emP hat geschrieben:Du es isch Science, nid Sunntig Abe Worshippe. Lis doch mal z.b. de Wikiartikel zum Aug.
Vilicht chöntsch du au mol bewiesä dasen du überhaupt gläsä hesch, und sägä inwiefern er minem Post wiederspricht (mol abgseh devo dass ich niened devo gschribä han das irgendöpis vo dem wonich gschriebä han au so isch, im Gägäeteil, ich han e ganzi Schweti Wörter igschtreut wo meh als dütlich mached, dass das schlichti Gedankägäng ohni Grundlag sind, unds durchus möglich isch dass si total falsch sind... zum das z begriffä muemer aber scho bitz, au wenn würklich nur sehr minim, nohdänkä).
Wär mol en Chance z Zeigä dass du tatsächlich öpis weisch, und dir au hin und wieder müäh gisch das wüssä witerzgeh, und nid nur eifach ständig e sau tummi schnorrä hesch.
h4xX0r hat geschrieben:Was ich mir au no chönt vorstellä isch, dass mer z.B. bi 30 oder 60 fps nid würklich flüssiger gseht als bi 24 oder 25, aber evtl. chans dennoch besser inächo, will s Aug eifach meh Informationä überchunt, und wemer meh hed, chamer besser uswählä
so chabis sötsch dir lieber nöd vorstelle lol
Warum nid?
Tatsujin hat geschrieben:
ds gliich chönt mer etz wieder mit de farbwahrnemig uufzieh, wieviel farbaabstufige oder graustufe chan es aug pro moment wahr neh/unterscheide. au dert dänki isch wieder rächt unterschiedlich, trotzdem isch es für jede en imensi azahl vo farbe, so viel, das me absolut kei abstuefig meh chan wahr neh. so zuminscht isch üssi wahrnehmig devo.
Logisch, Dynamikumfang isch z.B. au so es Thema.