entüschend.zwirrlibatz hat geschrieben:händs nöd. struuss, flamingo und lachende hans, aber kän schuehschnabel.
[Nintendo Wuii] Tech Demo
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: [Nintendo Wuii] Tech Demo
I don't believe in orange
komm heim und sind keine videos von den anderen techdemo hier drine. was's los?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
schglaub im ganze internetz nirgends zu finden.BrainBug hat geschrieben:komm heim und sind keine videos von den anderen techdemo hier drine. was's los?
I speeled my drink!
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
sind äbe chai techdemos, sondern spielkonzept-demos, de meischte gfallets aber sehr...... us allfällige bilder würd mer also nid schlau wärde.....
wär techdemos wöt gseh mues sich........ca.........1 Johr gedulde

Motto: "fly plaything, fly....."
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du nervsch mich dermasse. ich glaubs nöd.nascarbryant hat geschrieben:sind äbe chai techdemos, sondern spielkonzept-demos, de meischte gfallets aber sehr...... us allfällige bilder würd mer also nid schlau wärde.....
Niemert seit "chai". es git kein dialekt, wo das so usspricht du kommplete vollidiot!
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Und denn vill mich de Nussli wieder beurighä wenn ich mal wägämänä Triffig Grund uusflippä....Skeletor hat geschrieben:du nervsch mich dermasse. ich glaubs nöd.
Niemert seit "chai". es git kein dialekt, wo das so usspricht du kommplete vollidiot!
Hey Nascarbryant aka Chanchai, het Chanchai demmfall "ich hann kei" gheiss oder so
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
geischtergleis! stundeglas!agestuffer hat geschrieben:Und denn vill mich de Nussli wieder beurighä wenn ich mal wägämänä Triffig Grund uusflippä....
I speeled my drink!
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
ich bi nöd niemet, schätzli. wieso häsch no chai schnabelschuhvogel avadaaaaaSkeletor hat geschrieben:du nervsch mich dermasse. ich glaubs nöd.nascarbryant hat geschrieben:sind äbe chai techdemos, sondern spielkonzept-demos, de meischte gfallets aber sehr...... us allfällige bilder würd mer also nid schlau wärde.....

Motto: "fly plaything, fly....."
zwirrlibatz hat geschrieben:schglaub im ganze internetz nirgends zu finden.BrainBug hat geschrieben:komm heim und sind keine videos von den anderen techdemo hier drine. was's los?
wieso? wirst vom reggie verdrosche, wenn de versuchst shacky cam am nintendobooth zu mache?
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
finsch na guet, chraftusdrück?Skeletor hat geschrieben:du nervsch mich dermasse. ich glaubs nöd.nascarbryant hat geschrieben:sind äbe chai techdemos, sondern spielkonzept-demos, de meischte gfallets aber sehr...... us allfällige bilder würd mer also nid schlau wärde.....

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
möglich. s'gibt offenbar echt nix zu sehen von diesem boahoah video....BrainBug hat geschrieben:wieso? wirst vom reggie verdrosche, wenn de versuchst shacky cam am nintendobooth zu mache?

I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du glaubsch es mir villicht nöd. aber ich han dä post öpä 5 mal abgändert und en irgendwiä probiert ohni chraftusdrück z'schriebe. aber es gaht nöd.TypeJ hat geschrieben: finsch na guet, chraftusdrück?
es würkt zwenig.
jede sött ein user ha, wo er dörf beleidge und chraftusdrück verwende. mine isch dä chanchai-trottel.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
häsch dich ja scho entschiede 

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
Bisch schomol im Rhiintal gsi? Die reded imfall würkli so det!Skeletor hat geschrieben: Niemert seit "chai". es git kein dialekt, wo das so usspricht du kommplete vollidiot!
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
so red niemert. au nöd im rhiintal. ussert mä hät än hirnschade.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
und wenn die öpper anders userwählt het als du? darfsch dise när trotzdäm zrügg beleidige? oder hesch denn pech gha?Skeletor hat geschrieben: jede sött ein user ha, wo er dörf beleidge und chraftusdrück verwende. mine isch dä chanchai-trottel.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du dörfsch natürlich scho antworte. aber ohni chraftusdrück.ritschi hat geschrieben: und wenn die öpper anders userwählt het als du? darfsch dise när trotzdäm zrügg beleidige? oder hesch denn pech gha?
eigentlich bezieht sich das nur uf chraftusdrück. bös sie dörfsch au zu anderne. eifach aständig bös

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ja. Jede dörf nur eine ha. Susch hätted de ninbo oder swordfish ja dutzendi wos dörfed beleidige. Das.gaht ja nöd.