Fuessgängerstreife
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wenn es auto aahaltet, tuesch em fahrer/fahrerin mit handzeiche danke säge?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: Fuessgängerstreife
Churz nicke oder handue schadet nid. Fründlichkeit isch nie falsch. (ussert hei im Forum natürlich)
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
meistens. ich bi no mängisch fräch/läbensmüed und mach energisch dr erst schritt ufd stross wenni gseh dasser nit zwingend ahalte wot, so dass si ahalte müehn wenn si mi nit überfahre wän. susch dankine immer
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
genau die arschlöcher hassi wie pescht.evo hat geschrieben:meistens. ich bi no mängisch fräch/läbensmüed und mach energisch dr erst schritt ufd stross wenni gseh dasser nit zwingend ahalte wot, so dass si ahalte müehn wenn si mi nit überfahre wän.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
du bisch eis vo de arschlöcher wo nie ahalted sondern höchschtens grad esooooo viel verlangsamt drmit fuessgänger grad no esoooooo durechömed wenns no grad ein zacke zuelegged. hoffentli verprügled dich mal eine.Master(G) hat geschrieben:genau die arschlöcher hassi wie pescht.evo hat geschrieben:meistens. ich bi no mängisch fräch/läbensmüed und mach energisch dr erst schritt ufd stross wenni gseh dasser nit zwingend ahalte wot, so dass si ahalte müehn wenn si mi nit überfahre wän.
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

aber falsch... ich bin en papi. die haltet immer ah...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
tüend er bim autofahre au em andere autolenker danke säge, nachdem ihr bim rechtsvortritt usefahred?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Danke dass dem ding nid Zebrastreife seisch.

Krasses Pflaster in Basel.evo hat geschrieben:meistens. ich bi no mängisch fräch/läbensmüed und mach energisch dr erst schritt ufd stross wenni gseh dasser nit zwingend ahalte wot, so dass si ahalte müehn wenn si mi nit überfahre wän.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ja immer überall danke säge.
göhnd mal z'LA go sächsschpuurig fahre mit ellbögle wele.
göhnd mal z'LA go sächsschpuurig fahre mit ellbögle wele.

I speeled my drink!
ig fahre bmw. niemer erwartet so öppis vo mir.h4xX0r hat geschrieben:tüend er bim autofahre au em andere autolenker danke säge, nachdem ihr bim rechtsvortritt usefahred?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
also eigentlich sött mer sich ja nid müesse bedanke füre rechtmässig vortritt - isch aber schön, dass ihr all so höflich sit 

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
emP hat geschrieben:Churz nicke oder handue schadet nid. Fründlichkeit isch nie falsch. (ussert hei im Forum natürlich)

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sind alli im gliiche boot du rowdyn.Sylvara hat geschrieben:also eigentlich sött mer sich ja nid müesse bedanke füre rechtmässig vortritt - isch aber schön, dass ihr all so höflich sit
I speeled my drink!
Logisch gibi Handzeichä... wenni en Hand frei han, suscht amigs Chopfnickä oder so.
Ich gang aber au no witer, weni de einzig Fuesgänger bin, und gseh dases Auto wäg mir müest brämsä, warti meischtens (wennis gnueg früä gseh au scho es stückli vorem Fuessgängerstreifä), und wenns Auto den doch verlangsamt, gibem es Handzeichä daser chan duräfahrä.
Chunt denn allerdings au vor ds de Autofahrer den trotzdem ganz ahaltet, und zeigt ich chöngi jetzt glich drüber, und ich glichzitig er chöng fahrä, und denn eis Züg bis ändlich mol einä zerscht gohd :typej:
Ich gang aber au no witer, weni de einzig Fuesgänger bin, und gseh dases Auto wäg mir müest brämsä, warti meischtens (wennis gnueg früä gseh au scho es stückli vorem Fuessgängerstreifä), und wenns Auto den doch verlangsamt, gibem es Handzeichä daser chan duräfahrä.
Chunt denn allerdings au vor ds de Autofahrer den trotzdem ganz ahaltet, und zeigt ich chöngi jetzt glich drüber, und ich glichzitig er chöng fahrä, und denn eis Züg bis ändlich mol einä zerscht gohd :typej:
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich sprinte amigs drüber ab de hälfti, damit s'auto schnell chan wiiter
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
guet isch wenn hundert auti chöme und ersch de allerletscht, mit hinder ihm 97856km wiit käne meh, laht dich dure. das sind die supernätte.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
btw die mit AG löhnd eim sälte dure, kombiniert mit BMW scho gar nöd. immer die peinlichschte a de züri wescht iifallsachse. 

I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Acid hat geschrieben:Chunt denn allerdings au vor ds de Autofahrer den trotzdem ganz ahaltet, und zeigt ich chöngi jetzt glich drüber, und ich glichzitig er chöng fahrä, und denn eis Züg bis ändlich mol einä zerscht gohd :typej:
rofl!h4xX0r hat geschrieben:ich sprinte amigs drüber ab de hälfti, damit s'auto schnell chan wiiter

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Also zu dem Zweck lauf ich eifach immer uf derä Sitä wo de Autofahrer nid herchunt, und chürz Teilwis sogar en Egge ab (je nach dem i weli Richtig dasi laufä mues). Aber drüber schlenderä tueni also au niä.h4xX0r hat geschrieben:ich sprinte amigs drüber ab de hälfti, damit s'auto schnell chan wiiter
Dsa Autos nid ahaltet gsehni Hützutags also nüm so vil. Ich halt eigentlich au fascht immer a.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dae kolleg vom kolleg mal am strasseueberquere gsi und denn huped dae autofahrer no, dass er stresse soell.
dae ander grad vorm auto stah bliebe und en ahgschreyt: DU HAESCH ES AUTO UND DIR GAHTS IMMERNONIG SCHNELL GNUEG?!
glaub au gegs auto ginggt oder so. findi uf jedefall raecht fair.
dae ander grad vorm auto stah bliebe und en ahgschreyt: DU HAESCH ES AUTO UND DIR GAHTS IMMERNONIG SCHNELL GNUEG?!
glaub au gegs auto ginggt oder so. findi uf jedefall raecht fair.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
logisch immer, isch doch puure aastand. au wenn er vom gsetz her muess halte.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
ah, de. erklärt einigerMastler(P) hat geschrieben:dae kolleg vom kolleg