emP hat geschrieben:wieso, was wie? verzell.

Moderator: Avenger
emP hat geschrieben:wieso, was wie? verzell.
Schummelschumi hat geschrieben:wie meinsch? also hützutags gits e kei grät me wo 24p nid chönd, würdi säge. und di meischte mached sicher au irgend e zwüschebildberächnig. wänd voll uptodate wetsch sii muäsch natürlich eine chaufe wo fullHD 3D darstellt, diä koschtet aber no bizli öpis ...emP hat geschrieben:schummelschummi säg: 24p isch immer no de neuscht shit oder? oder was mueni drugge für en guete BEamer?
Hanget soviel ich weiss letschtlich devo ab, was me gseht. S'menschliche Aug isch kein Computer und hätt drum au nöd e fixi Gränze zwüsched "rucklet" und "wird als flüssigi Bewegig wahrgnoh". De Übergang isch graduell und fangt a bi "me erchännt d'Einzelbilder nüme als Einzelbilder, sondern gseht e Bewegig" und hört uf bi "jedi nume erdenklichi Animation wird als völlig flüssigi Bewegig wahrgnoh". Das kännt me ja sälber vo de Videospieli: Bi irgendöppis ehner Gmächlichem wärded 30fps bereits als als flüssig empfunde, bi eme sehr schnälle PC-Multiplayer-Shooter bruchts hingäge konstant über 60fps. Und bim Film langet afaik e Framerate um die 25-30fps, will d'Kamera quasi "gratis" Bewegigsunschärfi dezue lieferet, wo für s'Aug die niedrigi Framerate kompensiert.Acid hat geschrieben:Ich chum nid so ganz drus... einersits beschtätigsch dassmer nur 20 Bilder i de Sekundä gseht, andersits seisch aber de Unterschied zwüsched 24 und 60 Bilder i de Sekundä gsehd mer super, es sig wiä Tag und Nacht...
Also was meinsch jetzt würklich?
lol, wo säg ich das mit de 20 bilder? ich = hanf?Acid hat geschrieben:Ich chum nid so ganz drus... einersits beschtätigsch dassmer nur 20 Bilder i de Sekundä gseht, andersits seisch aber de Unterschied zwüsched 24 und 60 Bilder i de Sekundä gsehd mer super, es sig wiä Tag und Nacht...
Also was meinsch jetzt würklich?
Ja stimmt, isch ebe rächt zweidüütig ds uufasse gsi, wenn mer de background nöd kännt hetAcid hat geschrieben:Ach so... ich han das Usruefezeichä als nochdrücklichi Überistimmig interpretiert, oder i dem Fall ebä missinterpretiert.
Ui, gits das würklich? Was füren Skandal! :typej:Tatsujin hat geschrieben:uf jedefall giz tatsächlich lüüt wo so was aller ärnschtes behaupte.
Tatsujin hat geschrieben:..ca. wieviel bilder wahrneh?
wenn dem also genau so isch wie du seisch, werum tüend den 30 einzelbilder ir sekunde ruckle (zuminscht tuents das für mich) und bi 60 einzelbilder tuets das mehr oder weniger nüme?G-ay-lien hat geschrieben:Ui, gits das würklich? Was füren Skandal! :typej:Tatsujin hat geschrieben:uf jedefall giz tatsächlich lüüt wo so was aller ärnschtes behaupte.
S Aug chan meh als 60 Bilder ide Sekunde wahrnäh, jedoch maximal 23 Einzelbilder ide Sekunde, alles wo drüber isch, wird als 'flüssig' wahrgno, darum het sich wohl au t Meinig verbreitet, dass es Aug maximal 24 Einzelbilder chan wahrnäh, wells ab denn sowieso flüssig isch.
Tatsujin hat geschrieben:..ca. wieviel bilder wahrneh?
T Antwort "20~30" uf dini Frag isch also nöd falsch. S Aug chan 23 Einzelbilder wahrnäh ide Sekunde, ohni, dasses nachenem flüssige Film usgseht.
Aha, gemäss Tatsujin het 'luege' mit Dummheit z'tue? WahnsinnTatsujin hat geschrieben:und ich behaupte itz mal, dass da au de dümmscht na en unterschied bemerkt. spiel nur mal es simples ridge racer in 30 und den in 60 fps mode. da liged also wälte dezwüsche. oder mit was chönti das suscht na ds tue ha?
Ja, aber das isch ebä wahrschindlich sehr schwierig, wenn nid sogar unmöglich z sägä... S Aug isch nid eifach e Kamera wo so und so vilmol pro Sekundä d Iris uf und zuä macht. Das isch es hochkomplexes Grät wo ständig Informationä erfasst. Interpretiert werded diä Informationä aber logischerwis im Hirni, und det entschieded sich möglicherwis au, öb eim en Bewegig flüssig vorchunt, öb mer sie überhaupt wahrnimmt, oder öbs rucklet. Und ich dänk au das funktioniert nid in Einzelbilder, das chan au guet in Teilbider usw. funktioniärä. S Hirni korrigiert sowieso immer wiäsem grad passt. (drum gsehmer jo au eis Bild, und ohni Schwarzi Pünkt usw.).Tatsujin hat geschrieben:um das gahts ja gar nöd. rein physischi frag wieviel einzelbilder chan es mänschlichs aug maximal wahr neh.
Acid hat geschrieben:Ja, aber das isch ebä wahrschindlich sehr schwierig, wenn nid sogar unmöglich z sägä... S Aug isch nid eifach e Kamera wo so und so vilmol pro Sekundä d Iris uf und zuä macht. Das isch es hochkomplexes Grät wo ständig Informationä erfasst. Interpretiert werded diä Informationä aber logischerwis im Hirni, und det entschieded sich möglicherwis au, öb eim en Bewegig flüssig vorchunt, öb mer sie überhaupt wahrnimmt, oder öbs rucklet. Und ich dänk au das funktioniert nid in Einzelbilder, das chan au guet in Teilbider usw. funktioniärä. S Hirni korrigiert sowieso immer wiäsem grad passt. (drum gsehmer jo au eis Bild, und ohni Schwarzi Pünkt usw.).Tatsujin hat geschrieben:um das gahts ja gar nöd. rein physischi frag wieviel einzelbilder chan es mänschlichs aug maximal wahr neh.
Ich chöntmer aber ebä vorstellä, dass das vo soviel Faktorä abhängt, und vor allem au e zimlich subjektivi Sach isch, dases schwirig isch do überhaupt öpis usäzfindä. S meischt wo im Hirni passiert isch meh oder weniger Rätselraten.
Was ich mir au no chönt vorstellä isch, dass mer z.B. bi 30 oder 60 fps nid würklich flüssiger gseht als bi 24 oder 25, aber evtl. chans dennoch besser inächo, will s Aug eifach meh Informationä überchunt, und wemer meh hed, chamer besser uswählä, wasmer zum Filmli inämischt, was mer witer as Bewusstsi wil schickä... do drunter sind denn vilicht au Bildteil, wos gar nid gäbt, wär das ganzä mit 24 statt 60 fps gfilmt/erstellt und gluegt wordä.
so chabis sötsch dir lieber nöd vorstelle lolWas ich mir au no chönt vorstellä isch, dass mer z.B. bi 30 oder 60 fps nid würklich flüssiger gseht als bi 24 oder 25, aber evtl. chans dennoch besser inächo, will s Aug eifach meh Informationä überchunt, und wemer meh hed, chamer besser uswählä
hat ja de empli scho postet obe. darum mensche-oug öppe 60 fpszwirrlibatz hat geschrieben:weisch werums so schwierig isch e flüüge zfange?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste