h4xX0r hat geschrieben:mer sött allne velofahrer de helm wegneh, denn würdets viellicht wieder normaler fahre.
wo lebsch denn du? die ohni helm fahred weniger aschtändig.
da fahrt niemerd velo, fallt mir grad uuf. aber wenn ich in züri bin mit em auto sind die mit de rennfahreruniform und em schwarze velohelm die gröschte arschlöcher.
de hippie wo ab zue mal chrüzquer umekurvt findi no vernachlässigbar. aber die scheissaggressive sieche wo der no de finger zeiged, nachdems rechts a dir verbiirased und dir de weg abschniidet sind meischtens so "rennfahrer"
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r hat geschrieben:da fahrt niemerd velo, fallt mir grad uuf. aber wenn ich in züri bin mit em auto sind die mit de rennfahreruniform und em schwarze velohelm die gröschte arschlöcher.
de hippie wo ab zue mal chrüzquer umekurvt findi no vernachlässigbar. aber die scheissaggressive sieche wo der no de finger zeiged, nachdems rechts a dir verbiirased und dir de weg abschniidet sind meischtens so "rennfahrer"
ah so säb stimmt natürli. aber das sind denn amigs vorallem d'veloblitzer und die verhalte sich so au gägüber de normalsterbliche velofahrer.
ich wiederum find d'fuessgänger gschtöörti, grad a de langstrass. gumped ständig uf d'strass und lueged dänn vilech nachher öb öppis cho wär.
oder jogger im wald. häsch s'gfüehl die würded um dich umeränne ufem spazierwäg? und da simer bi de gröschte archlöcher, d'"mountainbiker". im üetlibergwald! hallo!? und na det händs schiiss dä hardcore bikerpfad näh und rumpled de normalwäg abe. wo isch dä jones wemme ne bruucht?
zwirrlibatz hat geschrieben:oder jogger im wald. häsch s'gfüehl die würded um dich umeränne ufem spazierwäg? und da simer bi de gröschte archlöcher, d'"mountainbiker". im üetlibergwald! hallo!? und na det händs schiiss dä hardcore bikerpfad näh und rumpled de normalwäg abe. wo isch dä jones wemme ne bruucht?
schick mer e foti bitte, weni di de mal gseh fahr di über de huffe
zwirrlibatz hat geschrieben:und da simer bi de gröschte archlöcher, d'"mountainbiker". im üetlibergwald! hallo!? und na det händs schiiss dä hardcore bikerpfad näh und rumpled de normalwäg abe.
aso diä chani au nid verstah. wänn scho det ufe tramplisch dänn nimmsch nacher sicher de offiziell (und bescht?) trail abe. einigermasse spass macht er ja au.
naja, zürcher bonze halt. s'nöie tüüre carbon-fully ufm üätli go präsentiäre und denn s'chissträssli abefahre
zwirrlibatz hat geschrieben:bürogravattetrottel wo dä kick am fiirabig sueche (und am tag druf gern i dä kafipause verzelled) aber jaaaaaa nöd zfescht.
Du bisch so dr crazy Rock'n Roller. Ig bi wieder einisch beidruckt.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
h4xX0r hat geschrieben:ich wiederum find d'fuessgänger gschtöörti, grad a de langstrass. gumped ständig uf d'strass und lueged dänn vilech nachher öb öppis cho wär.
Winterhude besteht zu 99% aus solchen Menschen. Mein Arbeitsweg = Paperboy
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
zwirrlibatz hat geschrieben:oder jogger im wald. häsch s'gfüehl die würded um dich umeränne ufem spazierwäg? und da simer bi de gröschte archlöcher, d'"mountainbiker". im üetlibergwald! hallo!? und na det händs schiiss dä hardcore bikerpfad näh und rumpled de normalwäg abe. wo isch dä jones wemme ne bruucht?
hans glaubs falsch gläse. aber hey. lass doch diä, es chönd nö alli so HC sii.
ich wär schon zufrieden, wenn ein Bruchteil der Leute dorthin schauen würden, wohin sie gehen oder fahren. Fußgänger/Straßenverkehrs-KI ist brutal schlecht.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
blackraini hat geschrieben:... am liabsta hani d'Mittsechziger - dia meinend no oft, sie müesstend einem erkläre, wo mer bike dörfi und wo nid
au du wirsch eso.
PlanetHarrieR hat geschrieben:ich wär schon zufrieden, wenn ein Bruchteil der Leute dorthin schauen würden, wohin sie gehen oder fahren. Fußgänger/Straßenverkehrs-KI ist brutal schlecht.
blackraini hat geschrieben:lol, uf "Wanderweg" sich eifach rechtziitig bemerkbar mache und evtl. nid grad mit einem Karacho drah verbi fahre - wosch's Problem...
s'problem isch, dass die meischte biker uf wanderweg z'feig sind zum de bikerweg zneh und denn uf em wanderweg wo d'muttis und d'chind ufelaufed de Xtreme-Bik0r usehenked, wills ebe cool isch.
wahrschiinlich losed die au im zug/tram/bus musig über d'handyluutsprecher
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Wieso sött mer nid "Wanderweg" neh, gsehn's Problem nid ganz. Git eher wenig Mountainbike-Gebiet, wo's sep. Bike-Trails het und döt söttis doch möglich si, dass mer anenand verbi chunt. Nid jeda wo a Mountainbike het, will d' Downhill-Strecki abe... guat, Unterland und Berggebiet isch scho nid grad s' gliicha aber au uf Forstweg chasch doch easy anenand verbi.