Software.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
headless horsemann und tournament sind definitiv die schlimmste instanze, det hesch jedesmal welchi wo usegheied
Ich weiss jetzt au warum
Muesch Dich mal achte. Sobald der "MouseOver" uffem Pumpkin machsch, kratzts ab.
Wenn aber d Muus eifach mal abseits (zb untere Bildschirmrand) loosch, denn wartisch bis eine der Event startet, denn chunnts guet.
Was au kasch mache: Hinte der Pumkin laufe und vo hinde aaluege. Denn MouseOver mache.
So frierts game ca 10-30 sekunde ii, stürzt aber nid ab. Denn kasch au Du der Event starte.
Geschter die "analyse" gmacht. Das isch e neui Art vo Bossfight. Wenn Du e Lösig findsch, dass s Game nid abkratzt, denn droppt Blizzard Epics zur Belohnig
Sitt ich dä Trick weiss, isch mis WOW nie me abgstürzt

Muesch Dich mal achte. Sobald der "MouseOver" uffem Pumpkin machsch, kratzts ab.
Wenn aber d Muus eifach mal abseits (zb untere Bildschirmrand) loosch, denn wartisch bis eine der Event startet, denn chunnts guet.
Was au kasch mache: Hinte der Pumkin laufe und vo hinde aaluege. Denn MouseOver mache.
So frierts game ca 10-30 sekunde ii, stürzt aber nid ab. Denn kasch au Du der Event starte.
Geschter die "analyse" gmacht. Das isch e neui Art vo Bossfight. Wenn Du e Lösig findsch, dass s Game nid abkratzt, denn droppt Blizzard Epics zur Belohnig

Sitt ich dä Trick weiss, isch mis WOW nie me abgstürzt

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Zum Glück muss ich nicht mehr zum Reiter. 
Turnier ist auch so ein Käse. Spielt sich unglaublich scheiße und nervig. Das erste Mal lustig gewesen, irgendwann nervt es aber einfach nur noch.

Turnier ist auch so ein Käse. Spielt sich unglaublich scheiße und nervig. Das erste Mal lustig gewesen, irgendwann nervt es aber einfach nur noch.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
isch doch eh alles de glich scheiss
Bisch mit de jetzige Epics wo mit Justice kasch kaufe, denn au tauglich für Heroic Cata?
Oder ischs egal was de jetzt kaufsch oder hesch?
Oder ischs egal was de jetzt kaufsch oder hesch?
also wenns so ufbaut isch wie in de bisherige addons wirsch scho level 85 gear bruche für heroic
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
verstah ich das richtig? mer chan 4000 justice points i cataclysm überneh und mit level 85 denn super gear demit chaufe?
was het das denn füren item level?
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Fragt sich halt wie viel ein Setteil kostet. Hab's aber auch noch nicht verstanden. Aber ich verstehe das Spiel sowieso nicht mehr. Es läuft flüssig, dann nutzt Ruhestein nach Dalaran und dann fängt es beim Blick auf die Nordbank an zu ruckeln und hab konstant 10 FPS, erst wenn ich den Blickwinkel ändere, läuft es wieder flüssig. Wtf, Blizzard?
Und die Soundbugs etc. Ich weiß echt nicht, was die mit dem Patch angestellt haben. :typej:

MMO Champion het e paar Screenshots zu lvl 85 Items wo kasch kaufe.Moff hat geschrieben:verstah ich das richtig? mer chan 4000 justice points i cataclysm überneh und mit level 85 denn super gear demit chaufe?
E chestpiece kochtet 2200.
Also mehr als 1-2 Items kasch mit dene ersparte 4000 Pünkt nid kaufe.
Aber d Dungeons gäbe statt 16 Points pro Boss, denn glaubs 75 Points.
Also eigentlich lohnt sich spare kaum.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
du chasch ohni raide eh kei epics meh chaufe, so wie ich das verstah. sie hei ja gseit dass set/epics wider raid-only werde und das heisst denn warschinlich, dass sowohl justice points plus irgend es raidtoken wirsch bruuche. uf jede fall für die guete items.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Ohni Gilde ischs wohl immer no schwer oder?
Oder gitts mitlerwile au "Raids" (10man oder so) wo zämmegwürflet kasch guet spiele?
Oder gitts mitlerwile au "Raids" (10man oder so) wo zämmegwürflet kasch guet spiele?
s git immer so schwankige. wenn e raidinstanz ganz früsch ufgoht isches meistens nur mit feste und guete lüt machbar, oder zumindest inere vernünftige ziit. mit dr ziit verbessert sich aber au s equipment vo de grenzdebile spieler und/oder blizzard patcht t instanz chli abe. denn gits immer hunderti random raids.Dragon hat geschrieben:Ohni Gilde ischs wohl immer no schwer oder?
denn kunt wider e neui instanz wos vorerscht nur mit de guete lüt vorwärts goht usw usw.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
lulz das isch glaub die längwiligst blizzcon ever gsi. de asskicker het nid die besti uswählt zum mal ane ga 

Genau das hani au welle sage, aber denn hani dänk, nei nei neiritschi hat geschrieben:lulz das isch glaub die längwiligst blizzcon ever gsi. de asskicker het nid die besti uswählt zum mal ane ga

dangg!
Die Collectibles wo gfottelet hesch hani beidi
Jetzt hesch mal gseh wie imposant die derhär kömme.
Die Collectibles wo gfottelet hesch hani beidi

Jetzt hesch mal gseh wie imposant die derhär kömme.