Ja ebä, drum au s zögere. Weisch niä fahrter jetzt grad, wiler meint er chöng mi nid überredä duräzgo. Und s glichä uf de andere Sitä wenn im Auto hocksch. Weisch niä, wenn jetzt doch duräfahrsch, laufderder grad vor s Auto, willer meint du fahrisch würklich nid.Tatsujin hat geschrieben:und am ändi wirsch denn glich no fascht ungewollt übercharedAcid hat geschrieben: und denn eis Züg bis ändlich mol einä zerscht gohd :typej:
Ich glaub nid dass das richtig isch. Wenn ich amene Fründ oder so säg öbermer nid z.B. das oder dieses chöng überäreichä, isch das au nid bsunders speziell wenermers au gid. Trotzdem bedankimi i aller Regel trotzdem defür. Es isch au am Pöschtler sin Job daser mir s Päktli liferet. Ich bedankmi glich defür wenermers übergid.Sylvara hat geschrieben: eigentlich garnid.
und es zeigt ebe, dass es schiinbar überhaupt nid i de chöpf verankeret isch, dass mer für e fuessgänger haltet - es isch immerno 'speziell'. für mich isches farking selbstverständlich und drum erwart ich weder es merci, no gib ich eis.
lol bald sägemer merci bir rote ample und stopschild.
Mer chan au öpis schetzä obwohl nid "speziell" isch, und dur e Bedankig zeigtmer dasses eim nid im grundgno scheiss Egal isch.
Was Rot betrifft, ich wart no oft bises Grüen wird, au wenn keis Auto fahrt... ussert ich hans grad wahnsinnig pressant. Oder ich stand anere Amplä, anerä gradä stross, im Wüssä dasses ewig brucht bises Grüen wird, au wenn keis Auto chund.
Wenni aber nid schnäll chan für e halbi Minutä ahaltä, zeigt mir das aber eigentlich ehnder das irgendöpis i mim Läbä falsch lauft.