ds mänschliche aug chan ir sekunde MAXIMAL..

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

ds mänschliche aug chan ir sekunde in ca. wieviel bilder wahrneh?

< 20
1
4%
20~30
6
24%
30~40
2
8%
40~50
1
4%
50~60
5
20%
> 60
10
40%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 25

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: ds mänschliche aug chan ir sekunde MAXIMAL..

Beitrag von Mastler(P) »

emP hat geschrieben:wieso, was wie? verzell.
:vortex:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Schummelschumi hat geschrieben:
emP hat geschrieben:schummelschummi säg: 24p isch immer no de neuscht shit oder? oder was mueni drugge für en guete BEamer?
wie meinsch? also hützutags gits e kei grät me wo 24p nid chönd, würdi säge. und di meischte mached sicher au irgend e zwüschebildberächnig. wänd voll uptodate wetsch sii muäsch natürlich eine chaufe wo fullHD 3D darstellt, diä koschtet aber no bizli öpis ...

3D bruchi nid.

zudem isches scho uffem feni recht dunkel.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

lol ich gseh grad, es het da also paar tubble im umzug. würde sich die eventuell au na mal ds wort melde?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich chum nid so ganz drus... einersits beschtätigsch dassmer nur 20 Bilder i de Sekundä gseht, andersits seisch aber de Unterschied zwüsched 24 und 60 Bilder i de Sekundä gsehd mer super, es sig wiä Tag und Nacht...

Also was meinsch jetzt würklich?
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

s'weiss glaubs niemert so rächt.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Acid hat geschrieben:Ich chum nid so ganz drus... einersits beschtätigsch dassmer nur 20 Bilder i de Sekundä gseht, andersits seisch aber de Unterschied zwüsched 24 und 60 Bilder i de Sekundä gsehd mer super, es sig wiä Tag und Nacht...

Hanget soviel ich weiss letschtlich devo ab, was me gseht. S'menschliche Aug isch kein Computer und hätt drum au nöd e fixi Gränze zwüsched "rucklet" und "wird als flüssigi Bewegig wahrgnoh". De Übergang isch graduell und fangt a bi "me erchännt d'Einzelbilder nüme als Einzelbilder, sondern gseht e Bewegig" und hört uf bi "jedi nume erdenklichi Animation wird als völlig flüssigi Bewegig wahrgnoh". Das kännt me ja sälber vo de Videospieli: Bi irgendöppis ehner Gmächlichem wärded 30fps bereits als als flüssig empfunde, bi eme sehr schnälle PC-Multiplayer-Shooter bruchts hingäge konstant über 60fps. Und bim Film langet afaik e Framerate um die 25-30fps, will d'Kamera quasi "gratis" Bewegigsunschärfi dezue lieferet, wo für s'Aug die niedrigi Framerate kompensiert.

Wo d'Obergränze gnau liit? Kei Ahnig. Isch wahrschinlich au no vo Aug zu Aug chli verschiede. Aber sicher oberhalb vo 60Hz, das gseht me ja scho, wänn me bim Röhremonitor d'Refresh-Rate uf 60Hz istellt :kotz:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Acid hat geschrieben:Ich chum nid so ganz drus... einersits beschtätigsch dassmer nur 20 Bilder i de Sekundä gseht, andersits seisch aber de Unterschied zwüsched 24 und 60 Bilder i de Sekundä gsehd mer super, es sig wiä Tag und Nacht...

lol, wo säg ich das mit de 20 bilder? ich = hanf?

ich = en mind. 60fps verfächter :idea:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ach so... ich han das Usruefezeichä als nochdrücklichi Überistimmig interpretiert, oder i dem Fall ebä missinterpretiert.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Acid hat geschrieben:Ach so... ich han das Usruefezeichä als nochdrücklichi Überistimmig interpretiert, oder i dem Fall ebä missinterpretiert.
Ja stimmt, isch ebe rächt zweidüütig ds uufasse gsi, wenn mer de background nöd kännt het :-D

uf jedefall giz tatsächlich lüüt wo so was aller ärnschtes behaupte.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Tatsujin hat geschrieben:uf jedefall giz tatsächlich lüüt wo so was aller ärnschtes behaupte.
Ui, gits das würklich? Was füren Skandal! :typej:

S Aug chan meh als 60 Bilder ide Sekunde wahrnäh, jedoch maximal 23 Einzelbilder ide Sekunde, alles wo drüber isch, wird als 'flüssig' wahrgno, darum het sich wohl au t Meinig verbreitet, dass es Aug maximal 24 Einzelbilder chan wahrnäh, wells ab denn sowieso flüssig isch.

Tatsujin hat geschrieben:..ca. wieviel bilder wahrneh?

T Antwort "20~30" uf dini Frag isch also nöd falsch. S Aug chan 23 Einzelbilder wahrnäh ide Sekunde, ohni, dasses nachenem flüssige Film usgseht.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

allgemein bini chli skeptisch wänn eine da mit exakte zahle däherchunt und behauptet, 23 isch no als einzelbild wahrnehmbar, und denn zack - ab 24 ischs flüssig! und das natürlich allgemeingültig für jede!

ich behaupte jetzt mal, dass s'aug überhaupt kei bilder wahrnimmt. es nimmt nur informatione uf. s'wahrneh und zämesetze vo dere info zumene gsamtbild passiärt dänn im hirni. guät möglich das drum bi de einte scho rächt früäh fertig isch mit em mehrwert vo höchere bildwiderholfrequänze.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

G-ay-lien hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:uf jedefall giz tatsächlich lüüt wo so was aller ärnschtes behaupte.
Ui, gits das würklich? Was füren Skandal! :typej:

S Aug chan meh als 60 Bilder ide Sekunde wahrnäh, jedoch maximal 23 Einzelbilder ide Sekunde, alles wo drüber isch, wird als 'flüssig' wahrgno, darum het sich wohl au t Meinig verbreitet, dass es Aug maximal 24 Einzelbilder chan wahrnäh, wells ab denn sowieso flüssig isch.

Tatsujin hat geschrieben:..ca. wieviel bilder wahrneh?

T Antwort "20~30" uf dini Frag isch also nöd falsch. S Aug chan 23 Einzelbilder wahrnäh ide Sekunde, ohni, dasses nachenem flüssige Film usgseht.
wenn dem also genau so isch wie du seisch, werum tüend den 30 einzelbilder ir sekunde ruckle (zuminscht tuents das für mich) und bi 60 einzelbilder tuets das mehr oder weniger nüme?
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Vilicht het din Auge-Apperat eifach überdurchschnittlich höchi Aaforderige anen "Film".
Ich denke das wo de Schummelschumi seit, mussmer scho so understriche.

Die 23 Bilder / Sekunde werded denn wohl en statistische Erwartigswert si us empirische Studie, im Stil vo "Druck uf de Chnopf, wennd s Gfühl hesch de Film isch flüssig".. und us representative Stichprobene het sich denn das 23i ergäh, well di meischte bi 23/24 uf de Chnopf druckt hend. Usrisser sind ja da immer möglich. Aber ich muss ganz ehrlich säge, ich gsehne vilicht no en marginale Underschid, wennd uf 30 Frames ufegasch, aber ich han ez extrem Müeh, au mit guetem Wille, en Underschiid zwüsched vilicht 30 und 60 Frames z'gseh, das isch für mich praktisch s gliche. Bi früener ja au chli uf dere Schine gfahre,, "Wooowww.. 60 fps, ez musses denn vil geiler sii!" und bin denn total enttüscht gsi, welli 0 underschiid zu 29 fps gseh han, au wennis unbedingt han welle gseh.. darum findis ja au sonen blödsinn, wenn eine meint, er hebi ez vil s geilere Game, wenner sini 60 fps uf 100 fps tune chan, das isch für mich total egal. Guet möglich, dass de Tatsujin da ehner no underschiid bemerkt.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

ich gsehs über 60fps au kein grosse unterschied meh, wiel das denn scho extrem flüssig isch. sozäge butterweich.
aber grad bimene race game isch de unterschied also scho frappant zwüsche 30 und 60fps.

und ich behaupte itz mal, dass da au de dümmscht na en unterschied bemerkt. spiel nur mal es simples ridge racer in 30 und den in 60 fps mode. da liged also wälte dezwüsche. oder mit was chönti das suscht na ds tue ha?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

wievill belder nemmt er echt wohr?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Tatsujin hat geschrieben:und ich behaupte itz mal, dass da au de dümmscht na en unterschied bemerkt. spiel nur mal es simples ridge racer in 30 und den in 60 fps mode. da liged also wälte dezwüsche. oder mit was chönti das suscht na ds tue ha?
Aha, gemäss Tatsujin het 'luege' mit Dummheit z'tue? Wahnsinn :vortex:
Schomal dra denkt, dass nöd jede genau di gliche Sache genau glich wahrnimmt, wie du?

Irgend es Insekt wo evolutionstechnisch uf extrem churzi Ziitspanne trainiert worde isch, gseht vilicht sogar bi 100 fps no einzelbilder, wells für s Tier lebensnotwendig isch so vil Informatione i sonere churze Ziit verarbeite z'chöne. S Hirn vomene Koalabär, wo eh 20h am Tag pennt und suscht nur ufem Baum umechillt, isch vilicht druf trainiert scho ab 10 FPS es flüssigs Bild z'konstruiere. T Aazahl vo Bilder, wo du füre flüssigi Abfolg bruchsch, hanged nöd elei vom Aug und sine Kapazitäte ab, sondern vilmeh vode Aaforderige vom Hirn, wos brucht, zumen "Film" z'konstruiere.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Chund halt wahrschindlich au chli druf a, wasmer macht und wiämers macht.

Logisch, wenn es Game spillsch, grad bimene Racegame, bisch natürlich extrem uf s Bild konzentriert, und würsch im Prinzip im Optimalfall am liäbschtä de Bildufbau scho gseh bevorer überhaupt agfangä hed.

Wenn jetzt aber es tolls Filmli luegsch, und echli is Träumä chunsch, denn wirdmer das viel ehnder als Flüssig wohrneh, will au wenns nid Flüssig wär, würmers wahrschindlich im Hirni dezuä machä.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

um das gahts ja gar nöd. rein physischi frag wieviel einzelbilder chan es mänschlichs aug maximal wahr neh.

ok, es git wahrschiinlich streuige, scho mal em ziil chli nöcher cho. scho mal viel besser als die exakt 23 bilder und ab em 24igschte gseht mer absolut kein unetrschied meh hanf-theorie.

ich behaupte eifach mal, das jede da ine en unterschid zwüsche reine 30 und reine 60 bilder pro sekunde gseht. chan ja gar nöd andersch si.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Tatsujin hat geschrieben:um das gahts ja gar nöd. rein physischi frag wieviel einzelbilder chan es mänschlichs aug maximal wahr neh.
Ja, aber das isch ebä wahrschindlich sehr schwierig, wenn nid sogar unmöglich z sägä... S Aug isch nid eifach e Kamera wo so und so vilmol pro Sekundä d Iris uf und zuä macht. Das isch es hochkomplexes Grät wo ständig Informationä erfasst. Interpretiert werded diä Informationä aber logischerwis im Hirni, und det entschieded sich möglicherwis au, öb eim en Bewegig flüssig vorchunt, öb mer sie überhaupt wahrnimmt, oder öbs rucklet. Und ich dänk au das funktioniert nid in Einzelbilder, das chan au guet in Teilbider usw. funktioniärä. S Hirni korrigiert sowieso immer wiäsem grad passt. (drum gsehmer jo au eis Bild, und ohni Schwarzi Pünkt usw.).

Ich chöntmer aber ebä vorstellä, dass das vo soviel Faktorä abhängt, und vor allem au e zimlich subjektivi Sach isch, dases schwirig isch do überhaupt öpis usäzfindä. S meischt wo im Hirni passiert isch meh oder weniger Rätselraten.

Was ich mir au no chönt vorstellä isch, dass mer z.B. bi 30 oder 60 fps nid würklich flüssiger gseht als bi 24 oder 25, aber evtl. chans dennoch besser inächo, will s Aug eifach meh Informationä überchunt, und wemer meh hed, chamer besser uswählä, wasmer zum Filmli inämischt, was mer witer as Bewusstsi wil schickä... do drunter sind denn vilicht au Bildteil, wos gar nid gäbt, wär das ganzä mit 24 statt 60 fps gfilmt/erstellt und gluegt wordä.

Ich glaub diä wo sägäd 20 Bilder und so, diä meined nid dasmer nid meh chan wahrneh, sondern eifach dass das bi de meischtä langed zum das ganzä als flüssig z betrachtä.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Acid hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:um das gahts ja gar nöd. rein physischi frag wieviel einzelbilder chan es mänschlichs aug maximal wahr neh.
Ja, aber das isch ebä wahrschindlich sehr schwierig, wenn nid sogar unmöglich z sägä... S Aug isch nid eifach e Kamera wo so und so vilmol pro Sekundä d Iris uf und zuä macht. Das isch es hochkomplexes Grät wo ständig Informationä erfasst. Interpretiert werded diä Informationä aber logischerwis im Hirni, und det entschieded sich möglicherwis au, öb eim en Bewegig flüssig vorchunt, öb mer sie überhaupt wahrnimmt, oder öbs rucklet. Und ich dänk au das funktioniert nid in Einzelbilder, das chan au guet in Teilbider usw. funktioniärä. S Hirni korrigiert sowieso immer wiäsem grad passt. (drum gsehmer jo au eis Bild, und ohni Schwarzi Pünkt usw.).

Ich chöntmer aber ebä vorstellä, dass das vo soviel Faktorä abhängt, und vor allem au e zimlich subjektivi Sach isch, dases schwirig isch do überhaupt öpis usäzfindä. S meischt wo im Hirni passiert isch meh oder weniger Rätselraten.

Was ich mir au no chönt vorstellä isch, dass mer z.B. bi 30 oder 60 fps nid würklich flüssiger gseht als bi 24 oder 25, aber evtl. chans dennoch besser inächo, will s Aug eifach meh Informationä überchunt, und wemer meh hed, chamer besser uswählä, wasmer zum Filmli inämischt, was mer witer as Bewusstsi wil schickä... do drunter sind denn vilicht au Bildteil, wos gar nid gäbt, wär das ganzä mit 24 statt 60 fps gfilmt/erstellt und gluegt wordä.

Du es isch Science, nid Sunntig Abe Worshippe. Lis doch mal z.b. de Wikiartikel zum Aug.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

ja logisch isch reini anaogi sach und wahrnämigs abhängig, aber es muess doch en ungefähre aanöcherigs wert geh. mer weiss ja sucsht so viel was alles so abgaht.

ds gliich chönt mer etz wieder mit de farbwahrnemig uufzieh, wieviel farbaabstufige oder graustufe chan es aug pro moment wahr neh/unterscheide. au dert dänki isch wieder rächt unterschiedlich, trotzdem isch es für jede en imensi azahl vo farbe, so viel, das me absolut kei abstuefig meh chan wahr neh. so zuminscht isch üssi wahrnehmig devo.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Was ich mir au no chönt vorstellä isch, dass mer z.B. bi 30 oder 60 fps nid würklich flüssiger gseht als bi 24 oder 25, aber evtl. chans dennoch besser inächo, will s Aug eifach meh Informationä überchunt, und wemer meh hed, chamer besser uswählä
so chabis sötsch dir lieber nöd vorstelle lol
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

weisch werums so schwierig isch e flüüge zfange?
I speeled my drink!
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

zwirrlibatz hat geschrieben:weisch werums so schwierig isch e flüüge zfange?
hat ja de empli scho postet obe. darum mensche-oug öppe 60 fps
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

chan sicher öpper uuserechne:
bi so vampirfiume isch de vampir amigs so schnell, dass d'mensche ihn nöd gsehnd. wie schnell müsst er für das sie, wenn er so öppe 2 Meter vo eim wegstaht und sich 10 Meter bewege mues? (z.b. Hinter en Huusegge)
Antworten